Tietokoneen huolto ja lahjakortin saapumattomuus

  • 9 January 2020
  • 3 kommenttia
  • 576 katselukerrat

Varoituksen sana omagurusta.

Netti pätki ja tietysti on luonnollista, että asiasta kysytään palvelun tarjoajalta. Sivuilta en oikein muuta keinoa löytänyt kuin omaguru-palvelun.

Sitten alkoi rumba, konetta rassattiin oikein porukalla, siihen asennettiin uutta selainta yms. yms.

Katsottiin varalta sitä ja tätä, aikaa kului niin paljon, että laskua tuli yli 100 euroa.

Guru arveli jo heti alkuunsa, että voi olla koneessakin vika, sanoin siihen, että aika uusi kone.

Mutta hommaa jatkettiin ja jatkettiin. Tuli tunne, että venytettiin.

Koneessa on vielä takuu ja sen olisi voinut korjauttaa takuuseenkin, mutta lähdin väärille jäljille heti alussa kun kokemattomuuttani luulin, että palvelun tarjoajan tuotteessa se vika on.

Eli, viekää kone ensin tarkistettavaksi, varsinkin, jos on vielä takuukone ja vasta sitten guruille tms. säädettäväksi.

Ja on muuten se Elisan 30 euron lahjakortti viipynyt sen reilut 5 kk ja kyseltykin on jo muutaman kerran, mutta ei vaan korttia näy...


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @Juhavaan ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Siirsin kommenttisi omaksi keskustelukseen niin tämä on luontevammin löydettävissä ja luettavissa :)

 

Ikävä kuulla ettei Omagurun puhelusta jäänyt hyvä fiilis :( Omaguru on meidän maksullinen käytönneuvonnan palvelu ja ainakin kuvauksesi perusteella siellä on kyllä koitettu saada ratkottua ongelmaa parhaan kyvyn mukaan, ikävä ettei se auttanut :/ Takuuseen voi toki aina laitteen huoltaa takuun aikana, mutta monesti takuu kattaa vain itsessään fyysisissä osissa olevat ongelmat eikä sovelluspuolen ongelmia mitä tuossa on Omagurun toimesta lähdetty korjaamaan. Tarkoitus ei tietenkään noissa ole pitkittää, vaan ennemminkin tarjota apua niin paljon kuin asiakas tahtoo ja yrittää kaikkensa että asiassa saataisiin apu aikaiseksi :) 

 

Tuota lahjakorttiasiaa tarkistaisin mielelläni tarkemminkin! Lisäätkö tätä varten profiiliisi asiakasnumeron niin pääsen tarkistamaan missä lahjakortti voisi luurata? :) 

Niin, tuosta lahjakortista. Sain toisaalta Elisalta jo vastauksen että kortin viipymistä selvitetään ja minulle on sitten kuitenkin kortti tulossa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Niin, tuosta lahjakortista. Sain toisaalta Elisalta jo vastauksen että kortin viipymistä selvitetään ja minulle on sitten kuitenkin kortti tulossa.

Mahtavaa kuulla että tuo on jo selvittelyssä ja sitä myöten tulossa! :) Pahoitteluni vielä tuosta että olet itse joutunut lähtemään asiaa selvittämään, meillä ei ole tuossa nyt mennyt asiat putkeen kuten olisi kuulunut :(