Vastattu

Tilauksen poisto ostoskorista

  • 3 kesäkuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 249 katselukerrat

Nyt yksi tyhmä kysymys... Tilasin oma Elisan kautta puhelimen, sitä odotellessa ... Katsellessani puhelimen lähetysaikoja onnistuin painamaan tilaus-nappulaa uudestaan ja nyt uusi tilaus On ja pysyy ostoskorissa vahvistamatta. Menin siis ostoskoriin ja olisin halunnut poistaa ko. tilauksen, mutta siellä ei ollut tilauksen poisto-näppäintä, kuten monissa muissa sovelluksissa on. Joten millä ihmeellä saan väärän tilauksen pois ostoskoristani?????
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattilainen 4 kesäkuu 2017, 10:01

Tuote poistetaan ostoskorista painamalla sitä tuoterivin lopussa olevaa rastia ostoskorissa. Näitä ei siis aloittajalla näy ollenkaan? Ihme homma, sillä minulla nuo näkyvät, vaikkei olisi kirjautunut sisäänkään.

Ja eihän siellä ole mitään tilattuna, jos ei tuota tilausta tee loppuun kassalle menemällä.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun Puh. 010 190 262 (mpm/pvm) - Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Eiköhän se tuota kautta selviä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuote poistetaan ostoskorista painamalla sitä tuoterivin lopussa olevaa rastia ostoskorissa. Näitä ei siis aloittajalla näy ollenkaan? Ihme homma, sillä minulla nuo näkyvät, vaikkei olisi kirjautunut sisäänkään.

Ja eihän siellä ole mitään tilattuna, jos ei tuota tilausta tee loppuun kassalle menemällä.

Osallistu keskusteluun