Vastattu

Törkeä saunalahden puhelinmyyjä

  • 27 maaliskuu 2014
  • 8 kommenttia
  • 5892 katselukerrat

Heräsin aamulla yövuoron jälkeen siihen,kun Saunalahdelta soitettiin.Nainen esitteli itsensä ja kysyi olenko ollut tyytyväinen Saunalahden palveluihin.Vastasin unenpöpperössä että "juu ihan hyvä on ollut..." ja kysäisin perään "että ei kai tämä nyt ole joku asiakaskysely?".Ääni muuttui heti naisella vähän nyrpeäksi,mutta vastasi että ei ole ei,soitteli vaan sitä että olisiko tarvetta päivitellä liittymäasioita.Yritin vastata että"ei tarvitse kiitos hoidan tälläiset asiat teidän nettipalvelussa."Kerkesin sanoa "ei tarvitse kii..." kun nainen täräytti NO EI SITTEN JOS ASENNE ON TUOLLAINEN! ja löi luurin korvaan.Juu ainakaan asiakaspalveluun en ole enää tyytyväinen.Tietääkö kukaan,minne voi lähettää palautetta saunalahdelle näistä asioista?

[Siirretty Saunalahden puolelle. -Rapsi]
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rapsi 27 maaliskuu 2014, 12:19

Hei heartagram,

Tervetuloa Palstalle! Kieltämättä kuulostaa varsin epäasialliselta toiminnalta. Laittele vaikkapa minulle ykistyisviestillä http://elisa.to/rapsi yhteystietosi, mihin numeroon soitettin ja milloin, sekä mistä numerosta puhelu tuli. Laitellaan asiasta palautetta menemään.

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Hei heartagram,

Tervetuloa Palstalle! Kieltämättä kuulostaa varsin epäasialliselta toiminnalta. Laittele vaikkapa minulle ykistyisviestillä http://elisa.to/rapsi yhteystietosi, mihin numeroon soitettin ja milloin, sekä mistä numerosta puhelu tuli. Laitellaan asiasta palautetta menemään.
Käyttäjätaso 2
Ihan normaalia Saunalahtea.  Ylimielinen ja törkeä kielenkäyttö näkyy täällä heidän kotisivullaan  tämän tästä.

Samasta taudista heidät tunnistaa eräitä sivustoiltakin.

Ehkä heidän kuivaa huumoria ja sisäpiirivitsejä.  Asiakaspalvelua se ei ole.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Peju kirjoitti:
Ihan normaalia Saunalahtea.  Ylimielinen ja törkeä kielenkäyttö näkyy täällä heidän kotisivullaan  tämän tästä.

Samasta taudista heidät tunnistaa eräitä sivustoiltakin.

Ehkä heidän kuivaa huumoria ja sisäpiirivitsejä.  Asiakaspalvelua se ei ole.

 Voi olla. Mutta ainakin Saunalahden ständillä Tampereen Koskikeskuksessa oli mukava myyntimies. Olisin ostanut jos olisin tarvinnut... Tässä meidän keskustelu lyhkäisyydessään:

Haluatko liittymän, 14,90 € kuukaudessa, rajaton netti, 5000 minuuttia puhetta ja 5000 kappaletta viestejä.

- On jo Saunalahden MegaReilu 3G 14,85 € kk ja 5 senttiä halvempi. Rajattomalla Dual Carrier -netilläkin.

Niin halpa. Minulla tässä on jopa hitaampi netti, joten et varmasti halua päivittää korkeampaan hintaan.

- Kyllä on, sain tuon kun tarpeeksi asiakaspalvelusta tarjouksia kyselin, tarkoitettu kyllä uusille asiakkaille - sain vanhana onneksi.

No otatko Elisa Viihteen.

- On jo. Tulee 100 megaa sisään ja 5 megaa ulos.

Siinä on kyllä hatussa pitelemistä surffaillessa. No saisiko olla puhelin?

- Hyvä kun yrität, mutta on jo. Saunalahdelta ostin kuukausi sitten. Katso, Saunalahti lukee operaattorinakin.

Vieressäni on ihminen, jolla on jo kaikkea... Nostaa peukkua pystyyn ja hetken hiljaisuuden jälkeen kysyy: Mitähän myisin sulle? Otatko tän pöydän...

- Jos ei mitään muuta löydy, niin tehdään Saunalahden ständipöydästä kaupat. Mutta hei onnea myyntiin, harmi kun en voi mitään ostaa, vaikka haluaisinkin. Niin hyvä myyntimies vieressä!

Kyllä, parasta yritetään. Kiitos juttutuokiosta :)

Siinä oli myyntimiehellä niin hyvä asenne, että melkein harmittaa, kun en voinut mitään ostaa. Kaikkea jo on. Tuli hyvä fiilis asioinnin jälkeen vaikken ostanutkaan mitään!
No, voi kyllä myyjille opettaa, kuinka puhelu lopetetaan.

Tänään  (16.4.) soitteli Saunalahden nimissä naishenkilö tarjoten jotain Pääsiäispakettia. Mikähän paketti lie ollutkaan. Kyseli nettiyhteyksia ja mitä kytketty jne, tarjosi sitten jotain pakettia.

Kun ilmoitin, etten ole kiinnostunut jostain laitteesta jne. aivan normaali keskustelutyyliin, koska en ollut harmistunut myyntisoitosta (tällä kertaa), en edes ehtinyt sanoa lauseen loppuun pistettä eli edes päättämään lausetta, kun naishenkilö katkaisi puhelimen eli heitti luurin korvaan. Korvissa olisi kolahtanut melko kovaan, jos olisi ollut vielä vanha lankapuhelin-kone.
Käyttäjätaso 3
MaNiemi kirjoitti:
Kun ilmoitin, etten ole kiinnostunut jostain laitteesta jne. aivan normaali keskustelutyyliin, koska en ollut harmistunut myyntisoitosta (tällä kertaa), en edes ehtinyt sanoa lauseen loppuun pistettä eli edes päättämään lausetta, kun naishenkilö katkaisi puhelimen eli heitti luurin korvaan. Korvissa olisi kolahtanut melko kovaan, jos olisi ollut vielä vanha lankapuhelin-kone.
Samoin kävi minulle, kaupustelijat ovat törkeitä jos niiltä ei osta mitään.
Itselleni soitti tänään puoli neljän aikaan päivällä saunalahdelta mies puolinen puhelinmyyjä ja kertoi että 10e lisähinnasta saa 10 megan kiinteen netin ja muut vermeet mukaan johon totesin asiallisesti että en tarvitse kuin nykyisen mokkulan koska netin käyttö niin vähäistä jolloin rupes inttämään vastaan ja rupes tyrkyttämällä tyrkyttämää ja meinas hermostua, noh alkuu luulin että tulee suuria muutoksia joten meinasin jo ottaakin päivityksen ja kun selvisi että kaikki pysyy ennallaan vaikka en ottaisikaan päivitystä, totesin vaan että pysyn nykyisessä sopimuksessa. Ivallisesti nauraen vaan ilmoitti että "mulla on tossa toinen asiakas odottamassa, en tuhlaa aikaani tähän enempää, hyvää päivän jatkoa" Aikasemmin asiakaspalvelu ollut moitteetonta ja muutenkin ollu erittäin tyytyväinen saunalahteen, joten vähän jäi harmittamaan. Ja numero josta soitettiin on +358503886513. 
Käyttäjätaso 5
Kuulostaa tutulta. Taitaa olla aivan Saunalahden puhelinmyyjien yleinen toimintatapa, nimittäin tuo aggressiivisuus kuulostaa niin tutulta.

Samasta asiasta kirjoitin tänne

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Yleinen-keskustelu/Saunalahden-puhelinmyyj%C3%A4n-t%C3%B6rke%C3%A4-k%C3%A4yt%C3%B6s/m-p/365603#M29921

Ei tuollainen käytös voi olla vain sattumaa. Lienee ihan toimintatapa, kun pitää tehdä tulosta.
Käyttäjätaso 1
Osaa ne olla törkeitä muuallakin. Nimittäin kotimaiselle operaattorille soitin tänään aamulla kun kaapeli tv:n kuva pikselöityi ajoittain sekunnin ajaksi ja samalla ääni myös katkesi. No neuvoivat vaihtamaan uuden kaapelin televisioon jos sillä paranisi sitten. Huoltokäynti sovittiin huomiseksi, jonka sitten peruutin, kun minun olisi pitänyt käydä kyselemässä naapureilta, onko heillä mahdollisesti samanlaista ongelmaa. Minulle ei makseta palkkaa vaan minä maksan palvelusta heille ja palvelussa oli pientä ongelmaa. Yleensäkkin tuo että asiakasta pidetään lähes idioottina joka ei kuitenkaan mitään ymmärrä jos sille jotain teknisiä asioita kertoisi. Monella operaattorilla on tullut oltua töissä takavuosina.

Osallistu keskusteluun