-
-
Uusi OmaYhteisön jäsen
-
2 kommenttia
Ostin uuden 4G tabletin ja siihen Saunalahden mobiiliturvapaketin. Laite ei ole toiminut kunnolla ja kaikenlisäksi ilmoitti, että mobiiliturvan lisenssi on vanhentunut ja käskee ostamaan lisää. Soitin Saunalahden asiakaspalveluun mistä käskettiin ottaa yhteyttä omaguruun. On mielestäni todella törkeää, että minut ohjataan suoraan maksulliseen omaguruun, mistä saan maksaa aivan älyttömiä sadakseni laitteen toimimaan. Lisäksi jouduin maksaman samalla, että sain uuden aktivointitunnuksen mobiiliturvaan, mikä ei omagurun ohjeiden mukaan edes kelpaa. Puhelimessa meni yli puolituntia 2€/min, joten aika kohtuutonta rahastusta. Mitähän kuluttajan suoja sanoo tähän, kai myyjälläkin pitää, joku vastuu olla mitä myy. Vai onko se oma vika, kun ostin?