Kysymys

Toimiiko?

  • 13 helmikuu 2016
  • 1 kommentti
  • 446 katselukerrat

Valitettavasti joudun kysymään tätä, kenellekä tämä nyt tulee näkyville. Asun Raahen näkyvyys alueella, ongelmani on ollut ostopäivästä lähtien häiriöt.

Lähetykset pikselöityy, tallennus katkeilee, ruudun alalaidassa välkkyy tiedoitukset milloin mitäkin: Yhteys katkaistu, yritä uudestaan.

Ne häiritsevät niitä kanavia jotka sattuvat näkymään.

Olen ollut asiasta yhteydessä sen satakertaa ELISAAN eikä asiaan ole tullut korjausta.

NYT kysymys teille arvoisat ELISALAISET: kuinka voin peruuttaa tämän virhetilaukseni ilman rahallista vaatimusta?

Alkuperäiset pakkaukset, kuten vaatimuksessanne oli, on saunan pesässä mutta muu materiaali on tallessa.

Oma arviointini on, että tämän liittymä on laskettu liikkeelle raakileena?

Tänäänkin pojat kauppasivat marketin aulassa mummoille liittymää. Ajattelin, että: Voi mummelit kun

teillä on tuo antenniliittymä niin miksi te ostatte komealta pojalta harmeja?

Arviointini teknisesti on erittäin monimutkainen, mutta maalikolle aivan sopiva.

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Sinulla siis pikselöityy ihan peruskanavatkin, jotka tulevat antenniverkon kautta? Näkyvätkö kanavat kunnolla, jos katsot niitä television virittimen kautta (sillä oletuksella, että televisiosta virittimet löytyy)? Mikäli ongelmaa on myös TV:n puolella, voisit kokeilla vaihtaa antennijohdon uuteen, parempaan, versioon tai tarvittaessa hankkimaan antennivahvistimen. Jos TV:n puolella näkyy ongelmitta, mutta digiboksin kautta on pikselimössöä, tarkista johtojen kiinnitykset ja palauta digiboksiin tehdasasetukset.

Voisit tehdä speedtestillä nopeustestejä ja raportoida tuloksista tähän aiheeseen. Tee testit siten, että tietokone on kytketty modeemiin verkkokaapelilla ja muut verkkoa käyttävät laitteet on sammutettuna. Minkälaista yhteysnopeutta saat?

Lisäksi olisi mukava tietää, minkälainen modeemi sinulla on käytössä. Kivikautinen modeemi saattaa olla jo itsessään syypää siihen, että tallenteet pätkivät.

Ja lisää asiakasnumerosi omiin henkilökohtaisiin tietoihisi täällä Palstalla, ellet ole jo lisännyt. Asiakasnumero näkyy vain Palstatiimille, joka pystyy mittailemaan linjasi toimivuutta ja tekemään muita toimenpiteitä ongelman korjaamiseksi.

Osallistu keskusteluun