Vastattu

TTV:n maksukanavat

  • 1 syyskuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 1288 katselukerrat

Tilasin 20.8.2014 TTV:n verkkokaupasta Nelonen Paketti + Pro Extra + MTV Total 12 kk tuotteen alkaen 1.9.2014. Verkkosivuilla tilaus näkyy oikein ja laskuhan tuli seuraavana päivänä.

Kanavat eivät kuitenkaan auenneet. Tämä ei ole ihan ensimmäinen kerta kun Elisalle joutuu perään soittamaan, vaan en jonota.

Koskahan te pääsette nykyaikaan, että järjestelmä hoitaa asian loppuun asti.

Voisiko mode auttaa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 1 syyskuu 2014, 09:56

Laitoitkin tästä yksityisviestiä ja valtuutin kanavasi uudelleen. Kanavien näkymiseen saattaa mennä useampi tunti, joten nyt vain täytyy jonkin aikaa odotella. Laita minulle viestiä, jos ei  muutaman tunnin kuluttua kanava näy :)

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Laitoitkin tästä yksityisviestiä ja valtuutin kanavasi uudelleen. Kanavien näkymiseen saattaa mennä useampi tunti, joten nyt vain täytyy jonkin aikaa odotella. Laita minulle viestiä, jos ei  muutaman tunnin kuluttua kanava näy 🙂
Näkyy jo, kiitos sinulle olit nimesi arvoinen.
Tilasin 20.8.2014 TTV:n verkkokaupasta Nelonen Paketti + Pro Extra + MTV Total 12 kk tuotteen

alkaen 1.9.2014 hinta 44,90€.

Verkkosivuilla tilaus näkyi oikein ja laskuhan tuli seuraavana päivänä sisältäen ajan

1.9.2014 -30.9.2014  hinta 44,90€ eli aivan oikein. Maksoin laskun.

Nyt tuli sitten uusi lasku ajalle 1.10.2014 - 31.10.2014 ja hups hinta oli noussut 49,90€, vaikka tilausvahvistuksessakin oli lukenut 44,90€. Samoin verkkosivuille on muuttunut hinnaksi 49,90€.

Soitin eilen 25.9.2014 kello 13.59 TTV:lle ja pyysin laskutukseen, puhelu meni Elisan asiakaspalveluun, josta puhelu piti kääntää laskutukseen, no pitkän hetken odoteltuani sieltä vastattiinkin, mutta esittettyäni asian kuulin, että puhelu olikin lankapuhelinpuolella, hän voi kyllä kääntää oikeaan paikkaan. Olin saanut pallottelusta tarpeekseni ja ilmaisin asian lievästi närkästyneenä, jolloin sovittiin, että Elisalta soitetaan takaisinpäin. Puhelu kesti 15 min 51s ja maksaa 2,90€. Jäinpä odottamaan.

Yllätys positiivinen, puhelin soi jo kello 14.22, puhelimen päässä oli lievästi ylimielinen naishenkilö, jonka mielestä luin laskua väärin, hän suostui kuitenkin katsomaan laskujani ja sitten totesi ottavansa yhteyden johonkin tukeen ja pyysi minua odottamaan pienen hetken. Minähän odottelin yli kymmenen minuuttia ja sitten puhelu katkesi kello 14.36. Ajattelin, että kylläpähän asiakaspalvelija soittaa uudelleen saatuaan asian selvitetyksi, mutta eipä ole soittoa kuulunut.

Voisiko mode tehdä asialle jotain?
Käyttäjätaso 2
  •   Ensinnäkin pahoitteluni siitä, ettei asia ole tullut kuntoon silloin, kun olet soittanut asiakaspalveluumme. Nelonen Pakettien hinta on muuttunut 1.9.2014 alkaen, koska Nelonen Paketin urheilutarjonta on merkittävästi kasvanut nyt viimeisen puolen vuoden aikana. Nelonen Paketti + Pro Extra + MTV Total -kanavapaketin uusi hinta on nyt tuo 49,90e/kk.

    Koska olet kuitenkin tehnyt määräaikaisen sopimuksen elokuussa ennen hinnan muuttumista, olet oikeutettu tuon 12 kuukauden sopimuskauden ajan tuohon alempaan vanhaan hintaan 44,90 euroa. Kun määräaikaisuus päättyy, astuu voimaan tuo normaalihinta 49,90e/kk.

    Kanavapaketin hinta on nyt kohdallasi korjattu vastaamaan oikeaa ja laskutuskin tarkistettu kuntoon. 🙂 Laitoin tuosta laskuasiasta vielä yksityisviestiä sinulle.
  • Nyt on täällä sopivasti tarjolla mahdollisuus osalllistua asikaspalvelukyselyyn: 

    http://digiumenterprise.com/answer/?sid=1216508&chk=HKDFDAPM
    Kiitoksia Modelle asian hoitamisesta!

    Osallistu keskusteluun