Vastattu

Uskomaton Saunalahden asiakaspalvelu - kiitos!

  • 11 helmikuu 2013
  • 27 kommenttia
  • 2652 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 14255 kommenttia
Kiitos paljon, piti hetken silmiä hieraista kun muutos oli tehty näinkin nopeasti ja nyt ylimääräiset yhteystiedot poissa :)



Tällaisillakin pienillä jutuilla siis asiakas tyytyväiseksi, kiitos todella ripeästä avusta. Nyt näyttävät yhteystiedot näteiltä, kun ei ole ylimääräisiä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 11 helmikuu 2013, 18:31

Mutta oletteko siis katsoneet aikaleimoja. Minulel vastattiin kysymykseeni alle 5 minuutissa vaikka sivuilla luvataan palata asiaan n. 5 päivässä. Eli odotukseni ylittyivät. Mutta ei siitä sen enempää. :)

Saunalahti sai kiitokseni perille, kun otin kantaa kohtaamiskyselyyn.
Katso alkuperäinen viesti

27 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Eikö tälle "luottojäsenelle"  kukaan voi mitään?  Annetaan vain kirjoitella mitä ikinä mieleen juolahtaa, ja samalla pilataan  Palstan mielekäs seuraaminen. Tämäkin ketjun avaus  kertoo kaiken.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
rma kirjoitti:
Eikö tälle "luottojäsenelle"  kukaan voi mitään?  Annetaan vain kirjoitella mitä ikinä mieleen juolahtaa, ja samalla pilataan  Palstan mielekäs seuraaminen. Tämäkin ketjun avaus  kertoo kaiken.

Eikö saa antaa kiitosta, kun asiakaspalvelu yllätti?

Olin valmis odottamaan viisi päivää, kuten siellä lukee arviona vastausajaksi. Vastaus tuli alle viidessä minuutissa ja asia korjautui samalla.

Siinä olen kyllä samaa mieltä kanssasi, perussuomalainen jätkä ei kiitosta anna, vaikka aihetta olisikin. Valittaa sen sijaan jokainen osaa. Kysynkin sinulta, milloin viimeksi olet kehunut hyvästä palvelusta, koska olet viimeksi antanut mummolle istumapaikan täpötäydessä bussissa, koska olet auttanut tuntematonta mummoa pitämällä ovea auki, että pääsee rollaattorillaan kauppaan ostoksille entä koska olet palauttanut lompakon omistajalleen ihan kaikkien seteleiden kera jotka siellä oli? Noin 300 euron setelit. En edes pyytänyt palkkiota.

Ikävä kuulla, että sinä koet kiitokseni jotenkin loukkaavana. Suomessa kun ei kehuja suvaita. Kyllä minä valittaakin osaan, mutta tässä ei ole aihetta sellaiseen. Älä pety ja muista kiittää hyvästä palvelusta 🙂 Mukavaa viikonalkua sinulle... ja kuulemiin.

PS: Muista olla positiivinen ja ystävällinen kaikille. Se huomataan (:
Käyttäjätaso 5
Kiitoksessa ei ole mitään vikaa ja kommentteja saa aina laittaa. Se on hienoa kuullu positiivista palautetta, mutta ehkä enemmänkin se, että tälle ei välttämättä olisi omaa topiccia tarvinnut tehdä. Sen olisi ehkä voinut tehdä vaikka off-topicciin tai muuhun valmiiseen keskusteluun?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Ainakin viimeksi Offtopiciin oli kiellettyä laittaa liittymäasioita. Mutta kiitokseni meni kyllä perille asiakaspalvelijalle ihan sillä kun vastasin myös kohtaamiskyselyyn :)

Tuo alle viiden minuutin vastaus sai kyllä hyvän mielen tänään.

Yleensä kun joutuu aina odottamaan sen päivän tai kolme, niin nyt oli kyllä positiivinen yllätys.
Käyttäjätaso 5
hpguru kirjoitti:
 
PS: Muista olla positiivinen ja ystävällinen kaikille. Se huomataan (:

Mutta liika on aina liikaa, rajansa se on kiittämiselläkin ja varsinkin niiden kalastelulla.

Jos lähes jokaisessa viestissä kehutaan Elisaa/Saunalahtea ja pelkästään kiitellään niin ei se ole todellisuutta.

Hyvää harmaata ja lumisateista viikonalkua sinnekin.:smileyazn:
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Eikö se kohtaamiskysely ole juuri niitä mahdollisia kehuja varten ? Ei samaa asiaa tarvitse moneen kertaan toitottaa, edes kiitosta.
Varmaankin olisi löytynyt jokin asiakaspaveluketjukin, jonka jatkoksi tämän kiitoksen olisi voinut laittaa eikä mitään suuuria copy-pasteja;)
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Juuri kävin OmaSaunalahdessa lukemassa viestejä. Viestiini on vastattu, vihreä täppä. Mutta vastausta ei ole: se on virheen vuoksi hukkunut tai viestiin on vain jätetty vastaus kirjoittamatta. (Edit. tainnut Norriksella pyynnöstäni olla sormet pelissä)

Kyselin viestissä vaan mihin tarjouksessa luvattu alennus on laskusta unohtunut.

Kiitos taas kerran, tämä pitää virkeänä!

Vanhat vaivat jatkuvat; ihan tavallista - ei uskomatonta. Tarjoukset ovat taistojen tie.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
vanhavaiva kirjoitti:
Juuri kävin OmaSaunalahdessa lukemassa viestejä. Viestiini on vastattu, vihreä täppä. Mutta vastausta ei ole: se on virheen vuoksi hukkunut tai viestiin on vain jätetty vastaus kirjoittamatta. (Edit. tainnut Norriksella pyynnöstäni olla sormet pelissä)

Kyselin viestissä vaan mihin tarjouksessa luvattu alennus on laskusta unohtunut.

Kiitos taas kerran, tämä pitää virkeänä!

Vanhat vaivat jatkuvat; ihan tavallista - ei uskomatonta. Tarjoukset ovat taistojen tie.

Hei vanhavaiva!

Mukava huomata myös toisenlaisia kokemuksia.

Ikäväähän tuo on, että asia ei mennyt niin kuin minulla. Suosittelen vastaamaan siihen viestiin ja kysymään asia uudestaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:
PS: Muista olla positiivinen ja ystävällinen kaikille. Se huomataan (:

Sinut on kyllä huomattuja noteerattu useamman kirjoittajankin taholta ikävä kyllä negatiivisessa mielessä.

Toivottavasti älykkönä osaat vetää tästä oikean johtopäätöksen jatkoa ajatellen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Optio kirjoitti:
hpguru kirjoitti:
PS: Muista olla positiivinen ja ystävällinen kaikille. Se huomataan (:

Sinut on kyllä huomattuja noteerattu useamman kirjoittajankin taholta ikävä kyllä negatiivisessa mielessä.

Toivottavasti älykkönä osaat vetää tästä oikean johtopäätöksen jatkoa ajatellen.

Hei Optio, mukavaa viikonalkua sinullekin. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:

Hei Optio, mukavaa viikonalkua sinullekin. :)

Joo kiitosta vaa,,, ihan kivasti viikko on alkanutkin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Vastaavia tietojen puhdistus tapahtumia on omalle kohdallenikin sattunut useita ja niistä kiitoksen myös antanut siellä missä niiden paikka on eli palautteella vastaamalla kohtaamiskyselyyn.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
antero kirjoitti:
Varmaankin olisi löytynyt jokin asiakaspaveluketjukin, jonka jatkoksi tämän kiitoksen olisi voinut laittaa eikä mitään suuuria copy-pasteja;)

Minusta oikeampi kiitoksen antopaikka omasaunalahdessa lähetetyille kysymyksille ja sitä kautta saaduille vastauksille on suoraan sieltä jolloin kiitos menee sinne minne se kuuluukin. Täällä asian esittäminen tuntuu jotenkin vain huomion hakemiselta tms. julkisuuden kaipuulta.
Näin juuri, kun kyseessä ei ollut kuin normaali asiakaspalvelun toiminta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Mutta oletteko siis katsoneet aikaleimoja. Minulel vastattiin kysymykseeni alle 5 minuutissa vaikka sivuilla luvataan palata asiaan n. 5 päivässä. Eli odotukseni ylittyivät. Mutta ei siitä sen enempää. :)

Saunalahti sai kiitokseni perille, kun otin kantaa kohtaamiskyselyyn.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tuolla ajalla ei ole asian kanssa sinällään mitään tekemistä, näinhän asiakaspalvelun pitäisikin toimia teoriassa.

Ymmärrettävää ja hyväksyttävää on se että aina ei vastaus tule heti ja tuo lupaus on juurikin sitä varten sinne präntätty.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Poistin itse tarpeettomana ettei eräälle herätä pahaa mieltä...:smileycool::)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No voi hyvä Sylvi ja pari muuta tyttöä!

Oli ensimmäisestä ja muistakin viestistä mitä tahansa mieltä, turha siitä on tämmöistä kinaa kehittää. Tässä on tarkoitus keskustella kokemuksista Asiakaspalvelusta. Jos minulta kysytään (ja vaikkei edes kysytä), olen sitä mieltä, että Saunalahden/Elisan Palstalle ei kuulu tämmöiset keskustelut.

 Eikä tämmöiset henkilökohtaisuuksiin menevät keskustelut yksityishenkillöistä kuulu julkisuuteen lainkaan.
Käyttäjätaso 6
Hyvis kirjoitti:

No voi hyvä Sylvi ja pari muuta tyttöä!

Oli ensimmäisestä ja muistakin viestistä mitä tahansa mieltä, turha siitä on tämmöistä kinaa kehittää. Tässä on tarkoitus keskustella kokemuksista Asiakaspalvelusta. Jos minulta kysytään (ja vaikkei edes kysytä), olen sitä mieltä, että Saunalahden/Elisan Palstalle ei kuulu tämmöiset keskustelut.

 Eikä tämmöiset henkilökohtaisuuksiin menevät keskustelut yksityishenkillöistä kuulu julkisuuteen lainkaan.


Samaa mieltä. Keskustellaan täällä siis kokemuksista asiakaspalvelusta, eikä väitellä siitä, että onko aiheellista avata tällaista ketjua, ja mennä henkilökohtaisuuksiin siinä sivussa:)
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Kyllä sai lievän naurun purskauksen tämä aloitus aikaan :D

Olen kyllä ollut tietoinen nykyään ties mitä tituleerataan mainoksissa "uskomattomaksi", mutta tämä on taas oma saavutuksensa. Toki jos joltain tälläistä odottaa niin gurulta. 😃 Enkä tarkoita mitenkään loukkavasti tai keljuillen ihan parhaalla mahdollisella tavalla vaan. Mieltäni oikeasti lämmittää, että joku voi vilipittömästi innostua tälläisestä asiasta näinkin paljon. Elämänasenne lienee kunnossa kun pienetkin asiat tuntuvat uskomattomalta, siihen kaikkien tulisi kai pyrkiä :)

Laitetaan nyt omaa viimeisintä kokemusta mukaan. Laitoin viestiä ja n. 3 päivää myöhemmin vastaus ja ilmoitettiin, että tarvittava takuulappu oli postitettu samantien ja seuraavana päivänä ykkösluokan posti toi kirjeen Saunalahdelta. Arvostan nopeutta, vaikka asia ei kiireinen ollutkaan. Mielestäni on myös hyvä, että yrityksellä on toimiva sähköinen tuki, eikä tarvitse jonottaa puhelimitse asiaan joka ei ole niin kiireinen ja voisi hoitaa hyvin useamman päivänkin aikana sähköisesti.

Mukavaa viikkoa kaikille.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Nyt tuntuu vaan siltä, ettei asiakaspalvelu käsittele asioita saapumisjärjestyksessä vaan niinkin uskomattoman tärkeä asia kuin ylimääräisten yhteystietojen poistaminen ohittaa kaikki muut. Monella on ollut samaan aikaan ihan oikeaa asiaakin ja joutunut odottamaan sen 5 arkipäivää vastausta. Ohitellaanko siellä jonossa ? :smileycry:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
PasiS kirjoitti:
Nyt tuntuu vaan siltä, ettei asiakaspalvelu käsittele asioita saapumisjärjestyksessä vaan niinkin uskomattoman tärkeä asia kuin ylimääräisten yhteystietojen poistaminen ohittaa kaikki muut. Monella on ollut samaan aikaan ihan oikeaa asiaakin ja joutunut odottamaan sen 5 arkipäivää vastausta. Ohitellaanko siellä jonossa ? :smileycry:

MUTUA:

Eiköhän tämä asia ole ollut vain niin yksinkertainen, että sen on pystynyt hoitamaan ensimmäinen pas..öö postin lajittelija, eikä sitä ole tarvinnut pompotella organisaation sisällä, mihinkään alan ammattilaisten käsittelyyn.

Viimeeksi muuttaessa, en saanut itse vaihdettua jotakin osoitetta (olisikohan ollut viihteen asennusosoite), niin jopa Shopitin myyjä naksutteli sen minuutissa kohdilleen, muiden asioiden hoidon yhteydessä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tomahaukki kirjoitti:
Hyvis kirjoitti:
No voi hyvä Sylvi ja pari muuta tyttöä!

Oli ensimmäisestä ja muistakin viestistä mitä tahansa mieltä, turha siitä on tämmöistä kinaa kehittää. Tässä on tarkoitus keskustella kokemuksista Asiakaspalvelusta. .......

Samaa mieltä. Keskustellaan täällä siis kokemuksista asiakaspalvelusta, eikä väitellä siitä, että onko aiheellista avata tällaista ketjua, ,,,,

Moderaattori on sitä mieltä ja antoi samalla lupauksen että jokainen voi avata oman ketjunsa missä käsitellään asiakaspalvelua vaikka siitä aiheesta on jo lukuisia avattuja samaa asiaa sivuavia.

Voi pieksun pyssyt ja puiset kuulat.....:smileycool:
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:
vanhavaiva kirjoitti:
Juuri kävin OmaSaunalahdessa lukemassa viestejä. Viestiini on vastattu, vihreä täppä. Mutta vastausta ei ole: se on virheen vuoksi hukkunut tai viestiin on vain jätetty vastaus kirjoittamatta. (Edit. tainnut Norriksella pyynnöstäni olla sormet pelissä)

Kyselin viestissä vaan mihin tarjouksessa luvattu alennus on laskusta unohtunut.

Kiitos taas kerran, tämä pitää virkeänä!

Vanhat vaivat jatkuvat; ihan tavallista - ei uskomatonta. Tarjoukset ovat taistojen tie.

Hei vanhavaiva!

Mukava huomata myös toisenlaisia kokemuksia.

Ikäväähän tuo on, että asia ei mennyt niin kuin minulla. Suosittelen vastaamaan siihen viestiin ja kysymään asia uudestaan.

No, tuossa oli silkka väärinkäsitys. Norris hoiti asiaa toisaalla, joten siksi OmaSaunalahdessa oli vihreä täppä ilman vastausta. Kesti hetken ennen kuin oivalsin yhteyden.

Tarjousten kanssa on aina, siis aina, hankaluutta, joita saa OmaSaunalahdessa oikoa. Aina on myös hoitunut, kun vain malttaa odottaa.

Kerran väitettiin, ettei viestissä kuvailtua tarjouskampanjaa ole ja tarjottiin huonompaa. Sattumalta tästä tarjouksesta/sopimuksesta oli tullut oikea kirje kotiin, jossa kerrottiin tarjouksen sisältö selvästi. Jälkeen päin meitä kaikkia nauratti oikein makeasti? :)

Jos OmaSaunalahdessa tiedot olisivat oikein ja ajan tasalla, niin monta ylimääräistä yhteydenottoa asiakaspalveluun jäisi tekemättä. Esim. nyt peruspakkodatan tulessa on tärkeä tietää, onko sopimus määräaikainen. Se, että asiakaspalvelu osaa tilanteen oikein selvittää, on uskomatonta.

Osallistu keskusteluun