Vastattu

Uuden SIM-kortin tilaus mahdotonta / OmaElisa & Oma Saunalahti

  • 7 syyskuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 1085 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 10 kommenttia
Uuden SIM-kortin tilaus ei onnistu toiselle omistamistani liittymistä riippumatta siitä millä laitteella tai selaimella yritän. Yritys päättyy aina virheilmoitukseen:

OmaElisa -> Asetukset
"Järjestelmässä tapahtui virhe"

Oma Saunalahti -> Liittymät -> Liittymän tiedot
"Sovelluksessa tapahtui virhe, jonka vuoksi tapahtumaa ei voitu käsitellä. Pahoittelemme tapahtunutta, yrittäkää myöhemmin uudelleen."

Ongelmaliittymä on alunperin vanha Norppa+.

Tietysti voin kilauttaa asiakaspalveluun, jos sitä kautta vaihto onnistuu mutta olisi hyvä tietää tullaanko verkkosivuilla oleva ongelma koskaan korjaamaan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Bamsku 8 syyskuu 2015, 07:32

  • ? Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan katsoa tarkemmin. Yleistä vikaa tuolla OmaElisassa ei ole, mutta kuullostaa siltä, että sinun OmaElisassa vikaa on. Laitetaan korjauspyyntöä eteenpäin tästä!

    Laita minulle yksityisviestillä sim-kortin koko ja mille liittymälle sen haluat, niin tilaan sen sinulle :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    2 kommenttia

    Käyttäjätaso 5
  • ? Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan katsoa tarkemmin. Yleistä vikaa tuolla OmaElisassa ei ole, mutta kuullostaa siltä, että sinun OmaElisassa vikaa on. Laitetaan korjauspyyntöä eteenpäin tästä!

    Laita minulle yksityisviestillä sim-kortin koko ja mille liittymälle sen haluat, niin tilaan sen sinulle 🙂
  • Asiakasnumero lisätty, pyytämäsi tiedot lähetetty yksityisviestillä.

    Osallistu keskusteluun