Uudistunut elisan yhteisöpalsta

  • 12 heinäkuu 2018
  • 33 kommenttia
  • 651 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

33 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Omasta mielestäni asiakaspalvelun yhteystiedot ovat sata (100) kertaa tärkemmät saada näkyviin kuin tuollaiset turhanpäiväiset montako kiitosta olen saanut viikon aikana tai minkä kunniamerkin olen saavuttanut. En ole yhteisössä päästäkseni pätemään tai nostamaan huonoa itsetuntoa. Onneksi matkaviestintä käyttäessä ne tulevat vasta viimeiseksi näkyviin. Läppärillä ne vievät turhaa tilaa, jonka voisi täyttää vaikka ajankohtaisilla viesteillä. Tätä kirjoittaessani näen tuossa oikealle monen vuoden takaisia täysin aiheeseen liittymättömiä viestiotsikoita.

Jotenkin tuntuu, että tämä palsta on aivan lapsipuolen asemassa ja käyttäjiä ohjataan facebook tai twitter -viestinnän pariin. Varsinkin linkki itseapusivustoon ei edes kuormittaisi someaspaa sen enempää, mutta saattaisi jopa vähentää näitä aasiakkaita, jotka kirjoittavat yhteystietonsa tänne kaiken kansan nähtäville.
Käyttäjätaso 3

Juu läppäristä lähtee iso osa tilasta pois.... ja tosiaan todella vanhoja tyrkytetään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Asiakaspalvelun yhteystiedot osio on harkinnassa, mutta en ainakaan toistaiseksi sitä nyt uuteen ilmeeseen lisää. Yhteisön käyttöön liittyvä analytiikka onneksi aika hyvin kertoo meille myös tämän tyyppisistä tarpeista, joten pidämme niitä tarkasti silmällä.


Todella moneen, uuden käyttäjän perustamaan, aiheeseen joutuu linkittämään tavalla tai toisella Elisan asiakaspalvelun yhteystietoja. Tällä hetkellä ne pitää käydä erikseen kaivamassa asiakastuki -sivuilta tai kirjoitella ulkomuistista. Olisi vähintäänkin suotavaa, että asiakaspalvelun yhteystiedot olisivat esillä vähintään samalla tavalla kuin vanhalla Palstalla. Ei toki haittaisi, jos tuossa olisi suoraan lueteltu aspan numero (ja aukioloajat) sekä suorat linkit Facebookiin ja Twitteriin.


Tällä hetkellä sivulle taitaa mennä 25 viestiä (+ aloitusviesti)? Voisiko tuon määrän tiputtaa vaikka 20 viestiin? Tietokoneella tuo 25 viestiä ei ole vielä niin paha, mutta mobiililla olisi mukavampi, jos viestien määrä olisi vain 20 per sivu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
DJ God, eiköhän Elisan päällimmäinen tarkoitus on siirtää asiakkaat Palstalle hakemaan apua, jossa vapaaehtoiset auttavat ilmaiseksi, ja asiakaspalvelunumerossa vältetään ruuhkat 😂

Siihenhän koko tämä alusta perustuu: saada keskustelijat itse auttamaan muita ennen pitkään. Ilman palkkaa tai korvauksia tietenkin. Elisa ei edes ole ainoa yritys, joka tähän pyrkii.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Muut elisan palvelut -osioissa on nyt kolme ketjua, jossa kerrotaan, ettei elisan verkkoasiointi toimi. Eikö olisi järkevämpää sijoittaa häiriötiedote etusivulle esimerkiksi kohtaan, jossa nyt näytetään foorumiaktiivien kiitospisteitä? Kaipa someaspa ehtisi samalla lisätä tiedotteen tänne, kun päivittää tietoa samalla twitteriin ja facebookiin.

En tosin tiedä, syntyykö pörssiyhtiöissä koskaan virhetilanteita, joista voisi julkisesta kertoa pelkäämättä suurta tietoliikennealan pörssiromahdusta. (Tähän loppuun sellainen kansainvälisen hymiöpäivän ilopilleri, `sarkastisen kettuuntunut`).
Käyttäjätaso 3
Muut elisan palvelut -osioissa on nyt kolme ketjua, jossa kerrotaan, ettei elisan verkkoasiointi toimi. Eikö olisi järkevämpää sijoittaa häiriötiedote etusivulle esimerkiksi kohtaan, jossa nyt näytetään foorumiaktiivien kiitospisteitä? Kaipa someaspa ehtisi samalla lisätä tiedotteen tänne, kun päivittää tietoa samalla twitteriin ja facebookiin.

Laitan tästä viestiä eteenpäin, että jos tämäntyyppisissä häiriötilanteissa saataisiin jotenkin näppärästi laitettua johonkin kohti Omayhteisön etusivua tuollainen häiriöilmoitus 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Onko kukaan muu huomannut, että uudistuksen jälkeen tuntuu palsta entistä hiljaisemmalta? Saman huomasin kun entinenkin palstaversio uudistui aiemmasta, se hiljeni siitäkin.

Ikävä on aikoja, kun täällä oli oikeasti kuhinaa, SMF-aikaan - jos muistaa joku.

Tuntuu siltä ettei täällä käy enää ketään!
Käyttäjätaso 3
Onko kukaan muu huomannut, että uudistuksen jälkeen tuntuu palsta entistä hiljaisemmalta? Saman huomasin kun entinenkin palstaversio uudistui aiemmasta, se hiljeni siitäkin.

Ikävä on aikoja, kun täällä oli oikeasti kuhinaa, SMF-aikaan - jos muistaa joku.

Tuntuu siltä ettei täällä käy enää ketään!




Varmaankin johtuu, että aktiiviset ketjut ei ole niin näkösellä..... ?? Vaan joutuu kaiveleen, ja kaikki ei saa , tarvitsemaansa apua, jos sitä aina saa muutenkaan.

Osallistu keskusteluun