Uudistunut elisan yhteisöpalsta

  • 12 heinäkuu 2018
  • 33 kommenttia
  • 652 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Uudistutunut palsta näyttää ensisilmäyksellä selkeältä. Näytöllä on ainoastaan pääotsikoita ja someen liittyvää diipadaapaa. Käyttöliittymäsuunnittelija lienee ajatellut, että palstalla käydään vain, kun aspalla on tarkoitus löytää ratkaisu pulmaan. Käyn palstalla lähinnä viihdyttämässä itseäni ja seuraamassa toimijan yleistä tilaa. Tällöin en koe alkutilannetta kovinkaan palkitsevana ts. hyödyllisenä.

Itse toivoisin, että pääotsikoiden alla näkyisi edes muutama uusin viesti ko. teemasta. Nyt käyttäjän pitää napsauttaa aina pääotsikko auki nähdäkseen oikeaa sisältöä. Onneksi tuossa vasemman yläkulman valikossa on tuo "Viimeksi aktiiviset keskustelut", joka näyttää sentään, missä ketjussa on viimeksi viestitelty. Harmi vain, että perusasetuksilla ko. linkki vie säikeen vanhimpaan viestiin, joka ei viikottain palstalla käyvälle tuo lisäarvoa. Se vaatii ainoastaan lisänapautuksia hiirellä päästä siihen tuoreimpaan viestiin.

Onko uudistuneen yhteisön asetuksissa valintaa, josta viestien esiintymisjärjestystä voisi muuttaa? Mahdollisimman vähän napautuksia tai kosketuksia on itselleni enemmän. Miten te muut koette palstan käytettävyyden.

33 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Onko kukaan muu huomannut, että uudistuksen jälkeen tuntuu palsta entistä hiljaisemmalta? Saman huomasin kun entinenkin palstaversio uudistui aiemmasta, se hiljeni siitäkin.

Ikävä on aikoja, kun täällä oli oikeasti kuhinaa, SMF-aikaan - jos muistaa joku.

Tuntuu siltä ettei täällä käy enää ketään!




Varmaankin johtuu, että aktiiviset ketjut ei ole niin näkösellä..... ?? Vaan joutuu kaiveleen, ja kaikki ei saa , tarvitsemaansa apua, jos sitä aina saa muutenkaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Onko kukaan muu huomannut, että uudistuksen jälkeen tuntuu palsta entistä hiljaisemmalta? Saman huomasin kun entinenkin palstaversio uudistui aiemmasta, se hiljeni siitäkin.

Ikävä on aikoja, kun täällä oli oikeasti kuhinaa, SMF-aikaan - jos muistaa joku.

Tuntuu siltä ettei täällä käy enää ketään!
Käyttäjätaso 4
Muut elisan palvelut -osioissa on nyt kolme ketjua, jossa kerrotaan, ettei elisan verkkoasiointi toimi. Eikö olisi järkevämpää sijoittaa häiriötiedote etusivulle esimerkiksi kohtaan, jossa nyt näytetään foorumiaktiivien kiitospisteitä? Kaipa someaspa ehtisi samalla lisätä tiedotteen tänne, kun päivittää tietoa samalla twitteriin ja facebookiin.

Laitan tästä viestiä eteenpäin, että jos tämäntyyppisissä häiriötilanteissa saataisiin jotenkin näppärästi laitettua johonkin kohti Omayhteisön etusivua tuollainen häiriöilmoitus 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Muut elisan palvelut -osioissa on nyt kolme ketjua, jossa kerrotaan, ettei elisan verkkoasiointi toimi. Eikö olisi järkevämpää sijoittaa häiriötiedote etusivulle esimerkiksi kohtaan, jossa nyt näytetään foorumiaktiivien kiitospisteitä? Kaipa someaspa ehtisi samalla lisätä tiedotteen tänne, kun päivittää tietoa samalla twitteriin ja facebookiin.

En tosin tiedä, syntyykö pörssiyhtiöissä koskaan virhetilanteita, joista voisi julkisesta kertoa pelkäämättä suurta tietoliikennealan pörssiromahdusta. (Tähän loppuun sellainen kansainvälisen hymiöpäivän ilopilleri, `sarkastisen kettuuntunut`).
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
DJ God, eiköhän Elisan päällimmäinen tarkoitus on siirtää asiakkaat Palstalle hakemaan apua, jossa vapaaehtoiset auttavat ilmaiseksi, ja asiakaspalvelunumerossa vältetään ruuhkat 😂

Siihenhän koko tämä alusta perustuu: saada keskustelijat itse auttamaan muita ennen pitkään. Ilman palkkaa tai korvauksia tietenkin. Elisa ei edes ole ainoa yritys, joka tähän pyrkii.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Asiakaspalvelun yhteystiedot osio on harkinnassa, mutta en ainakaan toistaiseksi sitä nyt uuteen ilmeeseen lisää. Yhteisön käyttöön liittyvä analytiikka onneksi aika hyvin kertoo meille myös tämän tyyppisistä tarpeista, joten pidämme niitä tarkasti silmällä.


Todella moneen, uuden käyttäjän perustamaan, aiheeseen joutuu linkittämään tavalla tai toisella Elisan asiakaspalvelun yhteystietoja. Tällä hetkellä ne pitää käydä erikseen kaivamassa asiakastuki -sivuilta tai kirjoitella ulkomuistista. Olisi vähintäänkin suotavaa, että asiakaspalvelun yhteystiedot olisivat esillä vähintään samalla tavalla kuin vanhalla Palstalla. Ei toki haittaisi, jos tuossa olisi suoraan lueteltu aspan numero (ja aukioloajat) sekä suorat linkit Facebookiin ja Twitteriin.


Tällä hetkellä sivulle taitaa mennä 25 viestiä (+ aloitusviesti)? Voisiko tuon määrän tiputtaa vaikka 20 viestiin? Tietokoneella tuo 25 viestiä ei ole vielä niin paha, mutta mobiililla olisi mukavampi, jos viestien määrä olisi vain 20 per sivu.
Käyttäjätaso 3

Juu läppäristä lähtee iso osa tilasta pois.... ja tosiaan todella vanhoja tyrkytetään.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Omasta mielestäni asiakaspalvelun yhteystiedot ovat sata (100) kertaa tärkemmät saada näkyviin kuin tuollaiset turhanpäiväiset montako kiitosta olen saanut viikon aikana tai minkä kunniamerkin olen saavuttanut. En ole yhteisössä päästäkseni pätemään tai nostamaan huonoa itsetuntoa. Onneksi matkaviestintä käyttäessä ne tulevat vasta viimeiseksi näkyviin. Läppärillä ne vievät turhaa tilaa, jonka voisi täyttää vaikka ajankohtaisilla viesteillä. Tätä kirjoittaessani näen tuossa oikealle monen vuoden takaisia täysin aiheeseen liittymättömiä viestiotsikoita.

Jotenkin tuntuu, että tämä palsta on aivan lapsipuolen asemassa ja käyttäjiä ohjataan facebook tai twitter -viestinnän pariin. Varsinkin linkki itseapusivustoon ei edes kuormittaisi someaspaa sen enempää, mutta saattaisi jopa vähentää näitä aasiakkaita, jotka kirjoittavat yhteystietonsa tänne kaiken kansan nähtäville.
Auttaisiko tämä?
Itselläni suosikeissa tällainen linkki: https://yhteiso.elisa.fi/search/activity/recent
Sitten aiheen kohdalla näkyy "kuva" + aika, milloin siihen on viimeksi vastattu.

Ai niin, en myöskään tykkää tästä uudistuksesta 😞 👎
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Noh kyllähän tässä nyt mielestäni tökkii. En ole lukenut ylempänä olevia kaiketi ansiokkaita posteja, joten jos toistan, niin teen sen.

Ensinnäkin, olin tottunut katsomaan mikä oli uutta ja nyt sitten en niin sitä näe. Vain enemmän jotakin sosiaalisen naamakirjan kaltaista ulkonäköä.

Näkeekö sen, kuka on viimeieksi postannut johonkin kysymykseeen. Mielestäni näkyy vain ketjun aloittaja. Mutta voi kai olla että selaimelle enemmän pitäisi sallia? Mitä ei tarvinnut tehdä normaalimman palsta keskustelufoorumin suhteen.

En tykkää (:
Käyttäjätaso 7
Tuota "asiakaspalvelun" hyperlinkkiä kun lähdin kirjoittamaan, kokeilin painaa ensin hyperlinkki -painiketta ja annoin halutun sanan ja osoitteen -> tallenna. Sivusto lähti kuitenki automaattisesti jatkamaan hyperlinkkiä myös seuraavaan sanaan.

Kuuluuko tuon tehdä noin? Ongelma havaittu Edgellä. Muilla selaimilla en ole vielä ehtinyt testaamaan.

Firefoxilla sama.

Tämä tosin saattaa olla laajemman luokan "ominaisuus", koska samaa olen joskus aiemmin kironnut myös Wordpressin kanssa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Tuota "asiakaspalvelun" hyperlinkkiä kun lähdin kirjoittamaan, kokeilin painaa ensin hyperlinkki -painiketta ja annoin halutun sanan ja osoitteen -> tallenna. Sivusto lähti kuitenki automaattisesti jatkamaan hyperlinkkiä myös seuraavaan sanaan.

Kuuluuko tuon tehdä noin? Ongelma havaittu Edgellä. Muilla selaimilla en ole vielä ehtinyt testaamaan.

Hyperlinkin lisääminen aiemmin kirjoitettuun sanaan toimii moitteetta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Tuota... mitä tuossa Rinskun vastauksessa on "ratkaistu", kun se on sellaiseksi merkitty? Yksi pikkukysymys monista ketjussa esitetyistä?



Tarkoitatko tuota sinistä korostusta mun viesteissä? 🙂 Ei tarkoita ratkaisua, vaan ihan vaan korostus, jotta vastaukset bongaa helpommin, koska ne vastaavat samalla todennäköisesti useamman henkilön kysymyksiin. Vastaava toiminto oli jo myös ennen päivitystä täällä yhteisössä, tosin silloin viestit korostuivat oranssina eivätkä sinisenä.

Kuten ennenkin, niin vain kysymyksille (ei tämän kaltaisille keskusteluille) voi merkitä ns. parhaan vastauksen, kuten vaikkapa täällä: https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-sovellus-ja-nettipalvelu-16/serranot-510855

Noin muuten en lähde ihan jokaista yksittäistä ulkoasuun liittyvää kommenttia tässä ketjussa erikseen kommentoimaan. Luen palautteen, teen siitä yhteenvetoa ja välitän eteenpäin, kuten tuossa yllä kerroinkin 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Emme tätä yhteisön teknistä alustaa itse Elisalla tuota tai koodaile, mutta poimin niin kriittisen kuin positiivisen palautteen ja välitän sitä eteenpäin alustan toimittajalle. He luonnollisesti puolestaan sitten poimivat, mitä lähtevät tekemään mm. sen perusteella millaisia toimintoja ja parannuksia heidän muut asiakkaat kuin Elisa myös toivovat.

Tämä on mielestäni "ei niin hyvä juttu".

Jos tänne halutaan mm. edellä mainittuja parannusehdotuksia ja korjailla havaittuja puutteita, riippuu kaikki siitä, mitä muut palveluntuottajan asiakkaat haluavat ja miten he asiat näkevät.

Helppo esimerkki:
Palveluntuottajalla on yhteensä 10 asiakasta, jotka käyttävät tätä alustaa. Elisa raportoi toivotuista muutoksista, mutta noista 9 muusta asiakkaasta yli puolet ei ole nähnyt näitä "parannuksia" aiheellisena, jolloin niitä ei välttämättä lähdetä edes toteuttamaan.

Ymmärrän sen, että yritys ei halua lähteä pistämään paukkuja siihen, että ryhmä työntekijöitä koodaa itse yrityksen sisällä tällaista foorumia. Helpompaa on ostaa valmis alusta sopivalta toimijalta. Jos valittu palveluntuottaja ei kuitenkaan anna asiakkaalle edes rajattuja työkaluja foorumin muokkaamiseen vaan pitää kaikki oikeudet itsellään ja suorittaa mahdolliset muutokset vain, jos riittävän moni asiakas on sitä toivonut, on sopimuksen tekemisessä tai palveluntuottajan valinnassa menty metsään oikein rytinällä.

Miltä kuulostaisi se, että Firma Oy ostaa työntekijöilleen työpuhelimet Pulju Oy -yritykseltä. Firman työntekijät eivät voisi itse muokata puhelimien yhteystietoja millään tavalla vaan muokkaukset tekee Pulju, jos muut Puljun asiakkaat ovat toivoneet samoja yhteystietoja puhelimiinsa.

Pidetään peukkuja, että esitetyt parannusehdotukset menevät toimittajalla läpi ja ne saadaan myös tänne Yhteisöön.
Käyttäjätaso 7
Tuota... mitä tuossa Rinskun vastauksessa on "ratkaistu", kun se on sellaiseksi merkitty? Yksi pikkukysymys monista ketjussa esitetyistä?

Taas muuten tuli evästeilmoitus. Nimenomaan tällä sivulla, eikä suinkaan ensimmäisellä sivulla jossa tällä kertaa kävin. Ja tälläkin sivulla on tullut käytyä tänään(kin) jo ainakin pariin kertaan... Ette kai te käytä samaa evästeilmoitussysteemiä kuin suoli24?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Kysymyksiä herättää myös tuo "Kiitetyimmät" käyttäjät listaus. Miltä ajanjaksolta tuota dataa kerätään? Päivä, viikko, kuukausi, vuosi? Mitä hyötyä tuosta listauksesta on (muuta kuin, että voi mahdollisesti ihailla omaa nimimerkkiään siinä)? Voisiko sen korvata vaikka OmaYhteisö-tiimin ja asiakaspalvelun yhteystiedoilla?


OmaYhteisö-tiimin profiiliin emme tarkoituksella halua nostaa linkityksiä yhteisössä sen takia, että yksityisviestit eivät meidän näkökulmasta täällä yhteisössä palvele ensisijaisena asiakaspalvelukanavana, vaan tukikanavana, jossa voimme tarvittaessa pyytää julkiseen keskusteluun liittyviä lisätietoja. Mutta elisa.fi/omayhteisotiimi on uusi suora linkki tuohon samaan vanhaan profiiliin, jossa vain nimi muuttunut 🙂 elisa.fi/palstatiimi ja elisa.to/viestipalstatiimille linkit toimivat edelleen myös, vaikka niitä toki ei enää ole tarkoitus jakaa.

Asiakaspalvelun yhteystiedot osio on harkinnassa, mutta en ainakaan toistaiseksi sitä nyt uuteen ilmeeseen lisää. Yhteisön käyttöön liittyvä analytiikka onneksi aika hyvin kertoo meille myös tämän tyyppisistä tarpeista, joten pidämme niitä tarkasti silmällä.

Tuossa Kiitetyimmät-listalla puolestaan näytetään sellaiset yhteisön jäsenet, jotka ovat saaneet eniten tykkäyksiä viimeisen 7 päivän aikana.
Käyttäjätaso 7
mutta Yhteisön muu toiminnallisuus otti askelen tai pari takapakkia. Eipä tämä enää suuremmin yllätä , että Elisalle on ulkonäkö tärkeämpää kuin toiminnallisuus.
Edellä annoin pointsit uudistuksesta sillä perusteella, että tällä kertaa onnistuivat rikkomaan niin vähän oleellisia toimintoja (tai ainakaan vielä ei ole ilmaantunut pahempia). Verrattuna edelliseen, tämähän on (teknisesti) melkein onnistunut muutos.

Vielä ei ole kuulunut edes oudompien selainten osalta "tää ei toimi lainkaan" -valituksia?
Käyttäjätaso 7
No kappas.. Eipä tuota tullut vielä meikäläiselle vastaan. Aivan selkeä puute tuossakin. Kyllähän jokaiseen lainaukseen pitäisi tulla alkuperäinen kirjoittaja mukaan.
Tuon aiheiden lihavoinnin ehdinkin sopivasti pistää editointia aiempaan viestiin. Ei siis ilmeisesti kuitenkaan ole meikäläisen näössä vikaa (jos ulkonäköä ei lasketa). 🤔


Hyvä Elisa . Onnistuitte ryssimään senkin.

No sitten vain pitänee kirjoittaa erillinen viesti jokaisesta lainauksesta.🤐

PS. Kaiken maailman emojeita kyllä tuli lisää , mutta Yhteisön muu toiminnallisuus otti askelen tai pari takapakkia. Eipä tämä enää suuremmin yllätä , että Elisalle on ulkonäkö tärkeämpää kuin toiminnallisuus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joo, tiedän. Mutta jos haluaa laittaa samaan viestiin useamman lainauksen, miten se silloin tapahtuu? Ilmeisesti ei mitenkään? Eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää kirjoittaa itse lainauksen alkuun "Dj_God:"

No kappas.. Eipä tuota tullut vielä meikäläiselle vastaan. Aivan selkeä puute tuossakin. Kyllähän jokaiseen lainaukseen pitäisi tulla alkuperäinen kirjoittaja mukaan.

Tuon aiheiden lihavoinnin ehdinkin sopivasti pistää editointia aiempaan viestiin. Ei siis ilmeisesti kuitenkaan ole meikäläisen näössä vikaa (jos ulkonäköä ei lasketa). 🤔
Mä kaipaisin kans selvempää eroa lukemattomien ja luettujen välille.
Käyttäjätaso 7

Miten lainaukseen saa lisättyä alkuperäisen kirjoittajan? Siis tuon "Xxx kirjoitti:"Jos haluat lainata toisen käyttäjän kirjoittamaa viestiä, klikkaa tuota "Lainaa -painiketta. Se tekee automaattisesti viestikenttään lainauksen ko. käyttäjän viestistä, kuten vanhalla Palstalla.

Joo, tiedän. Mutta jos haluaa laittaa samaan viestiin useamman lainauksen, miten se silloin tapahtuu? Ilmeisesti ei mitenkään? Eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää kirjoittaa itse lainauksen alkuun "Dj_God:"

Kuten alla huomaat, edes yhdestä viestistä koottu monilainaus ei anna ap. kirjoittajan nimimerkkiä muuta kuin ensimmäiseen lainaukseen, saati sitten jos haluaa yhdistää samaan viestiin useita lainauksia eri kirjoittajilta ja käyttää copypastea ja tekstin muotoiluvalintojen lainaus-toimintoa.

Tässä vaiheessa havaitut puutteet / miinukset OmaYhteisössä:

Eikös Palstatiimi juuri informeerannut meitä, että palstatiimin yksityisviestitoiminto ollaan poistamassa. Kun eihän se sovi, että aspan väen saa kiinni niin kätevästi & kirjallisessa muodossa.

  • Vanhalla Palstalla uudet aiheet, sekä sellaiset aiheet, joissa on uusia lukemattomia kommentteja, olivat selkeästi lihavoitu. Nyt näin ei ole vaan uudet aiheet ja kommentit pitää metsästää jokaisesta aiheesta erikseen. (Kai tähänkin tottuu)

On niissä jonkunlainen lihavointi/tummennos. Ero normaaliin on vaan niin pieni, että sitä ei juuri erota. Menee samaan linjaan muidenkin fontin muotoiluvalintojen kanssa - sivustosuunnittelijan minimalistisuus ei toimi käytännön elämässä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Miten lainaukseen saa lisättyä alkuperäisen kirjoittajan? Siis tuon "Xxx kirjoitti:"
Jostain syystä evästeilmoitus puskee päälle vähän väliä.


Jos haluat lainata toisen käyttäjän kirjoittamaa viestiä, klikkaa tuota "Lainaa -painiketta. Se tekee automaattisesti viestikenttään lainauksen ko. käyttäjän viestistä, kuten vanhalla Palstalla.

Tässä vaiheessa havaitut puutteet / miinukset OmaYhteisössä:
  • Linkit OmaYhteisö-tiimin profiiliin sekä asiakaspalvelun yhteystietoihin puuttuu. Näitä kuitenkin tarvitaan säännöllisesti.
  • Vanhalla Palstalla uudet aiheet, sekä sellaiset aiheet, joissa on uusia lukemattomia kommentteja, olivat selkeästi lihavoitu. Nyt näin ei ole vaan uudet aiheet ja kommentit pitää metsästää jokaisesta aiheesta erikseen. (Kai tähänkin tottuu)
  • Mobiilissa viestin kirjoituksessa muokkausvaihtoehdot ovat hyvin / liian rajalliset. Halutaan kuulemma pitää simppelinä. Itse kuitenkin kaipaisin kuvan/videon sekä hyperlinkin lisäyksen kaveriksi myös ainakin lihavointia / alleviivausta / kursivointia. Nämä voisi piilottaa yhden "monivalinta" -painikkeen alle.
  • Sivunumeroinnissa on hankala seurata sitä, millä sivulla on. Aktiivinen sivu pitäisi olla huomattavasti selkeämmin ilmaistu, kuten vanhalla Palstalla oli.
  • Jos henkilö tägätään jossain aiheessa, tulee sähköpostiin tästä ilmoitus. Ilmoituksessa on kerrottu, missä aiheessa tägäys on tapahtunut ja tuo aihe näyttää ulkoisesti hyperlinkiltä. Hyperlinkkiä tuossa ei kuitenkaan ole tai se ei toimi. Pitää siis tulla foorumille ja kaivaa tuo aihe muiden seasta nähdäkseen viesti, johon tägäys on tullut.
Kysymyksiä herättää myös tuo "Kiitetyimmät" käyttäjät listaus. Miltä ajanjaksolta tuota dataa kerätään? Päivä, viikko, kuukausi, vuosi? Mitä hyötyä tuosta listauksesta on (muuta kuin, että voi mahdollisesti ihailla omaa nimimerkkiään siinä)? Voisiko sen korvata vaikka OmaYhteisö-tiimin ja asiakaspalvelun yhteystiedoilla?

EDIT: Nyt kun tietokoneella oikein tarkasti tihrustaa näyttöä, uusien aiheiden (tai uusia kommentteja sisältävien aiheiden) otsikot ovat ehkä ihan hiuksen hienosti tummempia kuin luettujen aiheiden otsikot. Ero on kuitenkin niin pieni, että tässä alkaa jo epäillä omaa näköä. Mobiililaitteilla tuota eroa on vielä hankalampi nähdä.
Mun mielestä uusi ulkoasu on sekava, mutta se lienee nykypäivää. Pitänee vain odotella pelkistetymmän muodin palaamista.

Kirjalle toivoisin omaa osiota. Nyt sitä koskevat viestit hukkuvat muiden sekaan.
Käyttäjätaso 7
tiettyyn värimaailman hirttäytyminen esimerkiksi säikeiden sivunumeroinneissa pelkästään muodon vuoksi käytettävyyden kustannuksella on anteeksiantamatonta. Tuo käytettävyyserhe ei ole makuasia. Perusteena ei voi mielestäni olla "koska elisan (tuleva) värimaailma".
Jos Elisan värimaailma edellyttää epäkäytännöllisen vaalean fontin käyttöä, koko värimaailma pitää korjata. Ongelma on ihan yhtä paha muuallakin, missä liian vaaleaa fonttia käytetään. Nettisivujen suunnittelijoille on valitettu tästä aiheesta kohta 15 vuotta, eikö ne jo kohta opi, että tämä jonkun gurun aikoinaan keksimä neronleimaus ei vaan toimi?

Palstauudistuksesta pitää antaa pointsit, tähän mennessä havaitusta merkittävin muutos näyttäisi olevan fontin vaihtuminen. Niin ja linkkejä & lainauksia on helpotettu.

Miten lainaukseen saa lisättyä alkuperäisen kirjoittajan? Siis tuon "Xxx kirjoitti:"

Jostain syystä evästeilmoitus puskee päälle vähän väliä.

Itse en etusivulla juurikaan käy, mutta voisi kai siellä näkyä edes tuoreimman ketjun otsikko & ajankohta joka osastolta? Lisäksi valikko-otsikko on jostain syystä huomaamattoman pieni, vaisu ja musta, kun kaikki muut erottuvat selvemmin.
Käyttäjätaso 7
Ja sen vieressä on linkki x uutta , jota klikkaamalla pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin tai ainakin useimmiten.

Osallistu keskusteluun