Vastattu

uusi tilaus

  • 16 joulukuu 2017
  • 1 kommentti
  • 143 katselukerrat

Tilasin eilen uuden puhelimen teiltä. tilausvahvistuksessa oli kuitenkin eri puhelinnumero kuin minun tämän hetkinen. Olin epähuomiossa unohtanut vaihtaa sen oma elisasta. Mitä teen että saan ilmoituksen tilauksesta ja saan tilatun tuotteen itselleni?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 16 joulukuu 2017, 13:00

Soita Elisan asiakaspalveluun asap.

010 190 240 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Soita Elisan asiakaspalveluun asap.

010 190 240 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Osallistu keskusteluun