Vastattu

Väärän laskun maksu.

  • 4 elokuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 564 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei, minulle kävi semmoinen moka että maksoin vahingossa kahdesta puhelinlaskusta uudemman ja vanha jäi nyt sinne roikkumaan, voiko tilannetta mitenkään purkaa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 5 elokuu 2019, 13:24

Hei, minulle kävi semmoinen moka että maksoin vahingossa kahdesta puhelinlaskusta uudemman ja vanha jäi nyt sinne roikkumaan, voiko tilannetta mitenkään purkaa?

Terve @Nipsu77 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)

Mikäli nuo molemmat puhelinlaskut olivat samalla asiakasnumerolla, maksusuoritus ohjautuu automaattisesti vanhimpaan saman asiakasnumeron laskuun. Tarvittaessa voimme kyllä kohdistaa suorituksia eri asiakasnumeroille, kuten tuossa @Dj_God kertoikin.

Lisäiletkö asiakasnumeron profiiliisi Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) -kohtaan, niin katsotaan tuo laskutus läpi? 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @Nipsu77!

Mikäli maksoit laskun OmaElisan kautta, on se saattanut jo kirjautua Elisalle. Tällöin asialle ei juurikaan ole tehtävissä muuta kuin maksaa myös se vanhempi lasku pois pyörimästä.

Jos maksoit laskun perinteisesti verkkopankin kautta, menee laskun kirjautumiseen yleensä 1-3 pankkipäivää. Tässä tapauksessa kannattaa olla mahdollisimman nopeasti yhteydessä Elisan asiakaspalveluun ja tiedustella sieltä, pystyvätkö he kohdistamaan tämän maksusuorituksen tuolle vanhemmalle laskulle.

En kuitenkaan lähtisi tämän osalta henkeä pidättämään ja voi hyvinkin olla, että tuota maksusuoritusta ei saa ohjattua tuolle vanhemmalle laskulle. Tällöin ainoaksi vaihtoehdoksi jää maksaa tuo jäljelle jäänyt lasku pois pikimmiten.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei, minulle kävi semmoinen moka että maksoin vahingossa kahdesta puhelinlaskusta uudemman ja vanha jäi nyt sinne roikkumaan, voiko tilannetta mitenkään purkaa?

Terve @Nipsu77 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)

Mikäli nuo molemmat puhelinlaskut olivat samalla asiakasnumerolla, maksusuoritus ohjautuu automaattisesti vanhimpaan saman asiakasnumeron laskuun. Tarvittaessa voimme kyllä kohdistaa suorituksia eri asiakasnumeroille, kuten tuossa @Dj_God kertoikin.

Lisäiletkö asiakasnumeron profiiliisi Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) -kohtaan, niin katsotaan tuo laskutus läpi? 🙂

Osallistu keskusteluun