Hei, minulle kävi semmoinen moka että maksoin vahingossa kahdesta puhelinlaskusta uudemman ja vanha jäi nyt sinne roikkumaan, voiko tilannetta mitenkään purkaa?
icon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 5 elokuu 2019, 13:24
Hei, minulle kävi semmoinen moka että maksoin vahingossa kahdesta puhelinlaskusta uudemman ja vanha jäi nyt sinne roikkumaan, voiko tilannetta mitenkään purkaa?
Terve @Nipsu77 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)
Mikäli nuo molemmat puhelinlaskut olivat samalla asiakasnumerolla, maksusuoritus ohjautuu automaattisesti vanhimpaan saman asiakasnumeron laskuun. Tarvittaessa voimme kyllä kohdistaa suorituksia eri asiakasnumeroille, kuten tuossa @Dj_God kertoikin.
Lisäiletkö asiakasnumeron profiiliisi Asiakasnumero tai puhelinnumero (ei julkinen) -kohtaan, niin katsotaan tuo laskutus läpi? 🙂
Katso alkuperäinen viesti