Vastattu

vahvistus sähköpostiosoitteelle

  • 25 lokakuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 350 katselukerrat

olen tehnyt ohjeiden mukaan valmistelut vahvistukselle ja saanut kerta toisensa jälkeen ilmoituksen minulle lähetetystä meilistä joka pitäisi minun vielä "aktivoida?". Sellaista postia ei tule. Asiakaspalvelun avulla on käyty läpi koko revohka roskaposteja myöten, eikä syytä löydy. Osoite on ollut käytössä. Luen postit Elisa Webmailista selaimella, mutta vain tietokoneella, en puhelimella.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 25 lokakuu 2016, 16:18

Eli sähköpostisi ei täsmää tuohon Elisa-tunnukseen? Sinun kannattaa käydä muuttamassa Elisa-tunnus täsmäämään sähköpostiisi ja tarvittaessa korjata sähköpostiosoite muutenkin tietoihisi OmaElisassa Omat tiedot -välilehdellä. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Siis mistä vahvistuksesta on kyse? 🙂
Omaelisassa asioidessani sivulta löytyy keltaiseen kenttään kirjoitettu teksti, jonka mukaan sähköpostiosoitteeni on vahvistamatta. Ohjaa eteenpäin ja toimenpiteen suorituksen jälkeen ilmoittaa lähetetystä sähköpostiviestistä asian tiimoilta. Eipä sellaista tule. On koluttu boxit ja muut.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oletko tarkastanut sähköpostisi roskapostikansion, että ei ole vai sinne ohjautunut tuo vahvistusmaili? Ja onhan Elisa-tunnus rekisteröity sille sähköpostille, minkä saapuneiden kansiosta etsit Elisa-tunnuksen vahvistusmailia?

Tuo Elisa-tunnuksen sähköpostin vahvistus ei ole liittyväinen itse sähköpostin toimintaan, vaan on varmistus siihen, että Elisa-tunnus on rekisteröity oikealle sähköpostiosoitteelle.
Omaelisan " tunnus" on sähköpostiosoitteen näköinen, ja ymmärränkö oikein, että siitä nyt on kysymys.Se sähköpostiosoite, johon postia odotan on muodossa etunimi.toisen etunimen alkukirjain.sukunimi@saunalahti.fi ja on rekisteröity tälle tunnuksena toimivalle sähköpostiosoitteen näköiselle röpellykselle. Tai ainakin se on ollut tarkoitus.Mainittuun sp-osoitteeseen tulee kyllä postit ja sen roskapostilaatikko on tyhjä (esto päällä). Jatkan tätä pähkäilyä, kunnes asia selviää, vaikka maailman tappiin, luonteeni mukaan.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Eli sähköpostisi ei täsmää tuohon Elisa-tunnukseen? Sinun kannattaa käydä muuttamassa Elisa-tunnus täsmäämään sähköpostiisi ja tarvittaessa korjata sähköpostiosoite muutenkin tietoihisi OmaElisassa Omat tiedot -välilehdellä. 🙂

Osallistu keskusteluun