Ilana kirjoitti:
Hei,
Haluan tarkentaa, että Myyntipalvelumme palvelee ainoastaan uusien liittymien ja palveluiden tilauksissa. Mikäli asiakkaalla on olemassa oleva liittymä Saunalahdella josta on kysymys, niin tällöin tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme :)
Hyvis kirjoitti:
Ilana kirjoitti:
Hei,
Haluan tarkentaa, että Myyntipalvelumme palvelee ainoastaan uusien liittymien ja palveluiden tilauksissa. Mikäli asiakkaalla on olemassa oleva liittymä Saunalahdella josta on kysymys, niin tällöin tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme :)
Ainakin minulle saapui tuosta numerosta tekstiviesti pari viikkoa sitten kun olin tilannut numeronsiirron toiselle operaattorille. Ja juuri tuo numero mainittiin siinä tekstiviestissä. Ja soittamalla juuri tuohon numeroon sain jatkoa Eliitti+ -liittymään vuodeksi ilman kuukausimaksua. Kysyin sitten vielä, että miten teen vuoden kuluttua ja kerrottiin, että mahdollisesti sama numero on silloin käytössä.
En sitten ole varma, mihin tuo numero menee. Siellä tosiaan vastattiin "Saunalahden asiakaspalvelu". Eli se myyntipalvelun numero on tietysti eri. Onko se edelleen 0303 9400?
ilpoo kirjoitti:
Väännetään vielä vaikka rautalangasta ettei tule meikäläiselle yllätyksiä. Eli määräaikaisuutta jäljellä vielä joku kuukausi, liittymänä tällä hetkellä pakettiliittymä (sis. datan). Koska minun viimeistään tulee vaihtaa liittymätyyppiä esim. tikka+:aan jotta pääsen alhaisella kk-maksulla määräaikaisen loppuun? ts. pitääkö liittymätyyppiä vaihtaa heti kun on tehnyt sopparin toiselle operaattorille vai riittääkö juuri ennen kuin numero on siirtymässä? entäs miten käy jos vaihdan vähäksi aikaa tikkaan ja otan siihen edullisimman datapaketin niin sulkeutuuko datan kk-maksu samalla kun nro siirtyy vai maksanko sitäkin määräaikaisuuden loppuun?
Ehkä sekavasti ilmaistu, mutta miten siis määräaikaisen pakettiliittymän ja datan kanssa kannattaa toimia ettei tarvi turhasta maksaa vaikka toinen operaattori olisi jo käytössä
Hyvis kirjoitti:
Sattuuhan näitä. Kannattaa sitten muistaa, ettei haksahda niihin 79 euroalla kahdet lasit ja kaupanpäälle vielä kaverille kolmannet -kampanjoihin.Niistä laseista ei tule kuin paha mieli. Myös sille kaverille.
Onkos tuo uusille asiakkaille suunnattu numero sellainen, että sieltä voi saada jotain muutakin kivaa julkisten tarjousten lisäksi?
ilpoo kirjoitti:Ainakin jos on tilannut numeronsiirron toiselle operaattorille..... Ja nyt elokuun alustahan operaattori ei saa enää ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä numeronsiirron tilanneeseen, joten operaattorin vaihtoa suunnittelevan kannattaa ja täytyy olla itse aktiivinen.
Hyvis kirjoitti:
Tulee muuten vielä mieleen, että oletko kysynyt Saunalahdelta kunnon tarjousta tuon siirron sijaan? Kerrot mitä sinulle on muualta tarjottu ja Saunalahti ainakin yrittää antaa paremman tarjouksen. Maksuton puhelinnumero sinne "tarjouspalveluun" on 0800 96630.
Voiko tuonne oikeasti soitella tuosta vaan ja heti saa alennuksia? Jos se näin helppoa olisi...
Hyvis kirjoitti:
Tulee muuten vielä mieleen, että oletko kysynyt Saunalahdelta kunnon tarjousta tuon siirron sijaan? Kerrot mitä sinulle on muualta tarjottu ja Saunalahti ainakin yrittää antaa paremman tarjouksen. Maksuton puhelinnumero sinne "tarjouspalveluun" on 0800 96630.
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi.