Vastattu

Vaikeeta on!


Tein sopimuksen jossa sovimme puheluista 9€/kk. Ensimmäinen lasku tuli ja oli 95€. Lisäksi jo seuraavaa oli kertynyt 105€, joten vaihdettiin liittymätyyppi isommaksi josta tuli kuluja.... Olen tehnyt e-lasku sopimuksen, mutta eräässä laskussa ilmoitettiin, ettei laskujani ole tullut perille. Vaikka valitsin listasta saman pankin, mitä itsekin käytän, ettei tule viivettä. En ole saanut pähköpostiini varmennetta, että voisin käyttää OmaElisaa. Tämä vaan EI TOIMI. Mitkään puheet ei pidä paikkaansa, törkeetä ylilaskuttamista. Mietin meneekö rahani edes oikealle tilille. Olen tosi pettynyt ja vaihdankin toiselle operaattorille
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 28 marraskuu 2016, 12:42

Hei Reetta-Elisa. Et tarvitse mitään erillistä vahvistusta, että voisit käyttää OmaElisaan. Sinne pääset tekemään tunnukset täällä: https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen

Laskuasioita voin kyllä mielelläni selvitellä kanssasi, mutta tässä julkisesti ei voida käsitellä asiakastietojasi. Jos siis kaipaat apua niin laita yksityisviestiä Palstatiimille: elisa.to/viestipalstatiimille

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei Reetta-Elisa. Et tarvitse mitään erillistä vahvistusta, että voisit käyttää OmaElisaan. Sinne pääset tekemään tunnukset täällä: https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen

Laskuasioita voin kyllä mielelläni selvitellä kanssasi, mutta tässä julkisesti ei voida käsitellä asiakastietojasi. Jos siis kaipaat apua niin laita yksityisviestiä Palstatiimille: elisa.to/viestipalstatiimille

Osallistu keskusteluun