Vastattu

vakuusmaksu;

  • 17 maaliskuu 2013
  • 29 kommenttia
  • 12698 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

29 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kuten tuolla ylempänä onkin jo vastattu, vakuusmaksu muodostuu tosiaan automaattisesti Suomen Asiakastiedosta ja Väestörekisteristä saamiemme tietojen perusteella. Mikäli kuitenkin epäilee vakuusmaksun aiheellisuutta, kannattaa olla yhteydessä Luotonhallintaamme, josta voidaan tarkastaa sen aiheellisuus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jarbaello kirjoitti:
 Mikäli kuitenkin epäilee vakuusmaksun aiheellisuutta, kannattaa olla yhteydessä Luotonhallintaamme, josta voidaan tarkastaa sen aiheellisuus.

Käytännössähän tuo menee niin, että soitto Asiakaspalveluun puh. 01019 0230 (mpm/pvm) Avoinna Ma-Pe 8-19, La 10-16.30

MUTTA ne Luotonhallintaa käsittelevät ihmiset ovat paikalla yleensä vain ma-pe kello 9-16.
@Scarpia sivu2: "Mikäli perusteet vakuusmaksun määräytymiselle täyttyvät, tilaus ei etene ennenkuin vakuus on suoritettu. " Tarkoittaakohan tämä myös sitä että jos maksua ei maksa -> tilaus ei etene koskaan? 😃 Jaksaisi minnekkään soitella jotta saa tilauksen peruutettua, mielummin ostan muualta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
datenamus kirjoitti:
@Scarpia sivu2: "Mikäli perusteet vakuusmaksun määräytymiselle täyttyvät, tilaus ei etene ennenkuin vakuus on suoritettu. " Tarkoittaakohan tämä myös sitä että jos maksua ei maksa -> tilaus ei etene koskaan? 😃 Jaksaisi minnekkään soitella jotta saa tilauksen peruutettua, mielummin ostan muualta.

Juuri näin, tilaus ei etene. Tilaus jatkuu, kun rahat on Elisan tilillä.

Osallistu keskusteluun