Vastattu

Vanha oma elisa ei toimi

  • 16 lokakuu 2014
  • 38 kommenttia
  • 20170 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
  • Kiitelty
  • 48 kommenttia
Vanha oma Elisa ei ole toiminut kunnolla tänä vuonna kuin hetkittäin. Nyt olisi taas tarve päästä muuttamaan kaapeli-tv:n kanavia, mutta eipä onnistu koska melkei heti kun omaan elisaan kirjautuu, niin tulee ilmoitus "Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne".

Tämä saatiin korjattua hetkeksi viime kerralla, joten onnistuisiko uudestaan? Millään en viitsisi roikkua puhelimessa pitempää aikaa vain sen takia että saa vaihdettua kaapeli-tv:n kanavia.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 21 lokakuu 2014, 15:31

Tein korjaavia toimenpiteitä ja nyt järjestelmä näyttäisi toimivan sinun asiakkuudellasi normaalisti 🙂
Katso alkuperäinen viesti

38 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Tein korjaavia toimenpiteitä ja nyt järjestelmä näyttäisi toimivan sinun asiakkuudellasi normaalisti 🙂
Minulla sama ongelma. Mitä voi tehdä?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Tarvittaisiin nyt tarkennusta mikä ei toimi vanhassa omaelisassa? Kävin kokeilemassa näkymääsi siellä ja liittymän tiedot näkyi normaalisti minulle ainakin ilman virheilmoituksia. Huomaathan että uudesta OmaElisasta löytyy linkki tähän kyseiseen vanhaan OmaElisaan.
  • Tuossa vanhassa Oma Elisassa on kyllä hyvin usein tökkimisiä ainakin Firefoxilla.

    Äsken juuri yritin katsoa matkapuhelinliittymäni tietoja:

    Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne.

    Pahoittelemme tilannetta.

    Siirry seuraavista linkeistä eteenpäin

    Vasta useamman yrityksen jälkeen taas aukesi ja alkoi toimia kunnolla.

    Erityisen vaikeaa on puheluerittelyn avaaminen.

    IE:llä toimii useimmiten paremmin, mutta sitä en käytä kuin poikkeustapauksissa.
    Tänään taas ei päässyt vanhan Oman Elisan etusivulta eteenpäin matkaviestintään FF:llä, Chromella eikä IE:lläkään.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki
    Kiitti havainnoista, laitoin tästä selvitystä eteenpäin!
    Vanha oma elisa ei toimi, ei ole toiminut kahteen viikkoon. En saa tehtyä minkäänlaisia muutoksia kanaviini. Voiko tehdä jotain,  mikä auttaisi asiaan?
    Seuraava teksti tulee, kun menen sinne:

    Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne.

    Pahoittelemme tilannetta.

    Siirry seuraavista linkeistä eteenpäin

    • https://oma.elisa.fi/yksityisille/" target="_blank
    • https://oma.elisa.fi/yksityisille/?wicket:interface=:8:logoutLink::ILinkListener::" target="_blank
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle yonizza!

    Päivittelin tietojasi ja vanha OmaElisa toimii nyt normaalisti. 🙂
    Hei minulla sama ongelma kuin edellisellä!
    En pääse käsiksi mihinkää tietoihin kun pomppaa toi ongelma että ei toimi järjestelmä
    Käyttäjätaso 3
    Hei
  •  

    tervetuloa Palstalle! :)

    Laitatko minulle asiakasnumerosi tai osoitteesi yksityisviestillä, niin pääsen tarkastamaan tietosi. Suosittelen lisäämään asiakasnumeron sinun omiin tietoihisi, niin jatkossa asioiden käsittely helpottuu huomattavasti. 🙂 Asiakasnumero ei näy kuin moderaattoreille.
  • Sama ongelma kuin edellisilläkin. Vanha omaElisa tarjoaa vain virheilmoitusta eikä kanavapakettien päivitys onnistu. Joskus aspan kautta tuo jo kertaalleen korjattiin.
    Sama ongelma, kuin edellisilläkin. Ollut jo ainakin vuoden. Soitin tästä asiakaspalveluun aikapäiviä sitten, ja siellä luvattiin tutkia asiaa. Ei ilmeisesti ole edennyt mihinkään. Saataisiinko tätä kautta kuntoon, etä pääsisin tarkistamaan TV-kanavien tilaustiedot...?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Tervetuloa Palstalle! Sinun vanha OmaElisa taitaa jo toimia normaalisti? 🙂
  • Kyllä. Kiitoksi vain.
    Minun vanha oma elisa -palvelu ei toimi edelleenkään. Ei pääse vaihtamaan/muuttamaan kanavapaketteja.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Miten ongelma ilmenee? Herjaako OmaElisa jotain? Onko tapahtunut jotain muutoksia, minkä jälkeen lakkasi toimimasta, vai onko koskaan toiminut? Oletko kokeillut toimivuutta toisella selaimella?
  • elisavirhe.jpg

    Kun vanhaan omaelisa-palveluun menee niin se miettii hetken ja sitten lävähtää tuo virheilmoitus ruudulle. Kokeiltu useammalla eri selaimella. Toiminut viimeksi yli vuosi sitten kun viimeksi vaihdoin kanavapakettien sisältöä.
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
  • Muokkasin asiakastietojasi, ja nytpä OmaElisan pitäisi toimia taas normaalisti, sekä vanhan että uuden! Pahoittelut häiriöstä 🙂
  • Minulla on aivan sama ongelma kuin edelliselläkin eli vanha omaelisa ei toimi. Pääsivu lataa hetken ja sitten tulee virheilmoitus: "Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhe". Kun yrittää suoraan mennä TV -sivulle niin tulee sama virhe. Haluaisin vaihtaa kanavapaketin kanavia, mutta se ei ole hetkeen onnistunut tuon virheen takia.
    Minullakin taas jälleen kerran vanha Oma Elisa jää jumiin, etusivu kyllä aukeaa, mutta sieltä ei pääse eteenpäin.:(
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Kokeileppa nyt uudelleen. Todennäköisesti löysin sen joka hajottaa sinulla näkymän omaelisassa.
  • Milloin toiminut viimeksi ja oliko tarkoitus muokata sähköpostiasioita? Lonkalta paha sanoa ja pitäisi todennäköisesti tutkia tarkemmin jos tietoa olisi milloin toiminut viimeksi.
  • Urhokas kirjoitti:. @antero Milloin toiminut viimeksi ja oliko tarkoitus muokata sähköpostiasioita? Lonkalta paha sanoa ja pitäisi todennäköisesti tutkia tarkemmin jos tietoa olisi milloin toiminut viimeksi.
    Matkapuhelimen puheluerittelyä yritin avata. Ainakin viime kuussa pääsin katsomaan erittelyn.

    Ei siitä kovin kauaa ole, kun viimeksi toimi. Useimmin on se on ollut toimimatta viimeisten vuosien aikana.
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
  • , vieläkö ongelma on ajankohtainen? Minulle ainakin saldo- ja puheluerittely näkyy normaalisti. Ja hätätapauksessa saldonhan saa tarkastettua myös perinteisellä saldokyselyllä: http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/387/ 🙂
  • iltsinen kirjoitti:
    @antero, vieläkö ongelma on ajankohtainen? Minulle ainakin saldo- ja puheluerittely näkyy normaalisti. Ja hätätapauksessa saldonhan saa tarkastettua myös perinteisellä saldokyselyllä: http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/387/ :)

    Nyt taas pääsi puheluerittelyyn IE:llä, mutta Firefox tökkii.

    Eihän se saldo auta, kun  laskun puheluerittelyä tarvitsee. 😉

    Osallistu keskusteluun