Vastattu

Vanha oma elisa ei toimi

  • 16 lokakuu 2014
  • 38 kommenttia
  • 20252 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
  • Avulias
  • 48 kommenttia
Vanha oma Elisa ei ole toiminut kunnolla tänä vuonna kuin hetkittäin. Nyt olisi taas tarve päästä muuttamaan kaapeli-tv:n kanavia, mutta eipä onnistu koska melkei heti kun omaan elisaan kirjautuu, niin tulee ilmoitus "Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne".

Tämä saatiin korjattua hetkeksi viime kerralla, joten onnistuisiko uudestaan? Millään en viitsisi roikkua puhelimessa pitempää aikaa vain sen takia että saa vaihdettua kaapeli-tv:n kanavia.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 21 lokakuu 2014, 15:31

Tein korjaavia toimenpiteitä ja nyt järjestelmä näyttäisi toimivan sinun asiakkuudellasi normaalisti 🙂
Katso alkuperäinen viesti

38 kommenttia

Tänään taas ei päässyt vanhan Oman Elisan etusivulta eteenpäin matkaviestintään FF:llä, Chromella eikä IE:lläkään.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
  • Muokkasin asiakastietojasi, ja nytpä OmaElisan pitäisi toimia taas normaalisti, sekä vanhan että uuden! Pahoittelut häiriöstä 🙂
  • Moikka

    Yritin käydä vaihtamassa S- kanavapaketin kanavia vanhassa omaelisassa. Tuli tämä sama ongelma ja virheilmoitus taas, jossa lukee:

    Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne. Pahoittelemme tilannetta, Siirry seuraavista linkeistä eteenpäin

    Palvelun etusivulle

    Kirjaudu ulos

    Saisiko tämä fiksattua?

    Anu
    Moikka

    En saa vaihdettua kanavapaketin kanavia enkä tilattua uusia, kun en pääse vanhassa omaelisassa TV-välilehdelle vaan saan tuon virheilmoituksen.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle yonizza!

    Päivittelin tietojasi ja vanha OmaElisa toimii nyt normaalisti. 🙂
    Olen yrittänyt 3 päivää käydä vaihtamassa kanavia vanhassa omaelisassa mutta ei onnistu. Myös 3 selainta kokeiltu.

    Tulee se sama virheilmoitus mikä täällä on aiemmin jo kerrottu,: tapahtui virhe jne..
    Hei,

    minulla on jo pitempään ollut sama ongelma. En pääse vaihtamaan tai tilaamaan mitään kanavapaketteja, kun vanha oma elisa kaatuu tuohon samaan virheeseen. Eikö tätä voisi korjata kerralla kaikille.

    t: Mle
    Se virheilmoitus: Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne.
    Pahoittelemme tilannetta.

    Siirry seuraavista linkeistä eteenpäin

    Palvelun etusivulle
    Kirjaudu ulos
    Oma Elisa
    ©️ Elisa Oyj
    Minun vanha oma elisa -palvelu ei toimi edelleenkään. Ei pääse vaihtamaan/muuttamaan kanavapaketteja.
    Kunniamerkki +3
  • ? Kokeiletko nyt uudelleen onnistuuko. 🙂
  • Minulla sama ongelma. Mitä voi tehdä?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Tarvittaisiin nyt tarkennusta mikä ei toimi vanhassa omaelisassa? Kävin kokeilemassa näkymääsi siellä ja liittymän tiedot näkyi normaalisti minulle ainakin ilman virheilmoituksia. Huomaathan että uudesta OmaElisasta löytyy linkki tähän kyseiseen vanhaan OmaElisaan.
  • Onnistui, kiitos paljon!

    Anu
    Kunniamerkki +3
  • Mitäs kanavia tarkoitat? Voisinko auttaa sinua jotenkin?
  • Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Kokeileppa nyt uudelleen. Todennäköisesti löysin sen joka hajottaa sinulla näkymän omaelisassa.
  • Milloin toiminut viimeksi ja oliko tarkoitus muokata sähköpostiasioita? Lonkalta paha sanoa ja pitäisi todennäköisesti tutkia tarkemmin jos tietoa olisi milloin toiminut viimeksi.
  • Käyttäjätaso 6
    Tein korjaavia toimenpiteitä ja nyt järjestelmä näyttäisi toimivan sinun asiakkuudellasi normaalisti 🙂
    Käyttäjätaso 3
    Hei
  •  

    tervetuloa Palstalle! :)

    Laitatko minulle asiakasnumerosi tai osoitteesi yksityisviestillä, niin pääsen tarkastamaan tietosi. Suosittelen lisäämään asiakasnumeron sinun omiin tietoihisi, niin jatkossa asioiden käsittely helpottuu huomattavasti. 🙂 Asiakasnumero ei näy kuin moderaattoreille.
  • Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
  • totta totta, epäilinkin ettei saldotieto ole tässä yhteydessä riittävä 🙂 Mutta hyvä että erittely aukeaa nyt, varmistin vielä, eikä tästä ole tiedossa mitään laajempaa vikaa ja meikäläiselle erittely avautui Mozillalla aivan normaalisti. Ja tarvittaessahan puheluerittelyn saa myös asiakaspalveluun soittamalla, nykyisin ilman veloitusta!
  • Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Löysin tuon sun kortin tiedot ja olitkin asiakaspalveluun laittanut asiaa selvitykseen. Vastailevat sinulle sitten sitä kautta niin  ei tehdä tuplana työtä! 🙂 Kerrohan toki ratkaisusta muillekin kun sellainen tulee!
  • Urhokas kirjoitti:. @antero Milloin toiminut viimeksi ja oliko tarkoitus muokata sähköpostiasioita? Lonkalta paha sanoa ja pitäisi todennäköisesti tutkia tarkemmin jos tietoa olisi milloin toiminut viimeksi.
    Matkapuhelimen puheluerittelyä yritin avata. Ainakin viime kuussa pääsin katsomaan erittelyn.

    Ei siitä kovin kauaa ole, kun viimeksi toimi. Useimmin on se on ollut toimimatta viimeisten vuosien aikana.
    Tuossa vanhassa Oma Elisassa on kyllä hyvin usein tökkimisiä ainakin Firefoxilla.

    Äsken juuri yritin katsoa matkapuhelinliittymäni tietoja:

    Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne.

    Pahoittelemme tilannetta.

    Siirry seuraavista linkeistä eteenpäin

    Vasta useamman yrityksen jälkeen taas aukesi ja alkoi toimia kunnolla.

    Erityisen vaikeaa on puheluerittelyn avaaminen.

    IE:llä toimii useimmiten paremmin, mutta sitä en käytä kuin poikkeustapauksissa.
    ... (eli täälläkin tökkii ja hyytyy virheilmoitukseen) eikä uudesta pääse muokkaamaan vaimon puhelinliittymää. Tarttis poistaa laskuissa kummitteleva "alle euron päivien" tilaus, joka on jostain livahtanut mukaan.
    Sama ongelma, kuin edellisilläkin. Ollut jo ainakin vuoden. Soitin tästä asiakaspalveluun aikapäiviä sitten, ja siellä luvattiin tutkia asiaa. Ei ilmeisesti ole edennyt mihinkään. Saataisiinko tätä kautta kuntoon, etä pääsisin tarkistamaan TV-kanavien tilaustiedot...?
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
    Anu3 kirjoitti:

    Moikka

    En saa vaihdettua kanavapaketin kanavia enkä tilattua uusia, kun en pääse vanhassa omaelisassa TV-välilehdelle vaan saan tuon virheilmoituksen.


    En löytänyt asiakkuuttasi kertomillasi tiedoilla, lähetätkö minulle yksityisviestillä vaikkapa asiakasnumeron, niin pääsen katsomaan, mikä mättää 🙂
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Miten ongelma ilmenee? Herjaako OmaElisa jotain? Onko tapahtunut jotain muutoksia, minkä jälkeen lakkasi toimimasta, vai onko koskaan toiminut? Oletko kokeillut toimivuutta toisella selaimella?
  • Osallistu keskusteluun