Vanhat päällekkäisyys asiakkuuteni roikkuvat vielä

  • 28 kesäkuu 2017
  • 1 kommentti
  • 160 katselukerrat

Miten Saan Sanottua ELISAN ASIAKASPALVELUUN ETTÄ =
Olen VIELÄKIN MAKSAMASSA IKIVANHAN LIITTYMÄNI KÄYTÖSTÄ, JOLLEKIN OUDOLLE , LASKUA MUODOSTUU, VAIKKA EI OLE OLLUT NELJÄÄN VUOTEEN VIITTÄ KPL ASIAKASNUMERO ASIAKKUUTTA . MINULLA. TOEDÄN NÄMÄ NUMEROTKIN. KAIKKI. TARTTEE IRTISANOA KUN KK LASKUNI ON YLI 100€ Turhasta ylimääräisestä vanhoista asiakkuksista

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa!

Voit irtisanoa tarvittaessa tarpeettomia liittymiä esimerkiksi OmaElisassa.
Voit myös kertoa meille yksityisviestillä mitkä liittymät ovat ylimääräisiä niin ne voidaan lakkauttaa.

Jokaisesta aktiivisesta, irtisanomattomasta liittymästä tulee siihen asti laskua, että sopimuksen itse päättää. 🙂
Asiakasnumeroita voi asiakkaalla olla useampi ja jos ne ovat ns. tyhjiä, niin ne voidaan kyllä sulkea jos ne kokee häiritseviksi.

Osallistu keskusteluun