Kysymys

Vanhojen asiakkaiden muistaminen

  • 27 heinäkuu 2009
  • 15 kommenttia
  • 1313 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Arvoisa Saunalahden johto

Voisitteko muistaa uskollisia ja hyviä asiakkaitanne paremmin jatkossa? Saunalahdella on luultavastikkin satoja muitakin asiakkaita jotka ovat olleet asiakkaitanne useita vuosia, sekä joiden kuukausilaskutus on helposti yli 100euroa. Edellä kuvatut asiakkaat ovat yritykselle ns. kultakaivoksia joista kannattaa pitää nykyistä paremmin kiinni. Uuden asiakkaan hankkiminen maksaa paljon enemmän, kuin vanhan pitäminen tyytyväisenä.

Mitä mieltä muut ovat?

15 kommenttia

Tästä kai on aikaisemminkin kyselty huonolla menestyksellä meilläkin koko perheellä menee ajoittain 400-500e kk Saunalahden kassaan-
Normilasku siinä 250-300e eipä ole kauheasti kultaisia kädenpuristuksia kuulunut..hmm tarkemmin ajateltuna joskus on saanut..ehkä-
lätkälippuja piippuhyllylle Jokereiden otteluun  😉
Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
SaunaBonus oli kyllä huippujuttu. Voisi tulla takaisin porrastettuna kahdella tasolla. Huomioitaisiin eri palvelujen määrä ja asiakkuuden kesto. Eli laskun suuruus ei olisi se merkitsevä tekijä, vaan uskollisuus ja palvelujen keskittäminen. Kuitenkin niin, että liittymä pitää olla aktiivisessa käytössä, pelkkä säilytys pöytälaatikossa ei riitä.
Käyttäjätaso 2

Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?


Kyllä minulle tulee saunabonusta. Mutta ei kerrota sitä kenellekkään 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?


Kyllä minulle tulee saunabonusta. Mutta ei kerrota sitä kenellekkään :)


😛 Siirretäänkö mun lasku sun asiakasnumerolle maksettavaksi niin saat enemmän SaunaBonusta?  ::) 😎
Käyttäjätaso 2



Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?


Kyllä minulle tulee saunabonusta. Mutta ei kerrota sitä kenellekkään :)


😛 Siirretäänkö mun lasku sun asiakasnumerolle maksettavaksi niin saat enemmän SaunaBonusta?  ::) 8)


😉 Joo sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin




Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?


Kyllä minulle tulee saunabonusta. Mutta ei kerrota sitä kenellekkään :)


😛 Siirretäänkö mun lasku sun asiakasnumerolle maksettavaksi niin saat enemmän SaunaBonusta?  ::) 8)


😉 Joo sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin

Samalla voitaisiin siirtää minunkin lasku sulle  ::)
Toivottavasti tulisi joku Saunalahden edustaja edes toteamaan, että on lukenut toiveeni/ehdotukseni. Kovin hiljaiselta vaikuttaa...
Käyttäjätaso 2





Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?


Kyllä minulle tulee saunabonusta. Mutta ei kerrota sitä kenellekkään :)


😛 Siirretäänkö mun lasku sun asiakasnumerolle maksettavaksi niin saat enemmän SaunaBonusta?  ::) 8)


😉 Joo sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin

Samalla voitaisiin siirtää minunkin lasku sulle  ::)


Toki toki, kunhan hinnasta sovitaan  😃
Käyttäjätaso 1
eipä kauheena maha kiinnostaa vanhat asiakkaat saunista, kun dsl asiakkaistakin pyritään eroon kaikin mahdollisin keinoin (lue: suht hyvä läjä elisalle, anvialle ja mihin kaikkialle muualle siirrettyjä liittymiä, uusiakaan ei saa enään niinvaan tilalle). Soneralla sai sentäs plussaa puhelinlaskuista, sauniksella vähän bonusta joka pienenee koko aika kun alan saamaan liittymiä vapaaksi siirrettäväksi muualle. uudet asiakkaathan saa aina jotakin kivaa/hauskaa/hyödyllistä tai jopa turhaakin. Vanhat taas ei saa välttämättä mitään esim. kytkyjä jatkettaessa, ellei satu juuri olemaan kampanja meneillään.
Sitä on moni muukin ihmetellyt, Elisa on nyt suurin ja kaunein mutta surinan kova takaa-ajo on alkanut... Heti kun surina tarjoaa nopeaa dataa tänne pesäkololle niin data siirtyi surinalle.... enää ei varmaan oo kuin 16kk mobiililaajakaistaPLUS:saa jäljellä joten... ovi aukeaa kumpaankin suuntaan... ::) ::) ::) ::)

Joku kampanja vanhoille asiakkaille olisi nyt poikaa...

Aikaisemmin esimerkiksi SaunaBonus oli yhtenä palkintona pitkästä asiakkuudesta. Palvelu kuitenkin lopetettiin. Halpalentöyhtiölläkinhän esimerkiksi Blue1 on Eurobonus systeemi, jolla saa jo ihan merkittäviäkin etuja paljon matkustava. Milloinhan matkapuhelinoperaattorit ryhtyvät palkitsemaan meitä paljon soittavia 😉?


Menee kyllä offtopiciksi, mutta ei Blue1 ole mikään halpalentoyhtiö. Eipä noista halpayhtiöistä taida bonuksia kertyä.
Käyttäjätaso 2
Minulle kyllä Sauniksen hinnoittelupolitiikka ja innovatiiviset palvelut ovat olleet riittävä "bonus". Esimerkiksi viimevuoden lokakuulta laskuni oli Saunikselle 29.60 - laskin että jos minulla olis ollut "Surina" niin laskuni olisi ollut liki 400 !!!
Tietysti olisin otettu jos firma minua yli 10v asiakkuudesta muistaisi mutta yritän muistaa että "kohtuus kerjätessäkin..."  😉

Arvoisa Saunalahden johto

Voisitteko muistaa uskollisia ja hyviä asiakkaitanne paremmin jatkossa? Saunalahdella on luultavastikkin satoja muitakin asiakkaita jotka ovat olleet asiakkaitanne useita vuosia, sekä joiden kuukausilaskutus on helposti yli 100euroa. Edellä kuvatut asiakkaat ovat yritykselle ns. kultakaivoksia joista kannattaa pitää nykyistä paremmin kiinni. Uuden asiakkaan hankkiminen maksaa paljon enemmän, kuin vanhan pitäminen tyytyväisenä.

Mitä mieltä muut ovat?


sais olla joku VIP palvelu ja jonojen ohi!
Käyttäjätaso 2
Se kyllä on tota että aspaan ois joskus asiaa eikä sinne järkevään aikaan yleensä pääse. Ainakin minun kohdalla Saunis on menetänyt paljon tuloja kun lisäpalveluita ei ole tullut käytettyä siitä syystä ettei paveluista ole ollut minulla riittävästi tietoa... Netti ei kerro kaikkea!

Osallistu keskusteluun