Kysymys

Viasat Film leffalokakuu

  • 29 syyskuu 2012
  • 48 kommenttia
  • 1625 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

48 kommenttia

No kiva. Nyt eivät ota enää tilauksia ainakaan tuolla sivuilla vastaan:-(

t:Matti Myöhänen
Käyttäjätaso 4
Pitäisi se vielä olla mahdollista tilata. Jos käytössä Viihde, niin elisaviihde.fi kautta maksukanavat. Toinen on ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, kun ovat kerta tuon sivuston laittaneet pakettiin.

Kanavat pitäisi olla tilattavissa 14.10 asti!

ELISAlaiset!!!

Miten voi olla mahdollista, että tätä kyseistä tarjouksesta ei elisa.fi sivustolla ole mainintaa ollenkaan? Eikö tuo ole aika huonosti hoidettu tarjouskamppanja, jos siitä ei kukaan mitään kautta saa tietoa???? :smileyhuh:
No onnistuihan se kun menin elisaviihde.fi:n kautta enkä viasatin (tyhmä minä). Kiitos!

Peruttu samantien, jatkuu 4.11. asti.
Käyttäjätaso 4
RdCal kirjoitti:

ELISAlaiset!!!

Miten voi olla mahdollista, että tätä kyseistä tarjouksesta ei elisa.fi sivustolla ole mainintaa ollenkaan? Eikö tuo ole aika huonosti hoidettu tarjouskamppanja, jos siitä ei kukaan mitään kautta saa tietoa???? :smileyhuh:



Kiitoksia tarkkaavaisuudesta. Tarjous oli jäänyt lisäämättä sivuillemme Tarjoukset-osioon, tulemme lisäämään sen mahdollisimman pian. 🙂
Käyttäjätaso 4
poseidon kirjoitti:
RdCal kirjoitti:

ELISAlaiset!!!

Miten voi olla mahdollista, että tätä kyseistä tarjouksesta ei elisa.fi sivustolla ole mainintaa ollenkaan? Eikö tuo ole aika huonosti hoidettu tarjouskamppanja, jos siitä ei kukaan mitään kautta saa tietoa???? :smileyhuh:


Kiitoksia tarkkaavaisuudesta. Tarjous oli jäänyt lisäämättä sivuillemme Tarjoukset-osioon, tulemme lisäämään sen mahdollisimman pian. :)

Jees jees 🙂 Niinhän nuo näyttää siellä jo olevan.

Jokos tämä "tarkkaavaisuus" oli ilmaisen vuokraamo leffa lipun arvoinen :smileyshocked: :p:smileycheesy:
Ja niin siinä sitten kävi, että Elisan laskutus löysi yhden päivän laskutettavaksi, vaikka piti olla ilmainen!  :smileyangry:

Viasat Film 01.10.2012 - 31.10.2012    23    16,22   3,73   19,95
Viasat Film 01.11.2012 - 01.11.2012     23      0,54   0,12     0,66
Alennukset
Viasat Film 1.kk 0e. Etu päättyy 31.10.2012. 01.10.2012 - 31.10.2012    23    -16,2   2 -3,73    -19,95
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
antero kirjoitti:
Ja niin siinä sitten kävi, että Elisan laskutus löysi yhden päivän laskutettavaksi, vaikka piti olla ilmainen!  :smileyangry:

Viasat Film 01.10.2012 - 31.10.2012    23    16,22   3,73   19,95
Viasat Film 01.11.2012 - 01.11.2012     23      0,54   0,12     0,66
Alennukset
Viasat Film 1.kk 0e. Etu päättyy 31.10.2012. 01.10.2012 - 31.10.2012    23    -16,2   2 -3,73    -19,95

Arvata saattoi.

Osa tilasi hieman myöhemmin vielä (14.10 asti pystyi tilaamaan) ja lopetus sitten hieman myöhemmin, --> monta maksettavaa päivää. :smileyangry:

No kuka maksaa Elisan taitamattoman tilaushomman vuoksi? Taitaa aspa saada "hieman" valituksia. Ei siksi, että varmaan kukaan konkurssiin olisi menossa tuon vuoksi, mutta periaatteen.

Viasathan lupasi lokakuun ilmaiseksi vain, eli sinänsä ok, mutta Elisan "hieno" tilaussysteemi heitti siihen tuon ylimääräisen päivän tai useampiakin siihen jatkoksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
KooMikko kirjoitti:
antero kirjoitti:
Ja niin siinä sitten kävi, että Elisan laskutus löysi yhden päivän laskutettavaksi, vaikka piti olla ilmainen!  :smileyangry:

Viasat Film 01.10.2012 - 31.10.2012    23    16,22   3,73   19,95
Viasat Film 01.11.2012 - 01.11.2012     23      0,54   0,12     0,66
Alennukset
Viasat Film 1.kk 0e. Etu päättyy 31.10.2012. 01.10.2012 - 31.10.2012    23    -16,2   2 -3,73    -19,95

Arvata saattoi.

Osa tilasi hieman myöhemmin vielä (14.10 asti pystyi tilaamaan) ja lopetus sitten hieman myöhemmin, --> monta maksettavaa päivää. :smileyangry:

No kuka maksaa Elisan taitamattoman tilaushomman vuoksi? Taitaa aspa saada "hieman" valituksia. Ei siksi, että varmaan kukaan konkurssiin olisi menossa tuon vuoksi, mutta periaatteen.

Viasathan lupasi lokakuun ilmaiseksi vain, eli sinänsä ok, mutta Elisan "hieno" tilaussysteemi heitti siihen tuon ylimääräisen päivän tai useampiakin siihen jatkoksi.

Kyllä nyt on Elisa mokannut pahemman kerran, "ilmaiskatselu" on joissain tapauksissa jopa ~10€:n hintainen jos tilaus/peruutus on tehty viimeisenä mahdollisena päivänä eli 14.10.

Taitaa tosiaan aspalla olla kiireitä lähipäivinä. :smileyrolleyes:

Ja periaatteen vuoksi aion itsekin heitä jututtaa. :smileycool:
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
jortsu67 kirjoitti:
Kyllä nyt on Elisa mokannut pahemman kerran, "ilmaiskatselu" on joissain tapauksissa jopa ~10€:n hintainen jos tilaus/peruutus on tehty viimeisenä mahdollisena päivänä eli 14.10.

Taitaa tosiaan aspalla olla kiireitä lähipäivinä. :smileyrolleyes:

Ja periaatteen vuoksi aion itsekin heitä jututtaa. :smileycool:

Todellakin, jos laskutuksessa on hiemankin väärää, niin kaikkien asiakkaiden pitäisi olla yhteydessä Elisaan, koska he jatkavat väärien laskujen lähettämistä muuten, siinä toivossa että suurin osa asikkaista ei huomaa taikka ei välitä asiasta.
hvihavai kirjoitti:
jortsu67 kirjoitti:
Kyllä nyt on Elisa mokannut pahemman kerran, "ilmaiskatselu" on joissain tapauksissa jopa ~10€:n hintainen jos tilaus/peruutus on tehty viimeisenä mahdollisena päivänä eli 14.10.

Taitaa tosiaan aspalla olla kiireitä lähipäivinä. :smileyrolleyes:

Ja periaatteen vuoksi aion itsekin heitä jututtaa. :smileycool:

Todellakin, jos laskutuksessa on hiemankin väärää, niin kaikkien asiakkaiden pitäisi olla yhteydessä Elisaan, koska he jatkavat väärien laskujen lähettämistä muuten, siinä toivossa että suurin osa asikkaista ei huomaa taikka ei välitä asiasta.

Kyllä minäkin jo lähetin reklamaation yhteydenottolomakkeella ja vaadin tuon 0,66 euron hyvittämistä!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Kannattaa toki vaatia hyvitystä enemmän kuin liikasuoritusta näkyy. Ei ole asiakkaan homma hoidella Elisan omia sotkuja.
Käyttäjätaso 3
Todella hyvin mainostettu tätä ilmainen lokakuu, kun vasta nyt saan siitä tietää! Miksi Elisa ei tiedota tälläisistä asioista esim. postin kautta lappusella tai vaikkapa ihan yksinkertaisesti sähköpostilla?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Loc_Dogg kirjoitti:
Todella hyvin mainostettu tätä ilmainen lokakuu, kun vasta nyt saan siitä tietää! Miksi Elisa ei tiedota tälläisistä asioista esim. postin kautta lappusella tai vaikkapa ihan yksinkertaisesti sähköpostilla?

Kyllä Ellu tiedottaa, jos olet Oma Elisan sivun asetuksista tuon sallinut. :smileyshocked:

Oletuksena siellä ei ole kännynumeroa, kuten ei email-osoitettakaan ja lisäksi nuo infot pitää sallia rasti sopivaan ruutuun laittamalla. 

Nuo kun laittaa sopivasti, niin infoa lykkää kyllä. :smileycool:
Käyttäjätaso 3
KooMikko kirjoitti:
Loc_Dogg kirjoitti:
Todella hyvin mainostettu tätä ilmainen lokakuu, kun vasta nyt saan siitä tietää! Miksi Elisa ei tiedota tälläisistä asioista esim. postin kautta lappusella tai vaikkapa ihan yksinkertaisesti sähköpostilla?

Kyllä Ellu tiedottaa, jos olet Oma Elisan sivun asetuksista tuon sallinut. :smileyshocked:

Oletuksena siellä ei ole kännynumeroa, kuten ei email-osoitettakaan ja lisäksi nuo infot pitää sallia rasti sopivaan ruutuun laittamalla. 

Nuo kun laittaa sopivasti, niin infoa lykkää kyllä. :smileycool:

No mulla on siellä kyllä, että "olen kiinnostunut saamaan sähköpostiini... Uutisia, etuja ja tarjouksia Elisa Konsernilta jne" sama matkupuhelimeen. Myönnän, että sähköpostiini kyllä tulee varmaan kerran viikossa kahdessa jotain postia Elisalta, kiitos siitä, mutta tämä ilmainen lokakuu kyllä meni totaalisen ohi 😞
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hmmm....

Saattoi toki olla, ettei Elisa pahemmin tiedottanut, kun Viasatin tarjous oli.

Mutta Viasat taisi telkkaria myöden mainostaa ja täällä palstalla siitä keskusteltiin innokkaasti mm. tässä ketjussa.
Käyttäjätaso 3
KooMikko kirjoitti:
Hmmm....

Saattoi toki olla, ettei Elisa pahemmin tiedottanut, kun Viasatin tarjous oli.

Mutta Viasat taisi telkkaria myöden mainostaa ja täällä palstalla siitä keskusteltiin innokkaasti mm. tässä ketjussa.

Juu ei tainnut pahemmin tiedottaa ja sitä ihmettelenkin. TV:stä on toki voinut tulla mainos ja ehkä nähnytkin sen, mutta harvoin mulla tv-mainokset tarttuu päähän kun yleensä silloin teen jotakin muuta kuten selaan nettiä tms. Täällä Elisa Palstalla ei ole tullut pitkään aikaan käytyä ja siksi koko homma meni vihkoon minun osalta. No mutta turha itkeä enää kun maitolasi on jo kaatunut.
antero kirjoitti:
hvihavai kirjoitti:
jortsu67 kirjoitti:
Kyllä nyt on Elisa mokannut pahemman kerran, "ilmaiskatselu" on joissain tapauksissa jopa ~10€:n hintainen jos tilaus/peruutus on tehty viimeisenä mahdollisena päivänä eli 14.10.

Taitaa tosiaan aspalla olla kiireitä lähipäivinä. :smileyrolleyes:

Ja periaatteen vuoksi aion itsekin heitä jututtaa. :smileycool:

Todellakin, jos laskutuksessa on hiemankin väärää, niin kaikkien asiakkaiden pitäisi olla yhteydessä Elisaan, koska he jatkavat väärien laskujen lähettämistä muuten, siinä toivossa että suurin osa asikkaista ei huomaa taikka ei välitä asiasta.

Kyllä minäkin jo lähetin reklamaation yhteydenottolomakkeella ja vaadin tuon 0,66 euron hyvittämistä!

Tänään tulikin jo vastaus, että  0,66 euroa on hyvitetty, ilman uutta laskua tai muuta hyvitysilmoitusta:(

Tämä on huono tapa hyvittää, kun minullakin on e-lasku automaattisella maksatuksella. Täytyy sitten pyrkiä hoitamaan manuaalisesti verkkopankissa.

Aina vain asiakkaalle lisätyötä, jotta Elisa pääsee helpommalla.:smileyangry:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
antero kirjoitti:
Tänään tulikin jo vastaus, että  0,66 euroa on hyvitetty, ilman uutta laskua tai muuta hyvitysilmoitusta:(

Tämä on huono tapa hyvittää, kun minullakin on e-lasku automaattisella maksatuksella. Täytyy sitten pyrkiä hoitamaan manuaalisesti verkkopankissa.

Aina vain asiakkaalle lisätyötä, jotta Elisa pääsee helpommalla.:smileyangry:

Todennäköisesti hyvitys tulee seuraavassa laskussa...?
jortsu67 kirjoitti:
antero kirjoitti:
Tänään tulikin jo vastaus, että  0,66 euroa on hyvitetty, ilman uutta laskua tai muuta hyvitysilmoitusta:(

Tämä on huono tapa hyvittää, kun minullakin on e-lasku automaattisella maksatuksella. Täytyy sitten pyrkiä hoitamaan manuaalisesti verkkopankissa.

Aina vain asiakkaalle lisätyötä, jotta Elisa pääsee helpommalla.:smileyangry:

Todennäköisesti hyvitys tulee seuraavassa laskussa...?

Tarkennuksena, että kyllä ilmoitti  tehneen hyvityksen tähän laskuun ja että minun tulee vain muuttaa maksu siten pienemmäksi verkkopankisssa.

Eihän se ole iso vaiva, kun vain muistaa tehdä. Ylimääräinen riesa kuitekin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
antero kirjoitti:

hvihavai kirjoitti:

jortsu67 kirjoitti:

Kyllä nyt on Elisa mokannut pahemman kerran, "ilmaiskatselu" on joissain tapauksissa jopa ~10€:n hintainen jos tilaus/peruutus on tehty viimeisenä mahdollisena päivänä eli 14.10.

Taitaa tosiaan aspalla olla kiireitä lähipäivinä. :smileyrolleyes:

Ja periaatteen vuoksi aion itsekin heitä jututtaa. :smileycool:


Todellakin, jos laskutuksessa on hiemankin väärää, niin kaikkien asiakkaiden pitäisi olla yhteydessä Elisaan, koska he jatkavat väärien laskujen lähettämistä muuten, siinä toivossa että suurin osa asikkaista ei huomaa taikka ei välitä asiasta.


Kyllä minäkin jo lähetin reklamaation yhteydenottolomakkeella ja vaadin tuon 0,66 euron hyvittämistä!


Hei kaikille,

Osalta asiakkaista on veloitettu Viasat Film kuukausimaksua marraskuussa. Asiakkaat ovat tilanneet tuotteen 1.10 tai 2.10, ja sulkeneet kanavapaketin saman tien elisaviihde.fi –käyttöliittymän kautta. Palvelu sulkee kanavapaketin tasan kuukauden päähän, joten asiakkaille on tullut laskulle veloituksia marraskuun kuukausimaksua 1-2 päivältä. Nämä hyvitetään asiakkaalle automaattisesti. Hyvitys huomioidaan joulukuun laskulla.

antero kohdallasi on tainnut käydä nyt niin, että tuon erillisen tekemäsi reklamaation myötä olet saanut kyseisen hyvityksen nyt myös manuaalisesti lisättynä, minkä vuoksi hyvitys oli tehty nyt viimeisimpään laskuusi.
Toivottavasti sitä tämän kuun laskun hyvitystä ei enää peruta, kun jo muistaessani ehdin verkkopankissakin korjata kyseisen maksun.

Eikä varmaan Elisan kannata tuota 66 senttiä mennä erikseen poistamaan joulukuun laskultakaan vaan voi antaa tämän summan minulle joululahjaksi.:smileygrin:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Ilana kirjoitti:
antero kirjoitti:
hvihavai kirjoitti:
jortsu67 kirjoitti:
Kyllä nyt on Elisa mokannut pahemman kerran, "ilmaiskatselu" on joissain tapauksissa jopa ~10€:n hintainen jos tilaus/peruutus on tehty viimeisenä mahdollisena päivänä eli 14.10.

Taitaa tosiaan aspalla olla kiireitä lähipäivinä. :smileyrolleyes:

Ja periaatteen vuoksi aion itsekin heitä jututtaa. :smileycool:

Todellakin, jos laskutuksessa on hiemankin väärää, niin kaikkien asiakkaiden pitäisi olla yhteydessä Elisaan, koska he jatkavat väärien laskujen lähettämistä muuten, siinä toivossa että suurin osa asikkaista ei huomaa taikka ei välitä asiasta.

Kyllä minäkin jo lähetin reklamaation yhteydenottolomakkeella ja vaadin tuon 0,66 euron hyvittämistä!

Hei kaikille,

Osalta asiakkaista on veloitettu Viasat Film kuukausimaksua marraskuussa. Asiakkaat ovat tilanneet tuotteen 1.10 tai 2.10, ja sulkeneet kanavapaketin saman tien elisaviihde.fi –käyttöliittymän kautta. Palvelu sulkee kanavapaketin tasan kuukauden päähän, joten asiakkaille on tullut laskulle veloituksia marraskuun kuukausimaksua 1-2 päivältä. Nämä hyvitetään asiakkaalle automaattisesti. Hyvitys huomioidaan joulukuun laskulla.

antero kohdallasi on tainnut käydä nyt niin, että tuon erillisen tekemäsi reklamaation myötä olet saanut kyseisen hyvityksen nyt myös manuaalisesti lisättynä, minkä vuoksi hyvitys oli tehty nyt viimeisimpään laskuusi.

Jaahas. Tuli sitten tekstiviesti, että on laskutettu liikaa, itse laskua en tällähetkellä näe mistään, mutta kerrotko minkälaisen koron tuolle ylimaksetulle summalle saa? Korkohan varmaankin maksetaan automaattisesti.
Käyttäjätaso 1
Ei suurista summista asiakkaan puolesta ole kyse(Elisan mielestä ainakaan), mutta asiakkaan arvostus tässäkin näkyy.

Samalla laskulla tuli ylimääräisenä perityn leffalokakuun kk-maksun  hyvitys, ilman mitään korkoja ja tietenkin n. viikon myöhässä maksetusta edellisestä laskusta viivästyskorko.

Eli Elisalla on oikeus lainata asiakkaalta rahaa kysymättä siihen edes lupaa, eikä tietenkään korkoja tarvitse maksaa, toisin kuin asiakkaan.

Ilmaisesta lainasta kertyi kuitenkin Elisalle voittoa, kun vielä noita lainoja taisi olla useammilltakin...

Kuinkahan yleistä tuo lainailu Eisalla oikeastaan on?

Osallistu keskusteluun