Kysymys

Viimeisin e-lasku kadoksissa

  • 11 tammikuu 2011
  • 1 kommentti
  • 892 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Jostain syystä Joulukussa lähetetty lasku ei ole tullut minulle e-laskuna Aktia-pankkiin vaikka oma-saunalahti-palvelussa se näkyy.
Toimitustapana on edelleen valittu e-lasku joten kaikki pitäisi olla minun puolesta kunnossa.
Jätin tästä viestiä asiakaspalveluun mutta vastausta ei ole vielä tullut.
Onko tällaisia ongelmia ollut muillakin? Kaikki muut e-laskut ovat tulleet perille.

Genie

1 kommentti

Hei Genie,

kertomasi mukaan lasku näkyy Oma Saunalahdessa, mikä tarkoittaa sitä, että lasku on tulostunut ja lähtenyt Saunalahdelta matkaan normaalisti. Suosittelen, että otat yhteyttä omaan pankkiisi, mikäli ongelma toistuu. Toki on mahdollista, että jos palvelu on aikaisemmin toiminut normaalisti, tämän yhden laskun kohdalla kyseessä on jokin väliaikainen häiriö.

Osallistu keskusteluun