Virheitä Saunalahden sivuilla!

  • 25 maaliskuu 2010
  • 325 kommenttia
  • 57523 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

325 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kaupustelija kirjoitti:
Moi!

Pahoittelut viiveestä, Kaupustelijankin täytyy välillä lomailla :smileycool:

Katsoin palautettasi, ja olen itse asiassa itse sitä mieltä ettei tämä ole niinkään virhe kuin suunnittelukysymys (makuasia?)

Haluamme pitää tuon suuremmalla esitetyn hinnan mahdollisimman yksinkertaisena (pääasiallinen hinnoitteluperuste,) ja siitä syystä kuukausimaksu esitetään ko. liittymien kohdalla pienemmällä - suurimmalla osalla käyttäjistä laskut muodostuvat pääasiassa kuitenkin vuorokausihinnan perusteella.

Kuukausimaksu on toki merkitty tuohon ylempänä näkyvään boksiin, uskomme että tämä esitystapa palvelee useimpia käyttäjiä :)

- K

Vai että makuasia. :smileygrin:

Kaikkien muiden liittymätyyppien osalta siinä "lisää koriin" -napin yläpuolella esitetään kokonaishinta mukaan lukien mahdollisista laitteista tulevat lisät , mutta näiden tablet-liittymien osalta vain päivähinta. Mikä niistä tekee erilaisen??

Oikea hinta on xxx €/vrk + xxx €/kk + mahdollset laitelisät. Tämä käy ilmi vasta kun lisää liittymän ostoskoriin. Miksi annatte liittymäsivulla virheellistä tietoa hinnasta?
Käyttäjätaso 3
Moi!

Pahoittelut viiveestä, Kaupustelijankin täytyy välillä lomailla :smileycool:

Katsoin palautettasi, ja olen itse asiassa itse sitä mieltä ettei tämä ole niinkään virhe kuin suunnittelukysymys (makuasia?)

Haluamme pitää tuon suuremmalla esitetyn hinnan mahdollisimman yksinkertaisena (pääasiallinen hinnoitteluperuste,) ja siitä syystä kuukausimaksu esitetään ko. liittymien kohdalla pienemmällä - suurimmalla osalla käyttäjistä laskut muodostuvat pääasiassa kuitenkin vuorokausihinnan perusteella.

Kuukausimaksu on toki merkitty tuohon ylempänä näkyvään boksiin, uskomme että tämä esitystapa palvelee useimpia käyttäjiä :)

- K
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Scarpia kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Saisitteko korjattua tuon verkkokaupan sivun , että "lisää koriin"-napin yläpuolella Saunalahti Mobiililaajakaista Tablet 3G:n ja 4G.n osalta  lukisi oikea hinta.

Laitettu pyyntö korjauksesta.

Milloin tämä korjataan??
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Scarpia kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Saisitteko korjattua tuon verkkokaupan sivun , että "lisää koriin"-napin yläpuolella Saunalahti Mobiililaajakaista Tablet 3G:n ja 4G.n osalta  lukisi oikea hinta.

Laitettu pyyntö korjauksesta.

Korjaamatta on hinnat edelleen. Mikä tässä oikein maksaa, kun ette edes yksinkertaista asiaa saa korjattua?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
papparainen kirjoitti:

Saisitteko korjattua tuon verkkokaupan sivun , että "lisää koriin"-napin yläpuolella Saunalahti Mobiililaajakaista Tablet 3G:n ja 4G.n osalta  lukisi oikea hinta.


Laitettu pyyntö korjauksesta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Saisitteko korjattua tuon verkkokaupan sivun , että "lisää koriin"-napin yläpuolella Saunalahti Mobiililaajakaista Tablet 3G:n ja 4G.n osalta  lukisi oikea hinta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
antero kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Juu kyllä ne minullakin näkyy em. kuvan mukaan , mutta kummastelen lähinnä sitä , että onko liittymän maksu vain päivämaksu vai päivämaksu + kuukausimaksu. Tuossa "lisää koriin"-napin yläpuolella näkyy vain päivämaksu.

Korin sisätö: Saunalahti Mobiililaajakaista Tablet 3G13,90 €+ 0,99 € / vrk+ 0,99 € / kk
Jaahas. En viitsinyt tilausta koriin asti tehdä . ;)

Siis tilaussivulla on pieni epäselvyys kuten epäilinkin. Minusta siinä "Lisää koriin"-napin yläpuolella pitäisi lukea xxx€/vrk + xxx€/kk.

Siis liittymän lasku muodostuu käyttömaksusta ja kuukausimaksusta. Tämäkin liittymätyyppi on taas kallistunut , kun siihen on lisätty kuukausimaksu , joka veloitetaan vaikkei käyttäisi ollenkaan.  😞
papparainen kirjoitti:
Juu kyllä ne minullakin näkyy em. kuvan mukaan , mutta kummastelen lähinnä sitä , että onko liittymän maksu vain päivämaksu vai päivämaksu + kuukausimaksu. Tuossa "lisää koriin"-napin yläpuolella näkyy vain päivämaksu.

Korin sisätö: Saunalahti Mobiililaajakaista Tablet 3G13,90 €+ 0,99 € / vrk+ 0,99 € / kk
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
papparainen kirjoitti:
Huomasin , että Saunalahden verkkokauppaan on ilmestynyt mobiililaajakaistaliittymiin pari uutuutta Mobiililaajakaista Tablet 3G ja Mobiililaajakaista Tablet 4G. Kummankin tiedoissa mainitaan käyttömaksu xxx€/vrk ja kuukausimaksu xxx€. Samoissa tiedoissa kuitenkin kerrotaan , että käyttömaksu peritään vain , jos käyttöä on  ja lisää koriin napin yläpuolella kerrotaan hinnaksi xxx£/vrk.

Mitenkä tämä nyt oikein pitää ymmärtää? Siis onko liittymän kokonaishinta xxx€/vrk käytön mukaan vai xxx€/vrk käytön mukaan + kuukausimaksu?

Näistä ensimmäinen on ollut jo kauan Saunalahden verkkokaupassa, tosin ilman kuukausimaksua :)

Mutta Saunalahti osaa tämän rahastuksen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
papparainen kirjoitti:
Juu kyllä ne minullakin näkyy em. kuvan mukaan , mutta kummastelen lähinnä sitä , että onko liittymän maksu vain päivämaksu vai päivämaksu + kuukausimaksu. Tuossa "lisää koriin"-napin yläpuolella näkyy vain päivämaksu.

Auts.

Luulin ettet nähnyt hintoja ollenkaan:smileygrin:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Juu kyllä ne minullakin näkyy em. kuvan mukaan , mutta kummastelen lähinnä sitä , että onko liittymän maksu vain päivämaksu vai päivämaksu + kuukausimaksu. Tuossa "lisää koriin"-napin yläpuolella näkyy vain päivämaksu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki


Olisiko tullut vain joku virhe hintoja ladatessa, itsellä kun ainakin näkyy.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Huomasin , että Saunalahden verkkokauppaan on ilmestynyt mobiililaajakaistaliittymiin pari uutuutta Mobiililaajakaista Tablet 3G ja Mobiililaajakaista Tablet 4G. Kummankin tiedoissa mainitaan käyttömaksu xxx€/vrk ja kuukausimaksu xxx€. Samoissa tiedoissa kuitenkin kerrotaan , että käyttömaksu peritään vain , jos käyttöä on  ja lisää koriin napin yläpuolella kerrotaan hinnaksi xxx£/vrk.

Mitenkä tämä nyt oikein pitää ymmärtää? Siis onko liittymän kokonaishinta xxx€/vrk käytön mukaan vai xxx€/vrk käytön mukaan + kuukausimaksu?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Tämä nyt ei ole Sauniksen sivuilla, mutta aspan vakioallekirjoituksesta:

"Omaguru.fi-sivuilla tai numerosta 0600 900 500 (ma-pe 8-21, la 9-17), 1,99 ?/min+pvm/mpm, saat opastusta asennuksiin ja käyttöön liittyviin asioihin"

 

Mitähän valuuttaa tässä tarkoitetaan?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Hyvis kirjoitti:

Onkos muuten nuo tuolla voimassa olevat ehdot: https://saunalahti.fi/attachment/content/Palvelukuvaus-Saunalahti-Mobiililaajakaista.pdf

Jos on, sinne pitää lisätä Oiva ja Satakieli Oiva.


Voimassa oleva PDF, sama linkki Tukisivuilla osoitteessa: https://saunalahti.fi/saunalahden-sopimusehdot/

Pyydetty korjaamaan, kiitos tästä!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onkos muuten nuo tuolla voimassa olevat ehdot: https://saunalahti.fi/attachment/content/Palvelukuvaus-Saunalahti-Mobiililaajakaista.pdf

Jos on, sinne pitää lisätä Oiva ja Satakieli Oiva.
Käyttäjätaso 6
Hyvis kirjoitti:

http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/450/

Laskuni on mennyt perintään, mitä teen?

Lähetämme maksamattomasta laskusta kaksi maksuhuomautusta, jonka jälkeen maksusuoritus siirtyy perintätoimiston hoidettavaksi jos laskua ei ole maksettu. Maksun päätyminen perintään edellyttää, että maksu on myöhästynyt yli kuukauden laskun alkuperäisestä eräpäivästä.

Jos saat maksuhuomautuksen perintätoimistolta, maksa perintätoimiston lähettämä lasku välittömästi. Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä suoraan perintätoimiston asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät perintätoimiston lähettämältä laskulta.

Korjattavaa:

- Kuka on maksuhuomautuksissa lähettäjä? "Lähetämme" vai " Jos saat maksuhuomautuksen perintätoimistolta"? (Esimerkiksi: Saat myöhästyneestä laskusta kaksi maksukehotusta, jonka jälkeen maksamattomasta laskusta tulee perintätoimistolta maksuvaatimus.)

- Jos maksuhuomautus tulee perintätoimistolta, "maksa välittömästi". Entä jos se tulee Saunalahdelta, kuten alussa?

- Pitäisikö yllä mainitussa kohdassa "maksuhuomautus perintätoimistolta" käyttää sanaa "maksuvaatimus"?

Tästä kaikesta voisi olla joko hinnastoyhteenveto tai linkki Perintälakiin.


Tarkennukset lisätty Hyviksen huomioiden pohjalta, oikein paljon kiitoksia Hyvis!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Minä kannatan sen sijaan asioita yhdessä ketjussa. Turhaa avata joka virheelle omaa ketjua. Jos asia ei korjaudu, voi siitä mainita ketjussa uudelleen.

Tämä Hyviksen avaama ketju on muutenkin legendaarinen.
Tämä Noriksen ehdotus on mielestäni hyvä:

Voisiko ajatella, että olisi siis hyödyllisempää avata aina yksittäinen ketju yksittäisestä virheestä? Näin saisimme merkittyä ketjun ratkaistuksi, kun ongelma on korjattu :) Myös moderaattoreiden olisi helppo seurata, mihin asioihin on tullut korjaus ja tarvittaessa kysellä perään täällä talon sisällä
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Nämä tarkennukset toimitettu eteenpäin! 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/450/

Laskuni on mennyt perintään, mitä teen?

Lähetämme maksamattomasta laskusta kaksi maksuhuomautusta, jonka jälkeen maksusuoritus siirtyy perintätoimiston hoidettavaksi jos laskua ei ole maksettu. Maksun päätyminen perintään edellyttää, että maksu on myöhästynyt yli kuukauden laskun alkuperäisestä eräpäivästä.

Jos saat maksuhuomautuksen perintätoimistolta, maksa perintätoimiston lähettämä lasku välittömästi. Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä suoraan perintätoimiston asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät perintätoimiston lähettämältä laskulta.Korjattavaa:

- Kuka on maksuhuomautuksissa lähettäjä? "Lähetämme" vai " Jos saat maksuhuomautuksen perintätoimistolta"? (Esimerkiksi: Saat myöhästyneestä laskusta kaksi maksukehotusta, jonka jälkeen maksamattomasta laskusta tulee perintätoimistolta maksuvaatimus.)

- Jos maksuhuomautus tulee perintätoimistolta, "maksa välittömästi". Entä jos se tulee Saunalahdelta, kuten alussa?

- Pitäisikö yllä mainitussa kohdassa "maksuhuomautus perintätoimistolta" käyttää sanaa "maksuvaatimus"?

Tästä kaikesta voisi olla joko hinnastoyhteenveto tai linkki Perintälakiin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Onhan tuo Elisa/Saunalahti jako hieman ontuva, kun yrityksille tarjotaan Elisaa, yksityisille Saunalahtea, mutta esim. Viihde taas on Elisa Viihde vaikka käyttäjät lienevät pääosin yksityisiä. Ei oikein selkeää brändäystä.
hpguru kirjoitti:
Kysymys ei ole varsinaisesti mistään tuosta. Edellisellä sivulla Viihde oli esitelty, mutta uudistuksen myötä se hävisi :)

Se on asiakaspalvelua että kertoa kaikki saatavuudet kämppään. Moni varmasti ottaisi Viihteen kuin turhahkon simin Saunalahden netin viereen. Puhelimessa kun on jo netti. Paitsi jos Elisa ei halua myydä Viihdettä, sitten sivu lienee kunnossa.

Siks sulla ei tule tuota Elisa Viihteen tarjontaa, kun et ole VIIHDE VIP:smileygrin:

Et Stoccan nettisivuiltakaan voi ostaa mitään Hobby Hallista ja päinvastoin, jonka omistaa Stockman.

Aivan samoin se joka haluaa Elisa Viihteen menee kyllä Elisan nettisivulle sitä hakemaan, eikä etsi E-Viihdettä S-Lahden sivuilta;)

Vai että S-Lahden sivuilla pitäs ilmoittaa kaiki mitä sinne kämppään olis Elisaltakin tarjolla esim, Toiminimellä yksitysiyrittäjä saa himaansa Elisan yritysliittymän jos niin haluaa, mielestäsi hänen olisi saatava tietää kaikki Elisan tarjoama ko liittymistä jo S-Lahden sivuilta, anna mun nauraa jälleen:smileygrin:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kysymys ei ole varsinaisesti mistään tuosta. Edellisellä sivulla Viihde oli esitelty, mutta uudistuksen myötä se hävisi :)

Se on asiakaspalvelua että kertoa kaikki saatavuudet kämppään. Moni varmasti ottaisi Viihteen kuin turhahkon simin Saunalahden netin viereen. Puhelimessa kun on jo netti. Paitsi jos Elisa ei halua myydä Viihdettä, sitten sivu lienee kunnossa.
Eihän sitä Saunalahdella kaikea tarvitse tarjota.Elisa Viihdehän ei ole nettiyhteys vaan erillinen palvelu, johon kyllä myös  kuuluu nettiyhteyskin.

Oletpas sinä nyt niin innostunut tästä Viihteestä.

Ei tämä ainakaan mikään virhe ole.

Ideapajahan on olemassa.;)

Osallistu keskusteluun