Kysymys

Virtuaaliviivakoodeja ei enää lähetetä laskun mukana

  • 14 huhtikuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 637 katselukerrat

Sähköpostiin lähetettävistä laskuista on, ainakin parista viimeisestä, puuttunut virtuaaliviivakoodi. Käytössäni on Elisan puhelinliittymä. Laskut oli ennen todella kätevää maksaa kopioimalla koodi suoraan nettipankkiin. Nyt viestissä lukee vain: "Jos haluat maksaa laskusi virtuaaliviivakoodilla, tämän laskun virtuaaliviivakoodi on: *TYHJÄ*".

Kyseessä lie tekninen vika. Tuleeko tämä palvelu vielä takaisin käyttöön? Ja jos ongelma koskee kaikkia e-laskun tilaajia, ehdotan ongelmasta tiedottamista yleisesti.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
trautman kirjoitti:
Sähköpostiin lähetettävistä laskuista on, ainakin parista viimeisestä, puuttunut virtuaaliviivakoodi. Käytössäni on Elisan puhelinliittymä. Laskut oli ennen todella kätevää maksaa kopioimalla koodi suoraan nettipankkiin. Nyt viestissä lukee vain: "Jos haluat maksaa laskusi virtuaaliviivakoodilla, tämän laskun virtuaaliviivakoodi on: *TYHJÄ*".

Kyseessä lie tekninen vika. Tuleeko tämä palvelu vielä takaisin käyttöön? Ja jos ongelma koskee kaikkia e-laskun tilaajia, ehdotan ongelmasta tiedottamista yleisesti.

Hei trautman ja tervetuloa palstalle.

Kyllä mulla on kaikissa kolmessa viikko sitten s-postiin tulleessa laskussa viivakoodit kopioitavissa.

Jos lasku on juuri tullut, niin jotain vikaa siinä silloin on.

Toivottavasti seuraavassa laskussasi on taas viivakoodi mukana.

ps, laitatko henkilökohtaisiin tietoihisi asiakasnumeron / puhelinnumeron, niin joku palstan moderaattoreista voi lähemmin nyt ja tulevaisuudessa asioida kanssa jos tarvetta tulee.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Moi trautman,

ja tervetuloa Palstalle! Tuo kuulostaa kyllä oudolta, että virtuaaliviivakoodi puuttuisi. Mitään yleistä häiriötilannetta noissa ei ole ollut, joten kyseessä on varmastikin yksittäistapaus. Voisit lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, jolloin pääsen näkemään asiakastiedot. Kertoisitko myös vaikka yksityisviestillä, miltä laskuilta virtuaaliviivakoodi puuttuu, niin voin ilmoittaa siitä laskutukseemme. Tarkennuksena vielä, että sähköpostiin tulevassa laskuilmoituksessa tuon pitäisi olla, mutta ei e-laskussa.

Osallistu keskusteluun