Vastattu

Yhteyden vikatilanteet ->hyvitystä?

  • 10 syyskuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 263 katselukerrat

Missä mennään nykyään sääntöjen kanssa jos tulee useimpia pitkiä häiriötilanteita nettiyhteyteen? Onko saatavissa kuukausimaksuun hyvitystä? Nyt ollut Kangasalan alueella useamman kerran, jopa päivän tai vrk kestoisia katkoksia. Eilen meni ainakin muutama työjuttukin ohitse kun ei netti toiminut. Kännykän netti ei riittänyt auttamaan, vai oliko sitten vielä mobiiliyhteyksissäkin ruuhkaa kun kovin takkusi..

Meillä on kaapelimodeemi ja viihde. Uuden boksin myötä myös maksukanavat näkyvät vain kun netti pelaa, joten hirvittää maksaa korkeita kuukausmaksuja epävarmasta pavelusta.

Onko kokemuksia tai vastaavia tilanteita ollut muilla, onko Elisalta asiaa kukaan tiedustellut ja ohjetta saanut?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 10 syyskuu 2016, 15:57

Muistaakseni jossain vaiheessa homma meni siten, että yhteyden piti olla poikki operaattorille kuuluvalla osa-alueella vähintään kaksi vuorokautta yhtäjaksoisesti, jotta asiakkaalle voitiin antaa hyvitystä.
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Muistaakseni jossain vaiheessa homma meni siten, että yhteyden piti olla poikki operaattorille kuuluvalla osa-alueella vähintään kaksi vuorokautta yhtäjaksoisesti, jotta asiakkaalle voitiin antaa hyvitystä.
Näin mä vähän pelkäsinkin.. kiitos tiedosta. Näistä asioista ei oikein löydy infoa.. Enkä viitsi sitten kasvattaa puhelinlaskua soittaakseni aspaan..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ainahan voit laittaa viestiä Palstatiimille ja kysyä asiasta. Ei maksa kuin vaivan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Muistaakseni jossain vaiheessa homma meni siten, että yhteyden piti olla poikki operaattorille kuuluvalla osa-alueella vähintään kaksi vuorokautta yhtäjaksoisesti, jotta asiakkaalle voitiin antaa hyvitystä.

Lisäksi asiakkaan tulisi aina avata häiriöilmoitus, jos ihan sanatarkasti sopimusehtoja tulkitaan.
Asia selvä. Yleinsä tsekkaan häiriötiedotteet aina kun vikaa ilmenee, nyt on löytynyt oma alue tiedotteista joten en sitten ole tehnyt vikailmoitusta.. Täytyy muistaa tehdä joka kerran jos sitten saisi jotain takaisin. Toivotaan nyt tosin ettei vikoja enään ilmene. Onkohan nämä häiriöt nyt liittynyt johonkin muutostöihin.. tms?

Ja tosiaan onneksi on muitakin keinoja nykyään ottaa yhteyttä aspaan kun soittaminen, mutta kun netti pätkii niin esim. chattailu ei toimi, heittää jonosta pois jne..

Osallistu keskusteluun