Kysymys

Yhteydenottolomake


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

onko tarkoituksella poistettu linkit tähän yhteydenottolomakkeeseen?

https://elisa.fi/yhteydenotto/

Jatkuvasti täällä Palstallakin kaivataan kirjallista yhteydenottomahdollisuutta.

Jos uutta ollaan kehittämässä, niin voisi tämän vanhan pitää vielä käytössä siihen asti, kunnes uusi toimii.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
antero kirjoitti:
Hei,

onko tarkoituksella poistettu linkit tähän yhteydenottolomakkeeseen?

https://elisa.fi/yhteydenotto/

Jatkuvasti täällä Palstallakin kaivataan kirjallista yhteydenottomahdollisuutta.

Jos uutta ollaan kehittämässä, niin voisi tämän vanhan pitää vielä käytössä siihen asti, kunnes uusi toimii.

Omagurulla saa rahastettua enemmän ;)

Käyttäjätaso 5
  • , ongelmana sähköpostitse tulevissa vikaimoituksissa on se, että kun viestit saapuvat käsittelyyn, on vika usein jo päättynyt tai asiakas on joutunut kontaktoimaan joka tapauksesa toista kanavaa pitkin.  Yleensäkin ottaen kiireellisissä asioissa olisi aina hyvä olla yhteydessä puhelimitse vikailmoitusten jättöä varten. Myös täällä Palstalla moderaattorille viestittely arkipäivisin on suositeltavaa.

  • Teemikko kirjoitti:
    @antero , ongelmana sähköpostitse tulevissa vikaimoituksissa on se, että kun viestit saapuvat käsittelyyn, on vika usein jo päättynyt tai asiakas on joutunut kontaktoimaan joka tapauksesa toista kanavaa pitkin.  Yleensäkin ottaen kiireellisissä asioissa olisi aina hyvä olla yhteydessä puhelimitse vikailmoitusten jättöä varten. Myös täällä Palstalla moderaattorille viestittely arkipäivisin on suositeltavaa.

    Tuossa lomakkeessahan on muutkin vähemmän kiireelliset aiheet, kuin vikailmoitus.

    Näissä usein nimenomaan kirjallinen on parempi, jolloin jää myös kopio itselle.

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    antero kirjoitti:
    Teemikko kirjoitti:
    @antero , ongelmana sähköpostitse tulevissa vikaimoituksissa on se, että kun viestit saapuvat käsittelyyn, on vika usein jo päättynyt tai asiakas on joutunut kontaktoimaan joka tapauksesa toista kanavaa pitkin.  Yleensäkin ottaen kiireellisissä asioissa olisi aina hyvä olla yhteydessä puhelimitse vikailmoitusten jättöä varten. Myös täällä Palstalla moderaattorille viestittely arkipäivisin on suositeltavaa.

    Tuossa lomakkeessahan on muutkin vähemmän kiireelliset aiheet, kuin vikailmoitus.

    Näissä usein nimenomaan kirjallinen on parempi, jolloin jää myös kopio itselle.

    Niinpä.  Kaiken lisäksi se puhelu maksaa tolkuttomasti , kun yleensä saa tunnin jonottaa eikä välttämättä edes vika korjaannu.  Avatkaapa ihan ilmainen vikapuhelin , kun yleensä ne viat on siellä Elisan puolella.

    antero kirjoitti:
    Teemikko kirjoitti:
    @antero , ongelmana sähköpostitse tulevissa vikaimoituksissa on se, että kun viestit saapuvat käsittelyyn, on vika usein jo päättynyt tai asiakas on joutunut kontaktoimaan joka tapauksesa toista kanavaa pitkin.  Yleensäkin ottaen kiireellisissä asioissa olisi aina hyvä olla yhteydessä puhelimitse vikailmoitusten jättöä varten. Myös täällä Palstalla moderaattorille viestittely arkipäivisin on suositeltavaa.

    Tuossa lomakkeessahan on muutkin vähemmän kiireelliset aiheet, kuin vikailmoitus.

    Näissä usein nimenomaan kirjallinen on parempi, jolloin jää myös kopio itselle.

    Vikailmoituslomake on vielä täällä.

    Siis ei ole kyse vikailmoituksista vaan muusta yhteydenotosta.

    Esimerkiksi virhe laskussa on sellainen, josta kirjallinen viesti on tarpeen.;)

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki
    Teemikko kirjoitti:
    @antero , ongelmana sähköpostitse tulevissa vikaimoituksissa on se, että kun viestit saapuvat käsittelyyn, on vika usein jo päättynyt tai asiakas on joutunut kontaktoimaan joka tapauksesa toista kanavaa pitkin.  Yleensäkin ottaen kiireellisissä asioissa olisi aina hyvä olla yhteydessä puhelimitse vikailmoitusten jättöä varten. Myös täällä Palstalla moderaattorille viestittely arkipäivisin on suositeltavaa.

    "...Ei kysyvä tieltä eksy - ELISAlta kysyvä ei löydä edes tietä..."

    Osallistu keskusteluun