Yhteys kameraan päällä vain 4 tuntia kerrallaan - vika ollut päällä jo useamman viikon

  • 11 toukokuu 2017
  • 7 kommenttia
  • 1179 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Näin aloitellaan täällä jo kohta neljäs viikko, eikä asia tule kuntoon. Kamera toimi hankinnan jälkeen n. viisi viikkoa.
Onpa käsittämättömän huonoa palvelua, kun ei vikailmoituksen jälkeisten alkukysymysten jälkeen olla missään yhteydessä pariin viikkoon tai kerrota väliaikatietoja. Aina kun soittaa asiakaspalveluun, vastauksena on, että laittavat tekniseen tukeen kiirehtimispyynnön.
Viime perjantaina piti tulla jokin yleinen kamera-päivitys, mutta jos tuli, niin ei ainakaan auttanut mitään. Ilmoitin asiasta, ja onko asiasta kuulunut mitään? No ei tietenkään.
Aivan käsittämättömän surkeaa ongelmanratkaisua ja asiakaspalvelua. En voi todellakaan suositella. Täysi pohjanoteeraus.

7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Olen todella pahoillani että viankorjaus on näin kovasti pitkittynyt. Ymmärrän että palvelun toimimattomuudesta on varmasti tullut mieliharmia :(
Palvelua ei olla ajamassa alas ja minulla valitettavasti ole selitystä tapahtuneelle asialle. Vika on edelleen asiaa tutkivan tahon selvityksessä ja tekevät parhaansa.

Hyvitin palvelun toimimattomuudesta uuden 1kk 0e kuukauden ja autamme mahdollisissa lisäkysymyksissä mielellämme. Lisää asiasta voidaan jatkaa esimerkiksi yksityisviestein: http://elisa.fi/palstatiimi .
Heh. : )
Alkoi neljäs viikko. Ja taas katkesi yhteys kameraan, kuten muinakin päivinä. Hyvin te vedätte.
Oletteko ajamassa alas Vahti Live -palvelua? Eihän moiseen verkkaisuuten ole muuta selitystä enää? Lupaatte ja lupaatte. Jos olisin tiennyt tämän viiveen jo ensimmäisellä viikolla, olisin vaihtanut toiseen järjestelmään. Nyt oon roikkunut tässä löyhässä hirressä jo liian pitkään.
Kuka tästä ja teknisestä tuestanne on vastuussa? Kenelle voin alkaa kirjoittamaan reklamaatioita? Vaikkakaan ei se mitään tässä tapauksessa enää auta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kiitos tiedosita, löysin tuon keikan ja laitoin pyynnön asian kiirehtimiseksi.
Asiakasnumero lisätty.
Netin jatkona on useita laitteita, joissa pätkimistä esiintyy satunnaisesti. Ehkä kerran parin viikon välein huomaa, kun LANissa kiinni oleva tietokone ilmoittaa "Ei internet-yhteyttä". Nousee kuitenkin itsekseen pystyyn tuolloin.
Kamerayhteys sen sijaan kahdesta ehkä kahteentoista tuntiin pysyy päällä ja aina tasatunnein, kun kameran on ensin resetoinut (reset-painike+virtajohto paikalleen 15 sek.), niin yhteys on katkennut. Lähes aina kuitenkin neljän tunnin kuluttua.
Käyttäjätaso 1
Lisää tuosta asiakasnumerosi palstaprofiiliisi (tai lähetä yksityisviesti tästä; https://elisa.fi/palstatiimi), niin pääsemme katsomaan asiakkuutta ja tutkimaan asiaa. Onko saman netin jatkona muita laitteita, ja oletko niissä havainnut pätkimistä?
Tuskin. On ollut kiinni LAN-kaapelissa koko tämän ajan, juuri vianmääritystä varten. Käynnistelen sen aina aamusin ennen töihin lähtöäni, toivoen että joku siellä teillä tekisi jotakin ja siten jotain tapahtuisi. Ja aina kyllä tapahtuu - kameran yhteys katkeaa aina neljän tunnin kuluttua - viimeisen yli kolmen viime viikon ajan!!!
Jotainhan on tapahtunut jossakin tuolloin, kun kamera lopetti toimintansa. Samoin tuo tasan 4 tunnin toimivuus luulisi viittaavan johonkin kamerassa tai teidän toimittamassa Zyxelin-reitittimessä, jos kyse on itselläni olevista laitteista.
Voisitko ystävällisesti hoputtaa sitä teidän teknistä tukea ja pyytää heitä olemaan yhteydessä, sekä vaikka laittaa uutta kameraa tulemaan. Nakertaa huolella, kun kamera on hommattu vartavasten ja tarkoituksella tärkeään käyttöön.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Itse olen törmännyt vanhemmalla Vahti Live -kameralla (uudempaa en ole kokeillut), että langaton yhteys katkeaa välillä, kun WLAN-tukiasema vaihtaa kanavaa. Ratkaisuna on laittaa WLAN-tukiasemassa, eli siinä modeemissa/reitittimessä kanava kiinteäksi. Voisiko sinulla olla siitä kyse ?

Osallistu keskusteluun