Vastattu

Yksipuolinen hinnankorotus yli 50%

  • 27 marraskuu 2016
  • 1 kommentti
  • 184 katselukerrat

Miten on mahdollista, että Elisa korotti liittymähintaani 51% yksipuolisesti ilmoittamatta siitä minulle? Elisa on itsekseen päättänyt toistaiseksi voimassaolevan liittymäsopimukseni ja avannut uuden uusilla hinnoilla. Ei ole tullut kirjettä, sähköpostia eikä edes tekstiviestiä. OmaElisassa en pääse vanhoja laskujani katsomaan, eikä mistään löydy yhteydenottomahdollisuutta asiakaspalveluun, muuten kuin soittamalla maksulliseen palvelunumeroon tai käymällä Elisa-pisteessä. Kohtuutonta.

Elisa nähnee yhteystietoni tästä viestistä, jonne voitte vastauksenne laittaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 28 marraskuu 2016, 14:36

Kyllä noista muutoksista aina pitäisi tiedote tulla. Voisin tuota tarkistaa, jos laittaisit minulle yksityisviestinä puhelinnumeron, nimesi sekä syntymäaikasi. Pahoittelut! Selvitetään kuitenkin milloin sinulle on se tiedote lähtenyt ja minne sen olisi pitänyt tulla.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kyllä noista muutoksista aina pitäisi tiedote tulla. Voisin tuota tarkistaa, jos laittaisit minulle yksityisviestinä puhelinnumeron, nimesi sekä syntymäaikasi. Pahoittelut! Selvitetään kuitenkin milloin sinulle on se tiedote lähtenyt ja minne sen olisi pitänyt tulla.

Osallistu keskusteluun