Vastattu

Yritysvarmenne

  • 16 marraskuu 2016
  • 11 kommenttia
  • 887 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 16 kommenttia
Kun yritän maksaa laskua Oma säästöpankissa, johon olen kirjautunut mobiilivarmenteella, järjestelmä pyytää yritysvarmennetta. En ole saanut pankista vastausta tähän kysymykseen. Laskun maksu ei siis onnistu mobiilipankissa. Mistä yritysvarmenteen voi saada tai voiko sen ohittaa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi OmaYhteisö-tiimi 17 marraskuu 2016, 16:22

Kun yritän maksaa laskua Oma säästöpankissa, johon olen kirjautunut mobiilivarmenteella, järjestelmä pyytää yritysvarmennetta. En ole saanut pankista vastausta tähän kysymykseen. Laskun maksu ei siis onnistu mobiilipankissa. Mistä yritysvarmenteen voi saada tai voiko sen ohittaa?

Pääsetkös nyt koittamaan uudelleen palveluita pikkuhiljaa jos toimisi normaalisti? Teimme muutoksen mobiilivarmeenteesi ja nyt sen pitäisi olla kunnossa 🙂
Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Eli sinulla on käytössä OmaSäästöpankki mobiilisovellus ja siihen olet kirjautunut käyttäen Elisan mobiilivarmennetta ja normaalia henkilöasiakas liittymää? Elisallahan ei ole tarjolla erillistä yritysvarmennetta jota edes voisi syöttää teoriassakaan. Tuo sovellus on kyllä tuntematon itselle miten sen pitäisi toimia. En kyllä tajua miksi sovellus kysyisi yritysvarmennetta. Toimiihan sinun normaali mobiilivarmenne muualla ihan ok ilman tuollaista herjaa? Näin tietämättä en tiedä onko sinulla yritysliittymä tai maksatko jotain yrityslaskuja jotka voisivat tähän vaikuttaa. Luulisi pankin pystyvän kertomaan missä tapauksessa sinulta voidaan kysyä henkilöasiakkaana yritysvarmennetta.
On Oma Sp mobiilisovellus ja olen kirjautunut Elisan mobiilivarmenteella ja olen henkilöasiakas. Ei onnistu edes tilisiirto toiselle henkilölle mobiilisovelluksella. "Tosi kätevää"... Muuten mobiilvarmenne on toiminut muissa yhteyksissä. En ymmärrä miksi tosiaan kysyy yritysvarmennetta....
Yritin äsken maksaa Elisa puhelinlaskuani mobiilivarmenteella. Pääsin vahvistamiseen asti, sitten kysyi yritysvarmenne-tunnuslukua....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos se sinun mobiilivarmenne toimii muualla täysin normaalisti ja tuonne sovellukseenkin pääset sillä mobiilivarmenteella kirjautumaan niin tuon yritysvarmenne-kyselyn täytyy kyllä olla joku tuon OmaSäästöpankki-sovelluksen oma juttu. Minullekaan ei ole kyseinen sovellus tuttu, mutta kysyisin kyllä vielä pankista että miksi tuo sovellus tuollaista oikein kysyy ja kuuluuko sen noin tehdä, kuulostaa nimittäin vähän oudolta kun olet jo palveluun tunnistautunut kertaalleen mobiilivarmenteella. 😮
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Anteeksi, nyt täytyy sen verran vetää takaisin että ilmeisesti kyseessä onkin ongelma meidän puolella. Otamme asian tarkempaan tutkintaan. 🙂
Käyttäjätaso 1
Kun yritän maksaa laskua Oma säästöpankissa, johon olen kirjautunut mobiilivarmenteella, järjestelmä pyytää yritysvarmennetta. En ole saanut pankista vastausta tähän kysymykseen. Laskun maksu ei siis onnistu mobiilipankissa. Mistä yritysvarmenteen voi saada tai voiko sen ohittaa?

Pääsetkös nyt koittamaan uudelleen palveluita pikkuhiljaa jos toimisi normaalisti? Teimme muutoksen mobiilivarmeenteesi ja nyt sen pitäisi olla kunnossa 🙂
Pääsin maksamaan laskua, mutta sitten tuli allekirjoituspyyntö. En muista enää siihen tunnuslukua. Saako sen jostain?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oletuksenahan tuo taitaa olla SIM-kortin kannassa kiinni? 🙂
Kun yritän maksaa laskua Oma säästöpankissa, johon olen kirjautunut mobiilivarmenteella, järjestelmä pyytää yritysvarmennetta. En ole saanut pankista vastausta tähän kysymykseen. Laskun maksu ei siis onnistu mobiilipankissa. Mistä yritysvarmenteen voi saada tai voiko sen ohittaa?

Pääsetkös nyt koittamaan uudelleen palveluita pikkuhiljaa jos toimisi normaalisti? Teimme muutoksen mobiilivarmeenteesi ja nyt sen pitäisi olla kunnossa :)
Kiitos, nyt toimii, ei kysele enää yritysvarmennetta.:$
Minulla on sama ongelma. Vikapalvelussa sanottiin, ettei mobiilivarmenteella kuulukaan maksaa. Kumman mukaan mennään?

Osallistu keskusteluun