Vastattu

3D-lasit puuttui toimituksesta TCL Kaareva 55 tuumainen UHD U55S8806DS

  • 8 marraskuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 368 katselukerrat

Heips! tilasin tuossa pari kuukautta sitten tuon kyseisen tv:n ja siinä piti tulla kahdet 3D lasit mukana mitkä tietenki uupu paketista. Ni oisin kysynyt onko muilla ihmisillä jotka tilannu saman tv:n ollu samaa ongelmaa? Tässä ny jumalauta venanu lasei jo pari kuukautta kun Elisa ei osaa hoputtaa jotain TV:N Tekijän valtuutettua huolto firmaa.

Jooh tiedän että 3D ei ny kuitenkaa ole mikään uber homma kun vertaa 4K:hon minkä tv tarjoaa mut tää on vähän sama kun ostais auton ja ei tulekkaa renkaita mukana >
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 12 marraskuu 2016, 11:58

Laitatko vaikka asiakastietojasi yksityisviestillä niin vilkaistaan, jos homma ei vielä ole kunnossa.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
4K HDR on se über juttu tällä hetkellä. 3D television ostaminen ilman 3D -laseja on ennemminkin kuin ostaisi auton ilman stereoita.

Jos pakkaukseen kuitenkin kuuluisi 2kpl 3D -laseja ja ne ovat puuttuneet pakkauksesta, pitäisi myyjän toimittaa lasit asiakkaalle asap. Jos näin ei kuitenkaan käy, minä lähtisin itse neuvottelemaan koko tuotteen palautuksesta ja/tai hinnan alennuksesta. Mikäli tuotteen pakkauksesta puuttuu jotain sellaista, mitä kyseisen tuotteen mukana tulisi tulla, on tuotteessa virhe. Jo kuluttajansuojalaki antaa tällöin asiakkaalle mahdollisuuden purkaa kauppa tai vaatia hinnan alennusta, mikäli puuttuvaa osaa ei voida toimittaa kohtuullisessa ajassa. Tämä toki vaatii myös sen, että asiakkaan on pitänyt reklamoida puutteesta kohtuullisessa ajassa.
ONhan tuosta alusta saakka ilmoitettu koittavat kuulema "koko ajan" fixata asiaa yksi työntekijöist sano et tuskin tulen edes laseja saamaan kun tässä odotettu jo 3kk.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Laitatko vaikka asiakastietojasi yksityisviestillä niin vilkaistaan, jos homma ei vielä ole kunnossa.
Laitatko vaikka asiakastietojasi yksityisviestillä niin vilkaistaan, jos homma ei vielä ole kunnossa.

Ok pistelin viestiä 🙂

Osallistu keskusteluun