Vastattu

Elisan verkkokaupan tilaus ja palautus


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Tilasin tavaraa omaelisan sivulta, mm kuulokkeet. Maksu osissa. Kuulokkeet oli rikki joten etsin palautusosoitteen ja vein postiin, 26.11. sieltä kuulemma tulee viesti kun ovat siellä. Ei ole kuulunut, ja mietin lähettääkö ne uudet vai oliko se pelkkä palautus ja ne pitää tilata uudestaan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hiisku 5 joulukuu 2018, 14:46

Moi helpu88! Harmi kuulla, että havaitsit kuulokkeissa häikkää. Kyse on tosiaan vain palautuksesta ja uudet kuulokkeet tulisi tilata erikseen. 🙂 Tokikin, jos olet huomannut laitteessa vikaa, niin tällaisissa asioissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön helpu88!

Suosittelisin olemaan yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun. He voivat tarkistaa tilanteen tai laittaa asiasta selvityspyynnön eteenpäin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Käyttäjätaso 1
Moi helpu88! Harmi kuulla, että havaitsit kuulokkeissa häikkää. Kyse on tosiaan vain palautuksesta ja uudet kuulokkeet tulisi tilata erikseen. 🙂 Tokikin, jos olet huomannut laitteessa vikaa, niin tällaisissa asioissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta.
Kiitos vastauksista. Juu tilasin erikseen uudet kun kerran en sitä lomaketta tajunnut täyttää, ilman sitä tuskin lähettävät uusia. Jos ei siitä palautuksesta ala kuulumaan että on päässyt perille niin täytyy soittaa elisalle.

Osallistu keskusteluun