Vastattu

HP Notebook 14-am005no specs ??

  • 13 syyskuu 2016
  • 12 kommenttia
  • 650 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Siis mikä näyttö tässä on?? Saunalahden sivilla sanotaan 1366x1080 ????????? Mikä tämä on?
(Netistä specsit löytyy 192x1080)
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 14 syyskuu 2016, 10:41

Tarkistellaanpa tuo verkkokaupan tietojen osalta. Kiitti hyvästä huomiosta! :)

PS. En saanut jostain syystä antamaasi linkkiä toimimaan, mutta googlettelin http://www8.hp.com/fi/fi/products/laptops/product-detail.html?oid=12319246#!tab=specs ja sieltä sama tieto kahdesta ytimestä löytyi.
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Kyllä nuo Saunalahden kaupan tiedot ovat oikein. Sama tarkkuus mainitaan HP:n omissa virallisissa tuotetiedoissa.
Käyttäjätaso 3
Ok, niinpä taitaa olla.. mutta:
Saunalahti: Prosessori - Intel Core i5-6200U -suoritin (2,3?2,8 GHz, 3 Mt:n välimuisti, neljä ydintä)
https://kauppa.saunalahti.fi/#!/laitteet/kannettavat-tietokoneet/HP-Notebook-14-am005no

HP: Intel®️ Core™️ i5-6200U -suoritin (2,3–2,8 GHz, 3 Mt:n välimuisti, kaksi ydintä)
http://support.hp.com/fi-fi/product/hp-14-am000-notebook-pc-series/10862182/document/c05200810/

Intel:n sivulla kyllä löytyy, että 2-ydin prossu...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tarkistellaanpa tuo verkkokaupan tietojen osalta. Kiitti hyvästä huomiosta! :)

PS. En saanut jostain syystä antamaasi linkkiä toimimaan, mutta googlettelin http://www8.hp.com/fi/fi/products/laptops/product-detail.html?oid=12319246#!tab=specs ja sieltä sama tieto kahdesta ytimestä löytyi.
Käyttäjätaso 3
Prossutieto ainakin selvisi..

Mielenkiintoista muuten, Matiaaksen linkittämässä sivussa näytö erotteluksi lukee 1920x1080:



Kun taas minun (ja DJ_God) löytämällä sivulla lukee 1366x1080 (joka ainakin minulle on täysin outo erottelutarkkus, siis en ole kuullutkaan sellaisesta):



Missähän HP on sekoillut (ei Elisan vika)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Niinpä näyttää olevan.. HP kertoo tuotteen tiedoissa näytön olevan Full HD (1920x1080), mutta samaan aikaan laitteen virallisessa esitteessä tarkkuus onkin 1366x1080.

Laitoin asiasta kyselyä kaverille, joka on HP:llä Account Managerin virassa. Katsotaan, minkälaista vastausta HP antaa asiaan. EDIT: HP:n päässä oltiin sitä mieltä, että tuo 1920x1080 on oikea tieto ja 1366x1080 on virheellinen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Joo, kyllä tuo nyt vaikuttaisi lopun osalta olevan HP:n sivustolla olevaa väärää tietoa. Full HD = 1920x1080, joten aika metka typo siellä roikkuu. 😃 Kone muistuttaisi tuon oletettavasti virheellisen tiedon mukaan melkolailla neliötä. 😃
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Mehän jälleenmyyjänä saadaan nuo laitteiden tekniset tiedot valmistajalta, joten näin ne virheet siirtyy eteenpäin ketjussa.
Käyttäjätaso 3
Tuli kuitenkin tilayyua (ja saatu moinen)

Kyllä siinä taitaa olla 1920x1080 -erottelu.

Mutta SL:n kaupan sivulla lukee myös muistikortinlukija, ja semmoista ei laitteessa tosiaan löydy!!!
Siis mistä sen repäisen??
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Mutta SL:n kaupan sivulla lukee myös muistikortinlukija, ja semmoista ei laitteessa tosiaan löydy!!!
Siis mistä sen repäisen??


Eikö löydy edes laitteen vasemmasta etukulmasta? Voipi olla vähän "piilossa". Joissain malleissa tuossa muistikortinlukijassa on muovinen suojus paikoillaan. Suojan irrotus ja paikalleen asettaminen tapahtuu samalla tavalla kuin muistikortin.
Käyttäjätaso 3
Kiitos, siinähän se onkin.
Eilen en kaivannut ja viime yönä pimeässä puuhastellessa en löytänyt. Ei ole suojaa päällä, jää vain sinne alle/eteen kallistuvaan osaan...
Käyttäjätaso 3
Ja tätä erottelutarkkuutta ei vieläkään ole korjattu:
"Näyttö - 14 tuuman WLED-taustavalaistu IPS UWVA BrightView -täysteräväpiirtonäyttö (1 366 × 1 080)"

???
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pyydetty taas korjausta.

Osallistu keskusteluun