Vastattu

HP Pavilion Gaming 690-0048no

  • 3 tammikuu 2020
  • 14 kommenttia
  • 851 katselukerrat

Hei tilasin kyseisen koneen ja maksoin siitä vakuusmaksun, mutta sitä ei ole varastossa, onko edes tulossa? En ala odottelemaan pitkiä aikoja. Tälläinen lukee omilla sivuilla

Tilaamaasi laitetta ei ole tällä hetkellä varastossamme. Ilmoitamme sinulle tekstiviestitse arvion, milloin saamme laitetta varastoon. Saat viestin myös, kun laite on lähetetty.

Ja Huom tilaushetkellä sitä oli varastossa, eipä ole enään.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JerQu 14 tammikuu 2020, 12:29

Asiat on saatu nyt hoidettua hyvän elisan asiakaspalvelijan  kautta joten enää ei ole ongelmaa! :)

Kerrotko vielä miten asia on hoitunut.

Saitko peruttua kaupat, vastaavan koneen vai peräti lahjakortin?

Vastaavan koneen. jopa vähän paremman kuin alkuperäisessä tilauksessa.

Katso alkuperäinen viesti

14 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Morjesta @JerQu 

Valitettavasti ei ole vielä saatu vahvistettua tietoa milloin saadaan kyseistä laitetta lisää :(

No toivon, että ensi viikolla tulee, koska muuten haluan rahat takaisin, ellei samantien voi jotain vastaavaa konetta toimittaa. Kun vakuusmaksukin maksettu ja tuotetta ei ole.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

No toivon, että ensi viikolla tulee, koska muuten haluan rahat takaisin, ellei samantien voi jotain vastaavaa konetta toimittaa. Kun vakuusmaksukin maksettu ja tuotetta ei ole.

Toivotaan, että nyt mahdollisimman pian laitteita lisää saataisiin! :) 

Eipä ole vieläkään kuulunut mitään, kärsivällisyys menee kohta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Eipä ole vieläkään kuulunut mitään, kärsivällisyys menee kohta.

Ymmärrän. :confused: Kone kyllä lähtisi hetimmiten matkaan, kunhan sitä ensin saataisiin valmistajalta varastollemme. Kaupat voidaan toki aina pyydettäessä perua ja mahdollinen vakuus palauttaa, jos kärsivällisyys meinaa loppua.

No tehdään niin, että ensi viikolla jos ei näy eikä kuulu mitään perutaan kaupat ja haluan vakuuden myös takaisin…..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

No tehdään niin, että ensi viikolla jos ei näy eikä kuulu mitään perutaan kaupat ja haluan vakuuden myös takaisin…..

Hei. Hyvää myöhäisiltaa.

Joko olet tietokoneen saanut? Jos tässä kestää viikkoja, niin minä en ainakaan odottaisi. Paljon on myynnissä tälläkin hetkellä varastossa olevia koneita Elisa, Gigantti, Telia, DNA yms.

Älä odota turhaan. Luovu toivosta ja tilaa muualta. Aika tikittää koko ajan.

Jos Elisalla vakuusmaksusi, heillä on koko ajan rahaasi, mutta sinulla ei ole tuotetta.

Tutut ostivat teinille pelikannettavan ja Verkkokauppa.comin Pirkkalan myymälässä HP-koneita oli HETI saatavilla ja HP:n asiantuntija paikalla (viimeinen poistoerästä etuhintaan).

Kyseinen nainen oli HP-asiantuntijana suositellut myös langatonta hiirtä.

Me teimme siis muitakin ostoksia kyseisessä kaupassa, en usko että verkkokaupassa, vaikkapa Elisan sivustolla meitä olisi palveltu näin hyvin ja että saisimme vielä hiirimatonkin mukaan.

Parisen viikkoa sitten myös Logitechin gaming-kuulokkeet löytyivät ja matkasivat Helsingistä myymälään päivässä. Vanhoihin tuli vika kolmantena vuotena ja takuuseen meni.

Elisan verkkokaupassahan toiminta perustuu itsepalveluun, kun vielä kivijaloista saa palvelua, ja tuotteiden luo johdatetaan vaikkapa HP-asiantuntijan avustuksella. Teimme hyvät kaupat.

Mikäli tilaat netistä ja varastosaldoa ei ole, niin varmista nyt ainakin soittamalla, että onko niitä tuotteita. Me haettiin itse myymälästä ja pääsimme käyttämään tuotetta vielä samana päivänä.

Nyt kun tilasit netistä, niin tässä se ongelma - milloin on käyttökertasi?

Odotatko vielä viikon ja siirrät käyttökertaasi uudella viikolla?

Toimi nyt, niin saat jonkunlaisen läppärin juhannukseen mennessä.

Se on paras vinkki minkä sinulle voin antaa. Jos et toimi tänään, et saa tuotetta ehkä koskaan.

Nyt soi LNY TNZ feat. CATALI - Secrets (Radio Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Eipä ole vieläkään kuulunut mitään, kärsivällisyys menee kohta.

Ymmärrän. :confused: Kone kyllä lähtisi hetimmiten matkaan, kunhan sitä ensin saataisiin valmistajalta varastollemme. Kaupat voidaan toki aina pyydettäessä perua ja mahdollinen vakuus palauttaa, jos kärsivällisyys meinaa loppua.

Se on hyvä vinkki, mutta miten olisi tehdä toiset kaupat?

Mihin unohtuu, että tuossa tilanteessa voisi vaikkapa antaa asiakkaalle lahjakortin omaan verkkokauppaan €20 ja asiakas ostaa vaikka lisälaitteen ja maksaa teille €29 lisää?

Saisitte siis helposti tällä keissillä €49 tilauksen sisään heti perään.

Toisaalta olisitte voineet ehdottaa korvaavaa konetta samaan tai maltillisesti nousevaan hintaan. Tämä tilanne on mielestäni huonosti hoidettu Elisalta, koska peru tai odota on ainoa neuvo.

Ottakaa noista vinkeistä kopin ja kokeilkaa seuraavalla asiakkaalla.

Asiakasta voi lämmittää pieni lahjakorttikorvaus ja teillekin satelisi parhaimmillaan lisää €€€.

Sen kalliimman koneen lisäksi, mutta tämä asiakas lienee jo menetetty.

Nyt soi Leony! - Shopping Queen (Ryan T. & Rick M. Radio Edit).

No tehdään niin, että ensi viikolla jos ei näy eikä kuulu mitään perutaan kaupat ja haluan vakuuden myös takaisin…..

Hei. Hyvää myöhäisiltaa.

Joko olet tietokoneen saanut? Jos tässä kestää viikkoja, niin minä en ainakaan odottaisi. Paljon on myynnissä tälläkin hetkellä varastossa olevia koneita Elisa, Gigantti, Telia, DNA yms.

Älä odota turhaan. Luovu toivosta ja tilaa muualta. Aika tikittää koko ajan.

Jos Elisalla vakuusmaksusi, heillä on koko ajan rahaasi, mutta sinulla ei ole tuotetta.

Tutut ostivat teinille pelikannettavan ja Verkkokauppa.comin Pirkkalan myymälässä HP-koneita oli HETI saatavilla ja HP:n asiantuntija paikalla (viimeinen poistoerästä etuhintaan).

Kyseinen nainen oli HP-asiantuntijana suositellut myös langatonta hiirtä.

Me teimme siis muitakin ostoksia kyseisessä kaupassa, en usko että verkkokaupassa, vaikkapa Elisan sivustolla meitä olisi palveltu näin hyvin ja että saisimme vielä hiirimatonkin mukaan.

Parisen viikkoa sitten myös Logitechin gaming-kuulokkeet löytyivät ja matkasivat Helsingistä myymälään päivässä. Vanhoihin tuli vika kolmantena vuotena ja takuuseen meni.

Elisan verkkokaupassahan toiminta perustuu itsepalveluun, kun vielä kivijaloista saa palvelua, ja tuotteiden luo johdatetaan vaikkapa HP-asiantuntijan avustuksella. Teimme hyvät kaupat.

Mikäli tilaat netistä ja varastosaldoa ei ole, niin varmista nyt ainakin soittamalla, että onko niitä tuotteita. Me haettiin itse myymälästä ja pääsimme käyttämään tuotetta vielä samana päivänä.

Nyt kun tilasit netistä, niin tässä se ongelma - milloin on käyttökertasi?

Odotatko vielä viikon ja siirrät käyttökertaasi uudella viikolla?

Toimi nyt, niin saat jonkunlaisen läppärin juhannukseen mennessä.

Se on paras vinkki minkä sinulle voin antaa. Jos et toimi tänään, et saa tuotetta ehkä koskaan.

Nyt soi LNY TNZ feat. CATALI - Secrets (Radio Edit).

En ole saanut tietokonetta, enkä odota kuin perjantaihin asti, sitten haluan rahani takaisin, ei tämä kuulu mennä näin, että tilaushetkellä tuotetta on varastossa ja kas kummaa sitten sitä ei olekkaan kun on siitä maksanutkin. Voisivat kyllä vaihtaa edes vaihtoehtoiseen tuotteeseen jossa olisi lähes samat komponentit, alkaa turhautua tässä tosi paljon.

Törkeintä tässä on se, että täydessä epätietoisuudessa joutuu odottamaan varmaan kuukausia, mutta siihen en ala ja tämä viikko aikaa, että haluan tuotteeni tai vastaavan, muuten todellakin perun kaupat sekä haluan vakuusrahat takaisin, se siitä sitten.

Asiat on saatu nyt hoidettua hyvän elisan asiakaspalvelijan  kautta joten enää ei ole ongelmaa! :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Asiat on saatu nyt hoidettua hyvän elisan asiakaspalvelijan  kautta joten enää ei ole ongelmaa! :)

Kerrotko vielä miten asia on hoitunut.

Saitko peruttua kaupat, vastaavan koneen vai peräti lahjakortin?

Asiat on saatu nyt hoidettua hyvän elisan asiakaspalvelijan  kautta joten enää ei ole ongelmaa! :)

Kerrotko vielä miten asia on hoitunut.

Saitko peruttua kaupat, vastaavan koneen vai peräti lahjakortin?

Vastaavan koneen. jopa vähän paremman kuin alkuperäisessä tilauksessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Asiat on saatu nyt hoidettua hyvän elisan asiakaspalvelijan  kautta joten enää ei ole ongelmaa! :)

Kerrotko vielä miten asia on hoitunut.

Saitko peruttua kaupat, vastaavan koneen vai peräti lahjakortin?

Vastaavan koneen. jopa vähän paremman kuin alkuperäisessä tilauksessa.

Kiitos tiedosta, mutta kuten huomaat niin vaati hieman julkisuutta.

Kummasti ratkaisu aina löytyy, kun tekee julkisesti reklamaation, onnittelut tästä!

En oikein ymmärrä tätä huonoa palvelua joissain paikoissa, että sitä oikein pitää vaatia, että hyvä palvelu kuuluu kaikille vaikka vika ei olisi yrityksen tai asiakkaan vaan esim. toimittajan.

Mikäli tuossakin toimitusaika, niin toivottavasti tulisi vähän nopeammin.

Osallistu keskusteluun