Vastattu

Huollon kesto

  • 6 huhtikuu 2017
  • 9 kommenttia
  • 601 katselukerrat

Hei! Puhelin on ollut huollossa kolmatta viikkoa eikä siitä ole kuulunut yhtään mitään. Luvattiin että 1-2vk kestää että saan puhelimen takasin. Edelleen silti hullon seurannan sivuilla lukee "viivästys keskushuollossa" ja että laite on keskushuollossa. Onko mahdollista saada jostain numeroa josta voi tarkempia tietoja kysellä huollon etenemisestä, tai jotain inffoa ylipäätään huollon etenemisestä kun en mistään kunnollista vastausta saa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 7 huhtikuu 2017, 10:12

Toimititko laitteen itse huoltoon OnePlussan support chatin avustuksella, vai laitettiinko se myymälän kautta SCF Huoltoon? 🙂 Jos se on SCF Huollossa niin heidän palvelunumeronsa löydät nettisivuiltaan: http://www.scfhuolto.fi/yksityisille/ Sivun vasemmasta laidasta voit myös jättää yhteydenottopyynnön.
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jännää, että huoltoajoista on annettu ylipäätään mitään aikataulua. Näin ei saisi koskaan tehdä.

Laitteen huollon aikatauluun vaikuttaa esim. vian laatu, huollon varaosatilanne sekä huoltojono.

Mikä puhelin huollossa on?
Oneplus 3t ja näyttö ollu rikki ei mitää muuta vikaa ollu siinä puhelimessa... Että ihmettelen suuresti että joudun sellaisen takia odottamaan päälle kolme viikkoa puhelimen saapumista huollosta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Toimititko laitteen itse huoltoon OnePlussan support chatin avustuksella, vai laitettiinko se myymälän kautta SCF Huoltoon? 🙂 Jos se on SCF Huollossa niin heidän palvelunumeronsa löydät nettisivuiltaan: http://www.scfhuolto.fi/yksityisille/ Sivun vasemmasta laidasta voit myös jättää yhteydenottopyynnön.
Scf huoltoon myymälän kautta laitoin ja sieltä meni keskushuoltoon keskieurooppaan oneplussan omaan huoltoon... toivottavasti osaavat sit kertoo jotaki jos sit sinne soittaa. Kiitos avusta 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos sulla on huollosta jokin työnumero niin se ja laitteen imei-koodi kannattaa ottaa esille kun soittelet, tai laittaa mukaan yhteydenottopyyntöön niin voivat varmasti selvitellä tilannetta. 🙂
Mitenkäs ku huomasin että minulla on liittymässä palvelununero esto, että en voi sinne soitella. Niin voinko mennä elisan myymälään ja pyytä heitä soittamaan sinne huoltoon?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Eston saa maksutta pois OmaElisasta. 🙂
Ei ole elisan liittymä ja itse en ole liittymän haltija koska olen alaikäinen. Niin siksi kysyin voiko liikkeestä soittaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voi sitä toki myymälästä käydä kysymässä onnistuisiko soitto. En kuitenkaan uskalla tätä luvata, mutta luulisin. 🙂

Osallistu keskusteluun