Vastattu

Huollon pitkittyminen

  • 8 marraskuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 2537 katselukerrat

Onko muilla ollut vastaavaa? Puhelin lähti huoltoon 6.10 ja kuukauden huollossa olon jälkeen saapui minulle takaisin 6.11. Noh, muuten puhelin toimi hyvin mutta huollon jäljiltä ilmestynyt näyttöön värivirheitä joiden seurauksena puhelin lähtee takaisin huoltoon.. Pystyykö mistään hakemaan korvauksia huollon kohtuuttomasta ajasta? Saunalahdelle viestiä laitettu aikaisemmin muttei kuulemma Saunalahdelle kuulu.. Puhelin kuitenkin ostettu n. vuos sitten osamaksulla jota maksan vieläkin..

SCF-huollosta kyse kun Sonyn Xperia Z3 Compact.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 9 marraskuu 2015, 07:49

Tuo kuukauden huoltoaika, matkat mukaanlukien, on melko normaali. Puhelin ei kyllä saisi tulla viallisena takaisin.

Mikäli hyvitystä haluaa, on jälleenmyyjä korvausvelvollinen. Tosin kuukauden huollosta harvemmin mitään hyvitetään.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuo kuukauden huoltoaika, matkat mukaanlukien, on melko normaali. Puhelin ei kyllä saisi tulla viallisena takaisin.

Mikäli hyvitystä haluaa, on jälleenmyyjä korvausvelvollinen. Tosin kuukauden huollosta harvemmin mitään hyvitetään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Täällä http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/tavaran-vika-tai-puute/korjaukset/ on jotain infoa aiheesta.
Kiitoksia molemmille! Katselen vielä miten pitkälle tuo toinen perättäinen huolto venyy.

Osallistu keskusteluun