Vastattu

Ihmetystä

  • 6 toukokuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 3055 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 39 kommenttia
Elisalta tuli tarjous nopeammasta nettiyhteydestä.. otin yhteyttä Elisaan tehdäkseni uuden sopimuksen. jonka yhteydessä minulle sanottiin että voin heittää vaikka roskiin kaikki laitteet mitkä kuuluivat vanhaan liittymä sopimukseen. Aikaisempi sopimus oli ns. kampanja sopimus missä mukaan tuli myös 4G nettitikku. Tiedustellessani myöhemmin mistä johtuu että minua edelleen veloitetaan nettitikusta niin Elisalta sanottiin että joudun maksamaan nettitikusta loppu erät mitkä ovat vielä maksamatta. Kuvittelin tosiaan maksavani vain siitä tikusta ne loppu erät mutta näköjään maksan edelleen myös siitä netti yhteydestä. Tästä ei mainittu mitään että tuon tikunkin osalta netti yhteyskin vaan jatkuu.. Minulla ei ole mitään käyttöä tälle tikulle senkään takia koska se on ihan sairaan hidas käyttipä sitä missä vaan. Tästä mainitsin myös silloin uutta sopimusta tehtäessä ja olen asiasta maininnut myös monesti Saunalahdelle muiden asiointien yhteydessä. Uusi liittymäkin pätkii ja on aika ajoin hidas mutta eipä ole Elisalta kukaan soittanut vaikka lupasivat soitella muutaman päivän jälkeen siitä kun uusi yhteys on otettu käyttöön.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kake1 8 toukokuu 2015, 15:53

  • Laitatko minulle yksityisviestiä niin katsotaan tarkemmin liittymäasioitasi. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    3 kommenttia

    Kunniamerkki +3
  • Laitatko minulle yksityisviestiä niin katsotaan tarkemmin liittymäasioitasi. 🙂
  • Hei elzu,

    Seurannassasi olevaan keskusteluun on tullut vastaus, joka on merkitty ratkaisuksi!

    Ei kyllä mistään löydy???
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    elzu kirjoitti:
    Hei elzu,

    Seurannassasi olevaan keskusteluun on tullut vastaus, joka on merkitty ratkaisuksi!

    Ei kyllä mistään löydy???

  • , se ratkaisu lukee tuossa yläpuolella, eli laita yksityisviesti
  • -moderaattorille niin hän selvittää asiasi.
  • Osallistu keskusteluun