Vastattu

Korvaako takuu?

  • 10 helmikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 4215 katselukerrat

Hei!

Ostin heinäkuussa 2014 Sony Xperia Z2 -puhelimen Elisan verkkokaupasta ja siinä on vielä takuuta jäljellä. Nyt takakanteen tuli yllättäen ilman iskua -3 asteen pakkasessa isohko halkeama takaosan lasin kaltaiseen pintaan (siisti, selkeä halkeama, ei siis todella ole osunut mihinkään vaan ilmaantunut suojakuorista huolimatta) ja oli pakko kysellä, kun elisan lähimpään myymälään on vielä matkaa, että onko tällaista mahdollista saada takuuseen (ts. kannattaako käydä edes näyttämässä liikkeessä)?

Iskun saamisen ymmärrän toki, ettei luonnollisesti mene takuusta, mutta tuo on todella outo ko ilmaantui lähes nollakelillä puhelimen ollessa taskussa suojakuoren kera, en yksinkertaisesti keksi, miten olisi voinut tulla vielä noin siistinä, yhtenä halkeamana takakuoreen (suojakuoressa ei tosiaan ole halkeamaa)..

Mutta tosiaan, kannattaakö käydä näyttämässä liikkeessä?

Ja jos kylä, niin voiko näitä nettikaupasta ostettuja puhelimia käydä näyttämässä missä vain Elisan myymälässä? 🙂
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi day1 10 helmikuu 2015, 16:23

Kovasti veikkaan että huolto ei suostu tuota takuuseen korvaamaan vaan joudut maksumieheksi vaikka tuota näyttäisi tapahtuneen enemmänkin. Tuo takakansi on onneksi kuitenkin halpa hankkia ja vaihtaa itse.

Jos kuitenkin päädyt viemään huoltoon niin voi toimittaa mihin tahansa Elisan myymälään tai myös suoraan huoltoliikkeeseen.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kovasti veikkaan että huolto ei suostu tuota takuuseen korvaamaan vaan joudut maksumieheksi vaikka tuota näyttäisi tapahtuneen enemmänkin. Tuo takakansi on onneksi kuitenkin halpa hankkia ja vaihtaa itse.

Jos kuitenkin päädyt viemään huoltoon niin voi toimittaa mihin tahansa Elisan myymälään tai myös suoraan huoltoliikkeeseen.

Osallistu keskusteluun