laite hajosi

  • 17 September 2019
  • 5 kommenttia
  • 1563 katselukerrat

Hi. Ostin teiltä nintendo switch konsolin ja normaalissa käyttössä se vaan hajosi. Ei lataa enään akkua. Onko minulla mitään takuuta teiltä vai maksanko nyt laitteesta ihan turhaan?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Hi. Ostin teiltä nintendo switch konsolin ja normaalissa käyttössä se vaan hajosi. Ei lataa enään akkua. Onko minulla mitään takuuta teiltä vai maksanko nyt laitteesta ihan turhaan?
Takuu näyttäisi olevan 24kk.

https://elisa.fi/kauppa/tuote/Nintendo-Switch-Pelikonsoli?paymentOption=1&deviceVariant=Switch%20Pelikonsoli%20Joy-con%20grey
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Hei @Santtusavikko ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi :)

Jos on tosiaan takuu voimassa niin laitahan meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin katsotaan asia sitä kautta eteenpäin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Tervetuloa OmaYhteisöön @Santtusavikko!

Onhan tuolla konsolilla takuu. Taitaa olla valmistajan puolesta kahden vuoden mittainen, ellen pahasti väärin muista.

Takuun voimassaolon voit tarkistaa OmaElisasta kohdasta "Laitteet". Takuun ollessa voimassa, laitteen kanssa lähimpään Elisan myymälään, josta laite lähetetään huoltoon. Kannattaa laittaa mukaan myös virta-/latausjohdot.

EDIT: Muut ehti ensin.
Kiitos infosta 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Jos Elisan myymälää ei satu olemaan inhimillisen matkan päässä, voit toki lähettää konsolin suoraan huoltoon myös itse. OmaElisasta saat tulostettua laitteen takuutodistuksen. Nintendon sivuilta löytyy ohjeet huoltoon lähettämistä varten. Eli täytät huoltolomakkeen, tulostat sen, pistät konsolin hyvin pehmustettuun pakettiin ja kiikutat postiin.