Vastattu

Laskuani ei löydy mistään

  • 12 kesäkuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 254 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei

Kävin liikkeessä hakemassa osamaksulla (36kk) uuden puhelimen. Eipä siinä mitään, hyvä puhelin ja toimii.

Ongelma on se, että en ole saanut mitään laskua puhelimesta, hain puhelimen toukokuun alussa ja vieläkään en ole tekstiviestillä mitään sen maksamiseen liittyen (aluksi oli sposti, mutta sinnekkään ei mitään laskua ole tullut, ja kyllä, käytän spostia päivittäin ja roskapostikin on tarkistettu joka päivä laskua varten)

Mitään laskua tai muutakaan ei näy myöskään OmaElisassa.

Joten mikä on osamaksuni kohtalo? Onko kaikki vielä ok ja se tulee myöhemmin vai onko tässä tapahtunut virhe ja jos on niin, miten asian saisi ratkaistua. Itselläni ei ole aikomustakaan maksaa ylimääräistä rahaa maksumuistutuksesta tms vain sen takia ettei alkuperäistä ole minulle lähetetty. :?

Kiitos! :D

Terv.
Aslak N
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 12 kesäkuu 2017, 09:57

Hei! Luottokauppasopimuksella kun tilaa laitteen, on tässä tosiaan aina viivettä (välillä vähän pidempääkin). Huopa vastailikin jo kattavasti, sen verran korjaan vain, että nykyään ensimmäisessä laskussa tulee myös vain yksi erä, tähän tuli muutos kevään myötä.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Aslakn, tervetuloa palstalle.
Ei hätää, kohtapuolin saat laskun, jossa on kahden kuukauden kuukausimaksu samassa laskussa:D
Seuraavissa on sitten 1/kk maksut.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei! Luottokauppasopimuksella kun tilaa laitteen, on tässä tosiaan aina viivettä (välillä vähän pidempääkin). Huopa vastailikin jo kattavasti, sen verran korjaan vain, että nykyään ensimmäisessä laskussa tulee myös vain yksi erä, tähän tuli muutos kevään myötä.

Osallistu keskusteluun