LG OLED65C9

  • 17 joulukuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 643 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 0 kommenttia

Hei

Tilasin otsikon mukaisen laitteen 30.11.2019. Kyseinen laite

on sittemmin poistunut Elisan sivun valikoimista. Nyt alkaa hieman 

jännittää tuleekohan koko töllöä ollenkaan. Tässä alkaa olla tilanne 

melko pian sellainen, että tilasin tämän vuoden mallin ja saan sen viimevuotisena.

Löytyykö yhteisöstä muita samassa tilanteessa olevia, vaikka nyt vertaistuen toivossa tälläisen kriisin hetkellä ?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yxs!

 

Elisa myy televisiot toimitusmyyntinä. Tämä tarkoittaa sitä, että kun asiakas tilaa itselleen TV:n Elisan verkkokaupasta, välittää Elisa tilauksen tukkurille, joka sitten toimittaa television asiakkaalle, mikäli sitä heidän varastostaan vapaana löytyy. Tukkuri toimittaa tuotteet tilausten mukaan järjestyksessä ja siellä listan häntäpäässä olevat saattavat joutua odottamaan tuotetta pitkäänkin.

 

Jos kyseessä sattuu olemaan juuri valikoimista poistunut tuote, ei tukkuri välttämättä kykene toimittamaan sitä enää lainkaan. Rajoitettuja ovat heillekin tulevat toimitukset.

 

Tästä tilauksesta kannattaa olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun tai sitten laitella viestiä @OmaYhteisö-tiimin suuntaan tilauksen tietojen kera. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yxs!

@Dj_God tuossa antoikin varsin tyhjentävän vastauksen toimintaohjeineen :) Eli asiakaspalvelusta ja myös @OmaYhteisö-tiimi :n kautta voidaan toki tarkastella tilannetta tarkemmin!

Osallistu keskusteluun