olen tilannut samsung älykellon active gear. jouduin maksamaan vakuusmaksun minkäolen maksanut. kauankohan penee kunasia käsitellään ja koska kello tulee kotii....

  • 21 January 2020
  • 7 kommenttia
  • 650 katselukerrat

Olen mäksanut vakuusmaksun samsung älykellosta. Koskahan saa sen käytöön?


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Lisääkkö @Flarppu76 profiiliisi asiakasnumeron niin vilastaan missä vaiheesa tilaus menee? :) 

XXXXXXXX

 

Edit // Asiakasnumero piiloon -Patomiäs

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

@Flarppu76 Asiakasnumero tulee tallentaa omaan profiiliin. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Sieltä löytyy ihan oma kenttä asiakasnumeroa varten.

 

Tänne julkiselle alueelle ei saa koskaan kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tietoja kuten nimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta, asiakasnumeroa, puhelinnumeroa saati hetua.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Piilotin @Flarppu76 tuon asiakasnumerosi pois julkaisustasi, kannattaa laittaa se jatkoa varten tuonne omaan profiiliin kuten @Dj_God neuvoi :) Tarkistin tilannetta ja vielä ei näkynyt vakuusmaksu kirjautuneen meille, olitko tämän milloin maksanut? 

Noin 2 vuorokautta sitten.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

OK, sitten tuon suorituksen pitäisi pikkuhiljaa alkaa näkymään meillä ja sen myötä tilauksen nytkähtää eteenpäin :) Veikkaisin siis että tällä viikolla vielä kyllä pitäisi ainakin liikkeellä paketin jo olla, ellei hyvässä lykyssä sitten jo perilläkin :) 

Hyvä juttu. Kiitoksia paljon ja hyvää päivänjatkoo.