Vastattu

Olen tilannut samsungin tapletin. Ja olen hoitanut vakuusmaksun.... miksi se pyytää edelleen vakuusmaksua vaikka olen sen maksanut?


Vakuuspyyntö.......
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sartsu 9 lokakuu 2018, 13:04

Vakuuspyyntö.......

Vakuusmaksun suoritus näkyy reskontrassamme 2-3 arkipäivän kuluttua. Voidaan tottakai tarkistaa tilanne niin ota meihin yhteyttä vaikka somen kautta tai puhelimitse asiakaspalveluun. Täältä löydät yhteystietomme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Vakuuspyyntö.......

Vakuusmaksun suoritus näkyy reskontrassamme 2-3 arkipäivän kuluttua. Voidaan tottakai tarkistaa tilanne niin ota meihin yhteyttä vaikka somen kautta tai puhelimitse asiakaspalveluun. Täältä löydät yhteystietomme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Kiitos. TBletti on lähtenut liikenteesees...
Asia kunnossa..... hyvät syksyt....

Osallistu keskusteluun