Palaute takuuhuollosta

  • 20 joulukuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 887 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Samsung S8:n ledikuori oli viallinen ja ei kestänyt normaalikäyttöä kuin pari kuukautta. Vein huoltoon ja kuori vaadittiin lähetettäväksi huoltoon, mitään korvaavaa suojaa ei tietystikään ollut antaa. No pyysin kuitenkin kiirehtimään asiaa, sillä tiedän miten herkkiä näytöt ovat rikkoutumaan. No nyt tuosta on jo kohta kaksi viikkoa ja tämän päivän aikana näyttö on ilmeisesti napsahtanut johonkin, kun on laidasta rikki. Mitään ei tietenkään ole huollosta vieläkään kuulunut. Voisi sanoa, että asia on hoidettu Elisan puolesta surkeasti.

6 kommenttia

Itse ottaisin yhteyttä liikkeeseen tai suoraan huoltofirmaan jonne olet vienyt,sentään jos 2vk jo mennyt.Kuluttajasuojan mukaan tuote pitää korjata kohtuullisessa ajassa jona pidetään yleensä 2-3vk,saa myös pitkittyä korjaus mutta silloin on oikeutettu korvaavan tuotteen saamiseksi korjauksen ajaksi.Mikäli asia ei ala selviämään,niin kuluttaja-asiamieheen yhteys siellä kertovat miten tulee jatkossa toimia ja mikä on sinun oikeus.
Kiitos vastauksesta. Saa nähdä tuleeko Elisa vastaan. On kyllä näin jälkikäteen mietittynä kohtuutonta lähettää asiakas ilman väliaikaista suojaa liikenteeseen ja näin pitkäksi aikaa. Sen verran oleellinen, ja hintavakin, osa kuoret nykypuhelimille on. Asiassa ärsyttää myös se, että myyjä oli jo antamassa uutta kuorta, valmistusvika oli niin selvä, mutta totesi viime hetkellä, että ohjeistus onkin muuttunut sellaiseksi, että huoltoon on lähetettävä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Mhu ja tervetuloa Palstalle! Ikävä kuulla tapahtuneesta 😞 Mikäli tuo ei myymälässä lähde selviämään, niin laita meille yksäriä, niin katsotaan jos jotenkin voitaisiin auttaa tuossa 🙂
Niin joo, unohtui kertoa kuinka kävi. Kuori oli 25 päivää huollossa, eikä asiassa tultu vastaan. Asia oli itselleni lähinnä periaatteellinen, joten en jaksanut alkaa vääntää asiasta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
OT: Onhan tuo harmittavaa, että lasikuoriset überlaitteet eivät nykyään kestä normaalia käyttöä, muttei se taida olla pelkästään operaattorin syytä. Olisit varmasti voinut käsitellä kalleuttasi kuin kukkaa kämmenellä tai hankkia siihen toisen kuoren ilman ledihärpäkkeitä. Tuotteiden valmistajat voisivat kysyä itseltään, onko lasinen ulkokuori (tausta) oikea materiaali kuluttajatuotteeseen, vaikka se mahdollistaisikin rajattomasti värejä ja aasialaista kiiltoa. Kuluttajamarkkinoilla toimivat operaattorit voisivat tietysti miettiä, minkälaisia tuotteita suostuvat myymään, jos ne eivät kestä normaalia kulutusta ilman silikoni tms. kuoria.
Jep. Huono maku jäi kuitenkin tuosta, varsinkin asiakaspalvelusta. Ei kyllä näin osakkeenomistajana hirmu hyvää kuvaa jättänyt.

Osallistu keskusteluun