Moi,
Onkohan Elisalla mahdpllisuus antaa puolisolle valtakirja hoitaa asioitani tarvittaessa. Mikäli on, niin toimiiko sähköisesti ja mistä sen löytää?
Sivu 1 / 1
Moikka Lurppa Koira ja tervetuloa OmaYhteisön pariin! Voit valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asiakkuutesi liittyviä sopimuksellisia se laskutuksellisia asioita kätveästi puhelimitse taikka myymälässä paikan päällä. Valtuutettu ei voi kuitenkaan irtisanoa voimassaolevia sopimuksia tai tilata uusia palveluita nimissäsi. Voit myös halutessasi toimittaa meille sähköpostitse vapaamuotoisen valtakirjan. Valtakirjasta tulisi ilmetä sinun sopimustiedot, valtuutetun nimi sekä hetu sekä mitä sopimuksia valtuutus koskee. Toivottavast tästä oli sinulle apua 🙂
Sähköpostin luonteesta ja turvattomuudesta johtuen en koskaan laittaisi sähköpostiviestiin esimerkiksi henkilötunnustani!
Asia tuli hoidettua hieman toisella tavalla. Sairauteni takia olen viime viikolla joutunut varmuuden välttämiseksi tekemään samat toimet suuntaan jos toiseen. Kiva tämä yhteisö. Täältä saa tietoa melkein reaaliajassa ja näyttää olevan hyviä keskusteluja myös.
Viitaten edelliseen vastaukseeni. Olen siis uusi täällä. Meni Kuppi nurin Telian kanssa monestakin syystä. Maksan kyllä, mikäli saan palvelua. Nyt en saanut sitä palveluakaan. Kipeänä sitä ei jaksa kitinöitä ja yliolkaisuutta kuunnella. Tuli sitten äänestettyä jaloillaan. Kampin Niko oli oiva esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta -ja asiantuntevuudesta.
Ennen oltiin lojaaleja pitkillä asiakkuuksilla. Niillä ei näytä juuri olevan väliä . Tässä tapauksessa olin Telian asiakas siitä asti kun kännykän ruudussa luki vielä Tele, Eli ihan alusta asti. Mitäpä tätä nyt valittamaan. Asia hoidettu ja kaikki hyvin.
Ennen oltiin lojaaleja pitkillä asiakkuuksilla. Niillä ei näytä juuri olevan väliä . Tässä tapauksessa olin Telian asiakas siitä asti kun kännykän ruudussa luki vielä Tele, Eli ihan alusta asti. Mitäpä tätä nyt valittamaan. Asia hoidettu ja kaikki hyvin.
Ennen oltiin lojaaleja pitkillä asiakkuuksilla. Niillä ei näytä juuri olevan väliä . Tässä tapauksessa olin Telian asiakas siitä asti kun kännykän ruudussa luki vielä Tele, Eli ihan alusta asti. Mitäpä tätä nyt valittamaan. Asia hoidettu ja kaikki hyvin.
nykyään ei tahdo saada hyvää palvelua enään kuin myymäläpääliköiltä
se on valitettava totuus mikä ei kyllä pitkällä tähtäimellä tee hyvää millekkään firmalle .
Ennen oltiin lojaaleja pitkillä asiakkuuksilla. Niillä ei näytä juuri olevan väliä . Tässä tapauksessa olin Telian asiakas siitä asti kun kännykän ruudussa luki vielä Tele, Eli ihan alusta asti. Mitäpä tätä nyt valittamaan. Asia hoidettu ja kaikki hyvin.
Hei.
Tervetuloa Elisan asiakkaaksi.
Hienoa kun sait täältä avun, minkä tarvitsit.
Toivottavasti löydät apua täältä jatkossakin OmaYhteisöstä.
Teliasta ei minullakaan ole hyvää kokemusta, aikoinaan sain myymälästä avatun puhelimen ilman alennusta ja palvelukin oli tyrkyttävää, myyjä ei meinannut Telialla uskoa etten halunnut datamäärältään rajoitettua liittymää ja silti jatkoi sen tyrkyttämistä 1M:n tilalle.
Kohtaamiseni Elisan ja DNA:n kanssa ovat onnistuneet myymälöissä paremmissa merkeissä.
Nyt soi D-Charged - Streetlights (Original Mix).
Mukavaa syksyä sateesta huolimatta!
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi