Vastattu

Samsung Galaxy tab s4 pöytälaturi

  • 15 syyskuu 2018
  • 12 kommenttia
  • 904 katselukerrat

Samsung uuden tabletin ostaessa mahdollisuus saada pöytälaturi/telakka kylkiäisenä!! Laturin/ telakan saaminen edellyttää tuotteen rekisteröinnin Samsungin nettisivulla. Siinä ainakin itsellä ongelma että kyseinen rekisteröinti ei onnistu!! Kohdassa jossa kysytään "sarjanumero/IMEI" ,niin kyseisten tietojen syöttö ei onnistu!!! Suomen samsungilta tiedusteltuani asiasta,vastaus oli ettei ole heidän juttunsa!!! Käski ottaa yhteyttä Ruotsin Samsungin... Eikä ole asia kyllä sitäkään kautta selvinnyt useimmankaan sähköpostin jälkeen!!! Haiskahtaa pissitykseltä koko juttu!!!

Edit // Siistitty sanavalintaa -Patomiäs
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kustaa3 19 syyskuu 2018, 18:01

Hej/Hello,

Tack för ditt mail / Thank you for your e-mail,
NOTERA!
Det är många som mejlar till vår kampanj mail just nu och därför kan svarstiden vara något längre än normalt, vi tackar för ditt tålamod!
NOTIFY!
For the moment we receive many e-mails to our campaign mail and therefore the response time may be slightly longer than normal, thank you for your patience!

Vi har tagit emot ditt epost-meddelande, ni kommer att få återkoppling inom två arbetsdagar.
We have recieved your e-mail and you will get an reply within two working days.

Vi hanterar för nuvarande ärenden gällande Samsung Members-Appen.
We are currently handling issues regarding the Samsung Members-App.

För snabbast hantering, komplettera ert meddelande med nedan information:
For a faster handling, please supply us with the following information:

Beskriv ditt problem/Describe your issue:


1. Namn/Name:
2. Adress:
3. Postnummer/Zip:
4. Stad/City:
5. Mobilnummer/Cellphone:
6. E-mail adress:
7. IMEI-nummer/IMEI-number:
8. En läsbar bild på ditt kvitto/Readable picture of your Reciept:
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuosta kannattaa reklamoida Samsungin suuntaan. Kampanja on heidän järjestämä, Elisa ja muut jälleenmyyjät toimivat vain välikätenä ja myyvät itse päälaitteen.

Millä selaimella tuo ongelma ilmenee? Oletko kokeillut täyttää tuota lomaketta useammalla kuin yhdellä selaimella?

Testasin tuon lomakkeen täyttämistä Windows 10:n Edgellä ja sain kirjoitettua laitteen sarjanumero/IMEI -kenttään tekstiä normaalisti.
Niinpä kokeilin itsekkin windows Edgellä, ja ei onnistu... ei onnistu chromella...ei Samsung tablet chrome/samsung oma selain....mitäköhän sählään!! Sarjanumeron kun syöttää niin mahtuu 3 numeroa imei koodista, sit kun painaa entäs niin ne 3 numeroa hävii imei:stä...
Missä muodossa lyöt ?? Pelkkä koodi? Vai myös s/n:/ ja IMEI .. minkä kielistä näppäimistöä käytät??
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ihan on suomenkielinen näppäimistö. Tuohon riittää pelkkä IMEI -koodi, ei tarvitse laittaa molempia. Sarjanumero vaihtoehto on olemassa pelkkiä wifi-malleja varten, sillä niissä ei IMEI -koodi ole ollenkaan.
Täytyy yrittää viel.
kokeilin pelkkää IMEI koodia...ei hyväksy !! Alkaa tulee kiintiö täys!!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kokeile pelkkää sarjanumeroa.

Jos ei hyväksy sitäkään, yhteys Samsungiin. Se on heidän vastuullaan korjata tuo kuntoon siten, että laitteen tiedot saa syötettyä tuonne ja tilaus tuosta kylkiäisestä lähtee eteenpäin.

Mitään s/n tai IMEI -etuliitteitä tuohon ei tule syöttää. Sarjanumero sellaisena kuin se on tai IMEI -koodi (ilman mitään kauttaviivoja, välilyöntejä tai muita merkkejä) yhteen pötköön esim. 35136554235158.
Olen ollut yhteydessä Samsung suomeen,vastaus oli ettei heidän ongelmansa!! Tämä Samsung Ruotsin kampanja, ja Suomen maahantuoja ei kommentoi tätä juttua....ruotsin samsungille lähettänyt 3 reklamaatiota ,ja tulee aina vaan uusi reklamointi pyyntö!!! Helpompi hakea kaupasta suoraan pöytälaturi!!!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko sinulla liittää tähän tuon Samsungin Ruotsin konttorin antamaa vastausta? Mitä siinä tarkalleen ottaen lukee?
Hej/Hello,

Tack för ditt mail / Thank you for your e-mail,
NOTERA!
Det är många som mejlar till vår kampanj mail just nu och därför kan svarstiden vara något längre än normalt, vi tackar för ditt tålamod!
NOTIFY!
For the moment we receive many e-mails to our campaign mail and therefore the response time may be slightly longer than normal, thank you for your patience!

Vi har tagit emot ditt epost-meddelande, ni kommer att få återkoppling inom två arbetsdagar.
We have recieved your e-mail and you will get an reply within two working days.

Vi hanterar för nuvarande ärenden gällande Samsung Members-Appen.
We are currently handling issues regarding the Samsung Members-App.

För snabbast hantering, komplettera ert meddelande med nedan information:
For a faster handling, please supply us with the following information:

Beskriv ditt problem/Describe your issue:


1. Namn/Name:
2. Adress:
3. Postnummer/Zip:
4. Stad/City:
5. Mobilnummer/Cellphone:
6. E-mail adress:
7. IMEI-nummer/IMEI-number:
8. En läsbar bild på ditt kvitto/Readable picture of your Reciept:
Tuohon kun vastasin niin tuli uusi reklamaatio pyyntö. Taas vastasin niin tuli uusi pyyntö! Kuinkahan monta valitusta ne haluavat!🤣
Nyt näyttää Samsung korjanneen heidän rekisteröinnin!!! Nyt pystyä rekisteröimään.. usemman viikon oli toimimaton!!

Osallistu keskusteluun