Kysymys

Samsung NP535U3C Black screen

  • 8 lokakuu 2013
  • 2 kommenttia
  • 2474 katselukerrat

Hei,

Eilen tuo pari kuukautta vanha kannettava päätti sammuttaa näytön, eikä suostunut käynnistymään ilman että tein laitteelle resetin (Samsungin sivustolta löytyneen ohjeen mukaan). Eli virtakaapeli irti ja pohjassa olevaa pattery reset kytkintä panetaan, ja sen jälkeen pidetään power nappia pohjassa minuutti, ja liitetään takaisin verkkovirtaan.

Tällä kone suostui uudelleen käynnistymään ja toimi normaalisti päivän, kunnes taas tänään se oli pimeänä, eikä resettikään enää tehonnut.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, ja jos täytyy laittaa huoltoon, niin miten se helpoiten tapahtuu....

Kiitoksia,

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Laitteen lähettämiseksi huoltoon ota ensin yhteyttä Samsungin tukeen, puh 030 6227 515. Saat sieltä lisätietoa, minne toimitat läppärin huoltoon. Takuuhuollon mukaan pitää aina liittää kopio osto- tai takuukuitista.

 
Kiitoksia Tomahaukki, huoltoonhan se meni.

Samsungin tuki toimi erinomaisen hyvin, puheluun vastattiin nopeasti ja lyhyen vikaselvityksen jälkeen huoltokutsu tehtiin heti ja ja laite noudetaan kotoa huoltoon... 🙂

Osallistu keskusteluun