Vastattu

Senttien veloituksia prepaidin saldosta


Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki
Mistähän voisivat johtua ajoittaiset veloitukset, kuten 0, 1, 2 ja 5 snt? Mobiilidata ei ole ollut päällä. Ei lähetettyjä viestejä eikä soitettuja puheluja. Wi-Fi on ollut päällä. Windows 10 Mobile on käyttöjärjestelmänä. Laitoin lentotilaan, josko se estäisi ylimääräiset veloitukset.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus 22 helmikuu 2019, 09:57

Mobiilidatan poiskytkentä ei toimi Windows Phone-laitteissa oikein. Puhelimen käynnistäminen uudelleen saattaa antaa tilapäistä apua ongelmaan.

Jos haluat pitää Prepaid-liittymän, joudut vaihtamaan toista ekosysteemiä käyttävään puhelimeen.

Mikäli taas haluat käyttää Windows Phoneasi, suosittelen Saunalahti Latausliittymää. Tähän voit asettaa Oma Elisassa eston datasiirrolle. Tällöin esto toteutuu puhelinkeskuksessa, eikä puhelimen tiedonsiirto pääse "vuotamaan".

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mobiilidatan poiskytkentä ei toimi Windows Phone-laitteissa oikein. Puhelimen käynnistäminen uudelleen saattaa antaa tilapäistä apua ongelmaan.

Jos haluat pitää Prepaid-liittymän, joudut vaihtamaan toista ekosysteemiä käyttävään puhelimeen.

Mikäli taas haluat käyttää Windows Phoneasi, suosittelen Saunalahti Latausliittymää. Tähän voit asettaa Oma Elisassa eston datasiirrolle. Tällöin esto toteutuu puhelinkeskuksessa, eikä puhelimen tiedonsiirto pääse "vuotamaan".

Osallistu keskusteluun