Vastattu

Takuu

  • 6 November 2020
  • 4 kommenttia
  • 688 katselukerrat

Miten toimia kun kuulokkeeni eivät jostain syystä lataa enään (Razer nari) ostettu 25.3.2020 ?

Takuu 24kk

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 7 November 2020, 12:45

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kokeilithan jo puhdistaa kaiken nöyhdän latausaukosta, jos kuulokkeissa on sellainen.

Kokeilithan jo puhdistaa kaiken nöyhdän latausaukosta, jos kuulokkeissa on sellainen.

Pitääpä kokeilla. Kiitos

Eipä auttanut putsais eikä toinen latausjohto

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Nuo on monesti ns. takuuvaihtotuotteita. Eli takuuaikana jälleenmyyjä vaihtaa tuotteen uuteen samanlaiseen.

 

Tässä tapauksessa siis yhteys Elisan asiakaspalveluun, jota kautta tuotteen reklamointi onnistuu helpoiten ja nopeiten.