Kysymys

Tilaa ensin pakettidatapalvelu!!??

  • 16 huhtikuu 2010
  • 18 kommenttia
  • 4138 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 10 kommenttia
Vaihdoin tuossa puhelimeni, Nokia 3210, uuteen Nokia2730:n. Nyt kun yritin päästä tietokoneella nettiin käyttäen Nokian Pc-Suitea (ja myös OVI-sovellusta) Yhteydenmuodostus ei onnistu. Saan herjan: "tilaa ensin pakettidatapalvelu"

Liittymänä on Saunalahden ViestiX3G ja tämä on toiminut, eli kyllä tuolla tuo pakettidata varmasti on.

Asetuksista en löydä mitään muutettavaa kuin kohtan Asetukset->Yhteydet->Pakettidata-asetukset->Yhteysosoite
ja siihen kokeilin ainakin internet.saunalahti       

Asetuksia EI tullut suoraan tilaamalla saunalahden sivuilta.

Yelp. Tää pitäis saada toimiin pian mökilläkin.

18 kommenttia


Vaihdoin tuossa puhelimeni, Nokia 3210, uuteen Nokia2730:n. Nyt kun yritin päästä tietokoneella nettiin käyttäen Nokian Pc-Suitea (ja myös OVI-sovellusta) Yhteydenmuodostus ei onnistu. Saan herjan: "tilaa ensin pakettidatapalvelu"

Liittymänä on Saunalahden ViestiX3G ja tämä on toiminut, eli kyllä tuolla tuo pakettidata varmasti on.

Asetuksista en löydä mitään muutettavaa kuin kohtan Asetukset->Yhteydet->Pakettidata-asetukset->Yhteysosoite
ja siihen kokeilin ainakin internet.saunalahti        

Asetuksia EI tullut suoraan tilaamalla saunalahden sivuilta.

Yelp. Tää pitäis saada toimiin pian mökilläkin.



Moikka,

puhelimesti asetukset taitavat olla pielessä. Käy noutamassa Saunalahden asetukset puhelimeesi omasaunalahdesta -> gsm- liittymät -> puh.nro ->  Hae asetukset täältä ->  Tilaa kaikki asetukset. Tämän jälkeen tallennat asetusviestit oletusasetuksiksi ja netin pitäisi toimia. Jos omasaunalahti ei tunnista puhelintasi, saat asetukset tilattua myös Omagurusta: 010084850.

Toivottavasti näillä ohjeilla lähtee pian toimimaan 🙂,
JJ
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Jos omasaunalahti ei tunnista puhelintasi, saat asetukset tilattua myös vikailmoituksistamme: 0942430730.



Jaa jaa... 😞 taasko asiakkaan pitää soitella maksullisia puheluja että saa ostamansa tuotteen pelaamaan....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö olisi Saunalahden asia varmistaa että kaikki asetukset niihin puhelinmalleihin joita myytte, saa viimeistään tilaamalla ne puhelimen valikosta. Saunan sim-kortista sellainen löytyy.

Jos teidän systeeminne puhelimen tunnistaisi niin asetukset tulisi automaattisesti ainakin Nokia puhelimiin, kun puhelin eka kertaa yhdistyy verkkoon.
Asiakasystävällisemmillä operaattoreilla näin tapahtuukin. Juuri tällä viikolla itsekin sain teiltä tilaamani Nokia 2730 ja erään toisen operaattorin kortin kun laitoin puhelimeen niin ei kauaakaan kun asetukset tuli ilman että tarvitsi soitella minnekkään maksullisiin palveluihin.



Jos omasaunalahti ei tunnista puhelintasi, saat asetukset tilattua myös vikailmoituksistamme: 0942430730.



Jaa jaa... 😞 taasko asiakkaan pitää soitella maksullisia puheluja että saa ostamansa tuotteen pelaamaan....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö olisi Saunalahden asia varmistaa että kaikki asetukset niihin puhelinmalleihin joita myytte, saa viimeistään tilaamalla ne puhelimen valikosta. Saunan sim-kortista sellainen löytyy.

Jos teidän systeeminne puhelimen tunnistaisi niin asetukset tulisi automaattisesti ainakin Nokia puhelimiin, kun puhelin eka kertaa yhdistyy verkkoon.
Asiakasystävällisemmillä operaattoreilla näin tapahtuukin. Juuri tällä viikolla itsekin sain teiltä tilaamani Nokia 2730 ja erään toisen operaattorin kortin kun laitoin puhelimeen niin ei kauaakaan kun asetukset tuli ilman että tarvitsi soitella minnekkään maksullisiin palveluihin.


Moikka,

Saunalahti- valikko ei valitettavasti teknisistä muutoksista johtuen tällä hetkellä toimi, ja tämä vaikuttaa myös oletusasetuksien lähtemiseen. Omasaunalahden pitäisi kuitenkin tunnistaa laitteesi ongelmitta. Lisään alle vielä ohjeet manuaaliseen asetusten muuttamiseen:

Sähköposti- ja muiden Internet-palveluiden käyttämiseen tarvitset Internet GPRS -asetukset. Ne laitetaan kohdassa Työkalut->Asetukset->Yhteys->Yhteysosoitteet. Yhteysosoitteiden ollessa auki paina Valinnat-nappia ja valitse uusi yhteysosoite käyttäen oletusasetuksia.

  1. Yhteyden nimi: GPRS Internet
  2. Siirtotie: GPRS
  3. Yhteysosoitteen nimi: internet.saunalahti
  4. Käyttäjätunnus: ei mitään
  5. Salasanan kysely: Ei
  6. Salasana: Jätetään tyhjäksi (ruudussa näkyy neljä tähteä)
  7. Todentaminen:Normaali
  8. Yhdyskäytävän IP-osoite: 0.0.0.0

Postiasetukset kohdassa Viestit->Asetukset->Sähköposti->Postilaatikot

  1. Postilaatikon nimi: SL
  2. Käytettävä yhteysosoite: GPRS Internet
  3. Oma sähköpostiosoite: Sähköpostiosoitteesi
  4. Lähettävä palvelin: posti.saunalahti.fi
  5. Läheti viesti: Heti
  6. Kopioi omaan osoitteeseen: Mikäli haluat itsellesi kopion postilaatikkoosi, valitse Kyllä, muutoin Ei
  7. Lisää allekirjoitus: Ei (Kyllä, mikäli haluat käyttää allekirjoitusta)
  8. Käyttäjätunnus: Sähköpostilaatikkosi käyttäjätunnus (ei sähköpostiosoite)
  9. Salasana: Sähköpostilaatikon salasana. Tämän kohdan voit myös jättää tyhjäksi, jolloin puhelin kysyy salasaan aina posteja ladatessasi
  10. Vastaanottava palvelin: imap.saunalahti.fi
  11. Postilaatikon tyyppi: IMAP4
  12. Suojaus: Ei käytössä
  13. Hae liitetiedosto: Ei
  14. Haettavat otsikot: Suositeltu 30. Halutessasi voit hakea kaikki otsikot. Riippuen postilaatikon koosta, kaikkien viestien haku voi kestää kauan ja käyttää GPRS-datayhteyttä paljonkin.

Sähköposti on nyt valmis käytettäväksi.

Etäposti

Etäpostin avulla voit hakea yhteensä viiden eri postilaatikon viestit GSM-postilaatikkoosi. Lähdepostilaatikot voivat olla millä tahansa palvelimella, kunhan ne ovat luettavissa IMAP-protokollalla.

Etäpostoohjaus tapahtuu oma.saunalahti.fi-hallintasivuilta. Kirjaudu sivuille GSM-liittymäsi hallintatunnuksella.

Etäpostiohjausta luotaessa on annettava noudettavan postilaatikon tunnus, salasana ja palvelin, jolta postit noudetaan. Järjestelmä testaa, että annetut asetukset toimivat, ja jos näin on, ne lisätään noudettavien postilaatikoiden listalle.

Saapuneet postit tarkistetaan noin 15 minuutin välein. Jos uusia viestejä löytyy, ne haetaan ja toimitetaan edelleen GSM-postilaatikkoon. Järjestelmä ei poista alkuperäisiä viestejä lähdepostilaatikosta, mutta ne merkkaantuvat lähdepalvelimella luetuiksi.

Jos GSM-postilaatikon koko ylittää sallitun, se asetetaan karanteeniin, eikä sinne välitettäviä lähdepostilaatikkoja tarkisteta ennen kuin levytilaa on vapautettu. Häiriöttömän postinkulun turvaamiseksi on siis huolehdittava siitä, ettei minkään laatikon levytila täyty.

Jokaisesta etäpostiosoitteesta sinun tarvitsee määritellä seuraavat tiedot:

    * Palvelin = ulkopuolisen sähköpostiosoitteesi saapuvan postin sähköpostipalvelin. Saat palvelimen nimen tietoosi sähköpostipalvelusi palveluntarjoajalta.
    * Käyttäjätunnus = ulkopuolisen sähköpostiosoitteesi käyttäjätunnus
    * Salasana = ulkopuolisen sähköpostiosoitteesi salasana
    * Laatikon nimi = jos sinulla on useampia GSM-liittymään kuuluvia Saunalahden sähköpostiosoitteita, voit valita tästä mihin niistä ohjaat haettavat viestit.

http://saunalahti.fi/tuki/gsm/vo/ohjeemail.php
Juu, ei OmaSaunalahti lähetä asetuksia tällä hetkellä ollenkaan. Ja en löytänyt puhelimen valikosta kaikkia
noita tietoja, joita tuossa alla annettiin.
Netti ja MMS:t toimivat siis puhelimella hienosti, mutta eipä saa muodostettua vieläkään yhteyttä tietokoneen
avulla.
Pitänee ottaa toinen puhelin käteen ja soittaa rautalankaohjeita. Jollei tuolta vikailmoista saada lähetettyä
asetuksia suoraan.
:-
P





Jos omasaunalahti ei tunnista puhelintasi, saat asetukset tilattua myös vikailmoituksistamme: 0942430730.



Jaa jaa... 😞 taasko asiakkaan pitää soitella maksullisia puheluja että saa ostamansa tuotteen pelaamaan....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö olisi Saunalahden asia varmistaa että kaikki asetukset niihin puhelinmalleihin joita myytte, saa viimeistään tilaamalla ne puhelimen valikosta. Saunan sim-kortista sellainen löytyy.

Jos teidän systeeminne puhelimen tunnistaisi niin asetukset tulisi automaattisesti ainakin Nokia puhelimiin, kun puhelin eka kertaa yhdistyy verkkoon.
Asiakasystävällisemmillä operaattoreilla näin tapahtuukin. Juuri tällä viikolla itsekin sain teiltä tilaamani Nokia 2730 ja erään toisen operaattorin kortin kun laitoin puhelimeen niin ei kauaakaan kun asetukset tuli ilman että tarvitsi soitella minnekkään maksullisiin palveluihin.


Moikka,

Saunalahti- valikko ei valitettavasti teknisistä muutoksista johtuen tällä hetkellä toimi, ja tämä vaikuttaa myös oletusasetuksien lähtemiseen. Omasaunalahden pitäisi kuitenkin tunnistaa laitteesi ongelmitta. Lisään alle vielä ohjeet manuaaliseen asetusten muuttamiseen:

käsin seuraavasti:
GPRS MMS-asetukset
Asetusryhmän nimi Saunalahti MMS
Siirtotie GPRS
Yhteysosoitteen nimi mms.saunalahti.fi
Yhdyskäyt. IP-osoite (proksi) 62.142.4.197
Portti 8080 (esim. Nokia) tai 9201 (esim. Windows Mobile -puhelimet)
Todentaminen normaali
Käyttäjätunnus (jätetään tyhjäksi)
Salasanan kysely ei
Salasana (jätetään tyhjäksi)
Aloitussivu
Yhteyden suojaus ei käytössä
Yhteystyyppi jatkuva
MMS-viestien vastaanotto aina Huom! jos valitset "vain kotiverkossa", viestien vastaanotto ei toimi

http://saunalahti.fi/tuki/gsm/vo/ohjemms.php

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Windows:

Ohjauspaneeli -> Puhelin- ja modeemiasetukset -> Modeemit-välilehti -> Valitse ko. puhelin ja klikkaa "Ominaisuudet" -> Lisäasetukset-välilehti -> Alustuksen lisäkomennot: AT+cgdcont=1,"ip","internet.saunalahti".

Tuo xp:llä. Vistalla pitää ominaisuudet-napin painamisen jälkeen klikata vielä Yleiset-välilehdellä olevaa "Muuta asetukset"-nappia. Seiskasta en osaa sanoa kun en ole tuota siihen koskaan tehnyt mutta olettavasti aika samalla tavalla ko. valikko löytyy.

E: niin ja varmista, että siinä puhelimessa on käytössä nimenomaan internet-asetukset - ei WAP-asetuksia. Tämän voit testata avaamalla puhelimen nettiselaimella minkä tahansa www-sivun.
Otin tuossa kakkosluurin käteen ja soitin sitten vikapalveluun. Juuri samalla hetkellä pamahti eilen tilaamani asetukset luuriin. Eli tätä palstaakin sitten seurataan. Valitettavasti
alkuperäinen ongelma ei silti korjaantunut.
Ahaa Day1 näyttää juuri laittaneen lisäinfoa, miten asetuksia pitäisi muuttaa tietokoneen päästä. Testataanpa. Yleensä nämä
on toimineet heittämällä PC-Suiten kanssa - ainakin jos käyttää vaan USB-piuhaa.

P


Vaihdoin tuossa puhelimeni, Nokia 3210, uuteen Nokia2730:n. Nyt kun yritin päästä tietokoneella nettiin käyttäen Nokian Pc-Suitea (ja myös OVI-sovellusta) Yhteydenmuodostus ei onnistu. Saan herjan: "tilaa ensin pakettidatapalvelu"

Liittymänä on Saunalahden ViestiX3G ja tämä on toiminut, eli kyllä tuolla tuo pakettidata varmasti on.

Asetuksista en löydä mitään muutettavaa kuin kohtan Asetukset->Yhteydet->Pakettidata-asetukset->Yhteysosoite
ja siihen kokeilin ainakin internet.saunalahti       

Asetuksia EI tullut suoraan tilaamalla saunalahden sivuilta.

Yelp. Tää pitäis saada toimiin pian mökilläkin.


Windows:

Ohjauspaneeli -> Puhelin- ja modeemiasetukset -> Modeemit-välilehti -> Valitse ko. puhelin ja klikkaa "Ominaisuudet" -> Lisäasetukset-välilehti -> Alustuksen lisäkomennot: AT+cgdcont=1,"ip","internet.saunalahti".

Tuo xp:llä. Vistalla pitää ominaisuudet-napin painamisen jälkeen klikata vielä Yleiset-välilehdellä olevaa "Muuta asetukset"-nappia. Seiskasta en osaa sanoa kun en ole tuota siihen koskaan tehnyt mutta olettavasti aika samalla tavalla ko. valikko löytyy.

E: niin ja varmista, että siinä puhelimessa on käytössä nimenomaan internet-asetukset - ei WAP-asetuksia. Tämä voit testata avaamalla puhelimen nettiselaimella minkä tahansa www-sivun.


Tein nämä, mutta edelleen sama ongelma "Tilaa ensin pakettidatapalvelu"
??? 😠 😠 😠
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3


Windows:

Ohjauspaneeli -> Puhelin- ja modeemiasetukset -> Modeemit-välilehti -> Valitse ko. puhelin ja klikkaa "Ominaisuudet" -> Lisäasetukset-välilehti -> Alustuksen lisäkomennot: AT+cgdcont=1,"ip","internet.saunalahti".

Tuo xp:llä. Vistalla pitää ominaisuudet-napin painamisen jälkeen klikata vielä Yleiset-välilehdellä olevaa "Muuta asetukset"-nappia. Seiskasta en osaa sanoa kun en ole tuota siihen koskaan tehnyt mutta olettavasti aika samalla tavalla ko. valikko löytyy.

E: niin ja varmista, että siinä puhelimessa on käytössä nimenomaan internet-asetukset - ei WAP-asetuksia. Tämä voit testata avaamalla puhelimen nettiselaimella minkä tahansa www-sivun.


Tein nämä, mutta edelleen sama ongelma "Tilaa ensin pakettidatapalvelu"
??? 😠 😠 >:(



Lisää puhelimeen vielä tuo ensimmäisessä viestissä mainitsemasi pakettidatayhteysosoite ja tarkista, että puhelimen oletusyhteysosoitteena on Saunalahti Internet. Valikko -> Web -> Valinnat -> Asetukset. Tuolta jostain löytynee kohta Palveluasetukset, Yhteysosoite tai muu vastaava.

Jos noista ei ole apua, voi olla, että kannattaa soittaa ainakin vikailmoitusnumeroon (0942430730), josta nähdään suoraan ovatko liittymän datapalvelut Saunalahden päässä ok ja tulevatko yhteysyritykset ylipäänsä verkkoon asti ja millä apn:llä.



Windows:

Ohjauspaneeli -> Puhelin- ja modeemiasetukset -> Modeemit-välilehti -> Valitse ko. puhelin ja klikkaa "Ominaisuudet" -> Lisäasetukset-välilehti -> Alustuksen lisäkomennot: AT+cgdcont=1,"ip","internet.saunalahti".

Tuo xp:llä. Vistalla pitää ominaisuudet-napin painamisen jälkeen klikata vielä Yleiset-välilehdellä olevaa "Muuta asetukset"-nappia. Seiskasta en osaa sanoa kun en ole tuota siihen koskaan tehnyt mutta olettavasti aika samalla tavalla ko. valikko löytyy.

E: niin ja varmista, että siinä puhelimessa on käytössä nimenomaan internet-asetukset - ei WAP-asetuksia. Tämä voit testata avaamalla puhelimen nettiselaimella minkä tahansa www-sivun.


Tein nämä, mutta edelleen sama ongelma "Tilaa ensin pakettidatapalvelu"
??? 😠 😠 >:(



Lisää puhelimeen vielä tuo ensimmäisessä viestissä mainitsemasi pakettidatayhteysosoite ja tarkista, että puhelimen oletusyhteysosoitteena on Saunalahti Internet. Valikko -> Web -> Valinnat -> Asetukset. Tuolta jostain löytynee kohta Palveluasetukset, Yhteysosoite tai muu vastaava.

Jos noista ei ole apua, voi olla, että kannattaa soittaa ainakin vikailmoitusnumeroon (0942430730), josta nähdään suoraan ovatko liittymän datapalvelut Saunalahden päässä ok ja tulevatko yhteysyritykset ylipäänsä verkkoon asti ja millä apn:llä.


Kiitos, nämäkin on tehty, mutta ei apua. Samaa herjaa. Hei haloo, ei tää voi olla näin vaikea juttu...
Juupajuu, maksullista palvelua tarjotaan vikailmoitusnumerostakin. Eli pitää varmaan sitten vaihtaa operaattoria, jos näin vaikeeks menee...

Juupajuu, maksullista palvelua tarjotaan vikailmoitusnumerostakin. Eli pitää varmaan sitten vaihtaa operaattoria, jos näin vaikeeks menee...


Ongelma ei nyt virallisesti liity operaattoriin, sillä kuten sanoit "netti ja mms toimivat puhelimella". Näin ollen kyseessä on juurikin koneeseen ja käyttämääsi sovellukseen liittyvät asetukset, joiden selvittämisessä suosittelen Omaguru- palvelua.

Omaguru - henkilökohtainen asiantuntija palveluksessasi
Omaguru on uuden ajan neuvontapalvelu, joka auttaa sinua kodin teknisten laitteiden asennuksissa, käytössä ja pulmatilanteissa. Palvelu kattaa neuvonnan ja opastuksen tietotekniikan, internetin (laajakaistan), matkaviestinnän ja kodin elektroniikan alueilla. Asiantuntijamme auttavat sinua valtakunnallisessa Puhelintuessa 0100 8 4850 ja tarvittaessa kotikäynnillä.

Omaguru-palvelussa voit halutessasi soittaa valitsemallesi, sinun tarpeeseen sopivimmalle asiantuntijalle edullisella minuuttitaksalla. Puhelintuessa asiantuntijamme selvittää ja antaa avun nopeasti ratkaistaville ongelmille. Käytettävissä on mahdollisuus olla etäyhteydessä tietokoneeseen, jolloin asia saadaan helpommin selvitettyä.

Kotituki-palvelu on sinun luona paikan päällä annettava apu. Asennuspalvelu auttaa, jos tarvitset apua tietokoneen, laajakaistaliittymän, digiboksien, kännyköiden asennukseen. Voit valita asennettavaksi juuri ne palvelut, jotka tarvitset. Saat myös tarvittaessa samalla käyttöopastuksen tai neuvoja muihin laiteongelmiin.
Omaguru-palvelun hyödyt:

    * saat henkilökohtaisen pika-avun
    * voit valita juuri sinun tarpeeseen sopivimman asiantuntijamme
    * voit halutessasi jatkossakin ottaa yhteyden samaan asiantuntijaan ja vältät tilanteen uudelleenkuvaamisen alusta lähtien
    * vältät turhan jonottamisen, koska näet asiantuntijoidemme tavoitettavuuden www-sivulta (vapaa / varattu / poissa)
    * säästät aikaa ja vaivaa, kun kysyt ensin asiantuntijalta
    * Omaguru ratkaisee ongelmasi puhelimitse tai neuvoo, miten pääset helpoiten eteenpäin kohti ratkaisua
    * vältyt virheellisiltä korjauksilta ja turhilta laiteuusinnoilta

Soita Puhelintukeen numeroon 0100 8 4850

Asiantuntijamme palvelevat sinua arkisin klo 8-21 ja lauantaisin klo 9-17. Puhelintuen hinta on 1,95 / min + pvm/mpm.


-JJ
Juu, homma ratkesi ilman maksullista tukeakin. Nokia OVI-applikaatio yksinkertaisesti ajaa tietokoneesta tai puhelimesta laitettujen asetuksien
yli. Asetukset->YhteysInternetiin ja sieltä operaattoriksi Saunalahti, niin menee heittämällä

P

ps. onko missään statistiikkaa, kuinka moni ongelma ratkeaa maksullisen tuen kautta, ja mikä on puhelun keskimääräinen pituus?
Käyttäjätaso 5
ps. onko missään statistiikkaa, kuinka moni ongelma ratkeaa maksullisen tuen kautta, ja mikä on puhelun keskimääräinen pituus?
Kokeilehan ihan rohkeasti Googlella...tai oikeastaan mene Omagurun nettisivulle, niin siellä on yläreunassa arvio noista puhelukestoista.
Nokia X3-02 ja tämä sama ongelma. En ole saanut yhteyttä toimimaan koneen kanssa Nokia Ovi Suiten kautta, vaikka puhelimella toimii. Asetukset on tilattu ja tallennettu ja liittymässä kaikki kunnossa. Käyttöjärjestelmänä Win7. Mikä neuvoksi?
Ovi Suitesta voisi varmistaa, että ohjelma käyttää yhteysosoitteena internet.saunalahti -osoitetta.

Asetusohjeita löytyy myös tukisivulta:


Puhelintukea asetusten laittamiseen tarjoaa edelleen Omaguru, tosin palvelun puhelinnumero vaihtunut.
Uusi numero on 0600 900 500.
http://www.omaguru.fi/

Nokia X3-02 ja tämä sama ongelma. En ole saanut yhteyttä toimimaan koneen kanssa Nokia Ovi Suiten kautta, vaikka puhelimella toimii. Asetukset on tilattu ja tallennettu ja liittymässä kaikki kunnossa. Käyttöjärjestelmänä Win7. Mikä neuvoksi?


Täällä sama homma mut luuri jolla kokeilen on 3120 classic. Pitäis kaverilleni saada se modeemiksi.
Asetukset tilasin Oma.saunalahdesta ja latasin Nokia Ovi Suiten.

Sama homma n85.

Mulla on liittymässäni MLK mini.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3


Nokia X3-02 ja tämä sama ongelma. En ole saanut yhteyttä toimimaan koneen kanssa Nokia Ovi Suiten kautta, vaikka puhelimella toimii. Asetukset on tilattu ja tallennettu ja liittymässä kaikki kunnossa. Käyttöjärjestelmänä Win7. Mikä neuvoksi?


Täällä sama homma mut luuri jolla kokeilen on 3120 classic. Pitäis kaverilleni saada se modeemiksi.
Asetukset tilasin Oma.saunalahdesta ja latasin Nokia Ovi Suiten.

Sama homma n85.

Mulla on liittymässäni MLK mini.


Tarkista, että Ovi Suiteen on määritetty oikea apn eli internet.saunalahti.

http://www.faqspedia.com/connect-nokia-phone-as-internet-modem



Nokia X3-02 ja tämä sama ongelma. En ole saanut yhteyttä toimimaan koneen kanssa Nokia Ovi Suiten kautta, vaikka puhelimella toimii. Asetukset on tilattu ja tallennettu ja liittymässä kaikki kunnossa. Käyttöjärjestelmänä Win7. Mikä neuvoksi?


Täällä sama homma mut luuri jolla kokeilen on 3120 classic. Pitäis kaverilleni saada se modeemiksi.
Asetukset tilasin Oma.saunalahdesta ja latasin Nokia Ovi Suiten.

Sama homma n85.

Mulla on liittymässäni MLK mini.


Tarkista, että Ovi Suiteen on määritetty oikea apn eli internet.saunalahti.

http://www.faqspedia.com/connect-nokia-phone-as-internet-modem


Prkl....olin asentanut Nokia pc suiten ::)

Kokeilin Nokian Ovi suitea ja kyllähän tuo toimi 🙂

Osallistu keskusteluun